درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:56   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5134صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 19:03
مشاهده آمار مطالب ارسال شده در فیس بوک
  

شارا- کسب و کارهای زیادی از فیس بوک برای مقاصد بازاریابی استفاده می کنند و یا تصمیم دارند این کار را انجام دهند. اما مورد مهم در این خصوص نحوه گزارش گیری است. منظور از گزارش گیری این است که متوجه شویم کدامیک از مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط ما در فیس بوک بیشتر دیده می شوند و کاربران مشارکت بیشتری در مورد آن ها خواهند داشت. در این مطلب به آموزش نحوه گزارش گیری در فیس بوک پرداخته می شود.

در صورتی که صفحه و یا به اصطلاح خود فیس بوک ، پیجی در فیس بوک داشته باشید و این صفحه دارای بیش از ۳۰ طرفدار باشد می توانید آمار مطلبی که ارسال کرده اید را مشاهده کنید. بدین منظور می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

به طور کلی فیس بوک ۳ گزارش در اختیار شما قرار می دهد:

 

۱- روند تغییر تعداد طرفداران

در این قسمت تعداد طرفداران و میزان افزایش و یا کاهش آن ها اعلام می شود.

 

۲- تعداد دسترسی ها به مطالب

در این بخش تعداد دسترسی ها به مطالبی که شما به اشتراک گذاشته اید و در بخش News Feed کاربران قابل مشاهده است را می بینید.

 

۳- تعداد مشارکت کنندگان

منظور از مشارکت کننده ، آن کاربری در فیس بوک است که یکی از این کارها را انجام می دهد مثلا بر روی یک مطلب در فیس بوک کلیک می کند ، آن را لایک می زند ، در مورد آن نظر می دهد و یا آن را با دیگران به اشتراک می گذارد.

علاوه بر امکان مشاهده آمار کلی از صفحه ، این امکان نیز وجود دارد که موارد ذکر شده در قسمت فوق را برای تک تک مطالب ارسال شده بسنجید. گزارش این مطالب با ذکر تاریخ و ساعت ارسال مطلب است مثلا شما می توانید بررسی کنید که مطالب شما بهتر است بعد از ظهرها به اشتراک گذاشته شوند و یا صبح ها.

اطلاعات دیگری که نیز در قسمت سیستم آمار دهی فیس بوک می توان مشاهده کرد به شرح زیر است:

 

۱- منبع طرفداران

طرفداران شما از چه طریقی با صفحه فیس بوک شما آشنا شده اند.

 

۲- زمان آنلاین بودن طرفداران

چه روز یا ساعتی طرفداران شما مطالب ارسالی شما را می بینند.

 

۳- محبوبیت نوع مطالب به اشتراک گذاشته شده

کدام نوع مطلبی که در صفحه خود به اشتراک می گذارید محبوب تر است مثلا ویدئو ، لینک ، تصویر و …

تعداد گزارش هایی که فیس بوک ارائه می دهد بسیار زیاد است که نمونه ای از آن ها در این مطلب ارائه شدند. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد