درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 12:26   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51310صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 بهمن 1401 - 15:02
راه‌اندازی استودیو روابط‌عمومی دانشگاه شیراز
دکتر حامد تقوایی، مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز در این آیین، با بیان اینکه استودیوی روابط‌عمومی دانشگاه در راستای تحقق اهداف دانشگاه برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم راه‌اندازی شده است گفت: هدف اصلی راه‌اندازی این استودیو، ارتباط هرچه بیش‌تر دانشگاه و جامعه است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استودیوی صوتی‌تصویری و تولیدات رسانه‌ای روابط‌عمومی دانشگاه شیراز راه‌اندازی شد.
 
 به‌گزارش سینا پرس فارس، در آستانۀ ولادت باسعادت حضرت باقرالعلوم، امام محمدباقر (ع)، استودیو
روابط‌عمومی دانشگاه شیراز باهدف تولید محتواهای فرهنگی، هنری، پژوهشی و آموزشی راه‌اندازی شد.
 
 استودیو روابط‌عمومی دانشگاه شیراز که با اعتباری بالغ‌بر ۵میلیارد ریال، در مساحت ۶۵متر مربع آماده‌سازی شده است؛ طی مراسمی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس و معاونان پژوهشی و سیمای این مرکز و اعضای هیأت‌رئیسه دانشگاه شیراز گشایش یافت.
 
 هدف‌گذاری و تمرکزگرایی در حوزۀ روابط عمومی برای نیل به دانشگاه نسل سوم و چهارم
 

 دکتر حامد تقوایی، مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز در این آیین، با بیان اینکه استودیوی روابط‌عمومی دانشگاه در راستای تحقق اهداف دانشگاه برای رسیدن به دانشگاه نسل سوم و چهارم راه‌اندازی شده است گفت: هدف اصلی راه‌اندازی این استودیو، ارتباط هرچه بیش‌تر دانشگاه و جامعه است. چراکه روابط عمومی به‌عنوان یک فرآیند ارتباطی استراتژیک، روابط دوسویه‌ی دانشگاه و جامعه را رقم می‌زند و پیوند مستحکمی، میان اهداف دانشگاه با مطالبات بیرونی برقرار می‌کند، همین‌طور با ایجاد انگیزه، وحدت و نشاط در درون دانشگاه، باعث ارتقای فرهنگ تعلق سازمانی می‌گردد. بدین‌ترتیب برای تحقق اهداف کنونی دانشگاه‌ها که همانا رسیدن به دانشگاهی ثروت‌آفرین، جامعه‌محور و انسان‌ساز است؛ هدف‌گذاری و تمرکزگرایی در حوزه‌ی روابط عمومی ضروری دارد.
 
 وی افزود: استودیوی حرفه‌ای در دانشگاه، نه تنها می‌تواند نیازهای دانشگاه و دانشجویان و استادان را در درون دانشگاه برآورده کند؛ بلکه می‌تواند پاسخ‌گوی تولید محتوای دانشگاهی برای عرضه به جامعه در سطح ملی و بین‌المللی باشد.
 
 دکتر تقوایی گفت: استودیوی روابط‌عمومی دانشگاه بستری‌ست برای پویایی هرچه بیشتر رسانه‌ای در دانشگاه و به‌منظور تولید محتواهای رسانه‌ای اعم از حوزه‌ی فرهنگی، هنری، پژوهشی و آموزشی راه‌اندازی شده است که پیش‌از هرچیز، دانشگاه را در زمینه‌ی زیرساخت‌های فرهنگی و خدماتی خودکفا می‌کند تا بسیاری از نیازهای دانشگاه، به دست کارشناسان متخصص خود در روابط عمومی به سرانجام برساند.
 
 وی از دیگر اهداف راه‌اندازی استودیوی روابط عمومی دانشگاه را ایجاد زمینه‌ی کسب درآمد برای دانشگاه؛ شناسایی و پرورش دانشجویان مستعد در زمینه‌های فعالیت‌های رسانه‌ای و تولید محتوا و مستندسازی؛ ایجاد مشارکت، تعامل و ارتباط سازنده و مفید با واحدهای درون و برون‌دانشگاهی و ارائه‌ی خدمات و تولیدات رسانه‌ای مفید به بخش‌های مختلف جامعه به‌ویژه همکاری با صداوسیما عنوان کرد.
 
 مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه، طرح هویت سازمانی دانشگاه شیراز ازسوی این مدیریت طراحی و به‌ تصویب هیأت‌رئیسه دانشگاه رسیده است، بیان کرد: راه‌اندازی تلویزیون و رادیو اینترنتی دانشگاه و تولیدات رسانه‌ای از گام‌های بعدی است که برای تحقق اهداف در زمینه‌ی هویت سازمانی دانشگاه نیز گنجانده شده است.
 
 استفاده از توان علمی دانشگاه در حل مسائل جامعه از طریق تولیدات رسانه‌ای
 
 دکتر مؤذنی رئیس دانشگاه شیراز نیز در این مراسم به قدمت ۷۰ساله‌ی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه شیراز با داشتن ۱۷هزار دانشجو، ۷۰۰عضو هیأت‌علمی، ۱۶دانشکده، با امکانات مختلف ازجمله ۲۵۰ آزمایشگاه و…. یکی از دانشگاه‌های شناخته‌شده و جامع کشور است.
 
 وی بااشاره به اینکه حدود ۷۵۰۰نفر از دانشجویان این دانشگاه، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، به پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری ایشان اشاره و بیان کرد: بسیاری از این پژوهش‌ها که در دانشگاه صورت می‌گیرد و در جلسات دفاع دانشجویی ارائه می‌شود، می‌تواند سوژه‌ی جالبی برای عموم افراد جامعه باشد و ارائه‌ی نتایج کاربردی آن‌ها درقالب تولیدات رسانه‌ای، برای جامعه مفید و اثرگذار خواهد بود.
 
 رئیس دانشگاه شیراز ضمن ابراز خرسندی از راه‌اندازی این استودیو روابط عمومی، به مشکلات کنونی جامعه به‌خصوص ایجاد فضای یأس و ناامیدی اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی استودیوی دانشگاه، فرصت بسیارخوبی برای تهیه‌ی تولیدات محتوایی و همکاری هرچه بیش‌تر با صداوسیمای استان و ملی است که کمک می‌کند برخی مشکلات جامعه را با استفاده از توان علمی دانشگاه حل کرد.
 
 وی افزود: این مهم، مستلزم حضور همه‌ی اعضای دانشگاه و استفاده از تجربیات صداوسیما به‌ویژه صداوسیمای مرکز فارس است.
 
 پیوند مبارک دانشگاه و صداوسیما
 
 احمد پهلوانیان، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس نیز در این مراسم با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که دانشگاه شیراز، دارالعلمی‌ست در دارالعلم، این دانشگاه را دانشگاهی باقدمت و ریشه‌دار خواند و نگاه دانشگاهیان به حوزه‌ی رسانه و کارکرد آن را قابل تقدیر دانست.
 
 وی همکاری با مجموعه‌ی دانشگاه شیراز را مایه‌ی افتخار دانست و گفت: ارجمندی و جایگاه دانشگاه شیراز برای همه روشن است و اگر شأنیت دانشگاه تبدیل به محصولات رسانه‌ای اعم از رادیو تلویزیون و فضای مجازی شود، در جامعه بسیار اثرگذار خواهد بود.
 
 مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس پیوند دانشگاه را با صداوسیمای که به فرموده‌ی امام راحل(ره) یک دانشگاه عمومی‌ست؛ مبارک خواند و گفت: طبق این اصل که ارزش خبر، وابسته به میزان مقبولیت منبع خبر هست؛ انتشار محتواهای دانشگاهی در جامعه بسیار مفید و دارای مقبولیت خواهد بود.
 
 گزارش: محمدرضا قشقایی زاده
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد