درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 01:55   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51325صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 4 بهمن 1401 - 23:02
در جلسه نظارت ستادی اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه 12 تأکید شد: مهم‌ترین کار روابط‌عمومی، گزارش اقدامات مدیریت شهری است
روز گذشته، دوشنبه، 3 بهمن‌ماه، جلسه نظارت ستادی اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه 12 با حضور محمد صائبی، معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و محمد جنگروی، مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه به همراه مدیران و کارشناسان معاونت روابط‌عمومی در حوزه‌های مختلف و کارشناسان روابط‌عمومی شهرداری منطقه 12 در سالن جلسات شهرداری منطقه 12 برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تأکید بر اهمیت کار روابط‌عمومی در گزارش اقدامات مدیریت شهری از رصد مستمر و دقیق تولید محتوا در روابط عمومی‌های مناطق 22گانه خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»،روز گذشته، دوشنبه، 3 بهمن‌ماه، جلسه نظارت ستادی اداره روابط‌عمومی شهرداری منطقه 12 با حضور محمد صائبی، معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و محمد جنگروی، مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه به همراه مدیران و کارشناسان معاونت روابط‌عمومی در حوزه‌های مختلف و کارشناسان روابط‌عمومی شهرداری منطقه 12 در سالن جلسات شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

در این جلسه، صائبی مهم‌ترین رسالت روابط عمومی‌های مناطق را گزارش دقیق و به‌موقع اقدامات مدیریت شهری در هر منطقه بیان کرد و گفت: انتظار می‌رود اقدامات مدیریت شهری به‌ بهترین نحو و در اسرع وقت به اطلاع شهر و شهروندان برسد؛ چراکه ما موظفیم مرتب به مردم گزارش دهیم که برای شهر چه کارهایی در حال انجام است.

صائبی با اشاره به اهمیت جریان‌سازی خبری برای اقدامات مؤثر مدیریت شهری در مناطق افزود: برای مثال پوشش خبری‌ خوبی که منطقه 12 از نصب جداکننده در خیابان 17 شهریور و ایجاد فضای سبز و روشنایی در آن انجام داد، در تصمیم‌سازی‌ها برای مناطق دیگر تأثیرگذار شد؛ به‌نحوی‌که پس از آن مقرر گردید در مناطق دیگر نیز با الگوگرفتن از منطقه 12، دست‌کم یک خیابان به همین شکل به بلوار تبدیل شود.

وی سپس از حمایت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از روابط عمومی‌های مناطق 22گانه سخن گفت و بیان کرد: این مرکز در همه حوزه‌ها اعم از پاسخگویی به اصحاب رسانه و شهروندان در مورد اقدامات مدیریت شهری در کنار روابط عمومی‌هاست و با تعامل و هماهنگی با مناطق در انجام رسالت‌های روابط عمومی‌ها برای سازمان تلاش می‌کند به آنها یاری رساند.

برنامه‌ریزی برای آموزش‌های تخصصی، تسهیل‌گری اداره اجتماعی معاونت روابط‌عمومی در برگزاری همایش‌ها و کارهای ویژه و خلاقانه روابط عمومی‌ها، رصد دقیق و مستمر گزارش‌ها و آمار مناطق، تأکید بر رسیدگی مسؤولانه به ملاقات‌های مردمی و نام‌گذاری معابر و... از دیگر موضوعاتی بود که صائبی به آنها پرداخت.

جنگروی نیز ضمن خیرمقدم و قدردانی از حمایت‌های معاونت روابط‌عمومی مرکز به ارائه گزارشی از اقدامات روابط‌عمومی منطقه طی یک سال گذشته پرداخت و گفت: منطقه 12 با وجود بازار تهران، مراکز حساس سیاسی و اجتماعی و اماکن تاریخی ارزشمند در کنار انواع آسیب‌های اجتماعی گریبان‌گیر محلات کم‌برخوردار، کار روابط‌عمومی را در عین جذابیت در تنوع موضوعات، سخت و پرمسؤولیت ساخته و ما همواره می‌کوشیم با وجود این شرایط، کمترین حاشیه و بیشترین بازخورد مثبت را از ناحیه مخاطبان خود داشته باشیم.

مدیر روابط‌عمومی منطقه 12 با اشاره به برخی اقدامات برجسته این اداره، از تهیه بانک اطلاعاتی قدرتمند از شماره‌های تماس بیش از 10 هزار نفر از مخاطبان برنامه‌های شهرداری منطقه 12 سخن گفت و ضمن آنکه آن را گام بلندی در ایجاد تعامل مؤثر با شهروندان دانست، بیان کرد: بهترین بهره‌برداری از این بانک اطلاعاتی در طرح «من شهردارم» بود که با ارسال پیامک و لینک نظرسنجی از طریق آن، توانستیم در جلب مشارکت بالای مردم برای اجرای این طرح موفق عمل کنیم.

وی همچنین از رونمایی از کانال اخبار بازار تهران طی روزهای آتی خبر داد و تشریح کرد: به دلیل اهمیت بازار تهران و پوشش اخبار مربوط به آن، کانال اخبار ویژه‌ای در این زمینه راه‌اندازی خواهیم کرد تا به نیازهای شهر در این زمینه پاسخ دهیم.

در ادامه هرکدام از کارشناسان به معرفی و ارائه گزارشی از انجام وظایف خود پرداختند و در مورد آنها با تیم روابط‌عمومی مرکز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد