درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 02:32   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51297صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 بهمن 1401 - 15:58
راه‌اندازی کمپین آگاهی‌رسانی منطقه ویژه پارس برای صرفه‌جویی در مصرف گاز
مدیر روابط‌عمومی‌ و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه‌اندازی کمپین آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در ٣٤ فرودگاه کشور با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی‌ و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از راه‌اندازی کمپین آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در ٣٤ فرودگاه کشور با هدف اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف گاز خبر داد.
 
 به گزارش شانا به نقل از منطقه ویژه پارس، سیدمحمدباقر یوسف‌زاده، با بیان اینکه بخشی از مصرف بی‌رویه گاز به‌دلیل اطلاع‌رسانی نشدن به مردم از میزان بالای مصرف انرژی در ایران در مقایسه با دیگر کشورهاست، گفت: آمار و ارقام رشد مصرف انرژی در کشور بسیار نگران کننده است، ضمن آنکه بر اساس آمار در زمینه مصرف گاز ناترازی وجود دارد، بنابراین لازم است همه مردم برای مدیریت صحیح و بهینه مصرف گاز مشارکت کنند تا همه شهروندان در اقصی نقاط کشور در این فصل سرد از نعمت گاز برخوردار باشند.
 
 وی فرهنگ‌سازی در اصلاح الگوی مصرف گاز در کشور را یک ضرورت برشمرد و گفت: همکاران ما در پارس جنوبی در حال تلاش شبانه‌روزی برای تولید گاز و انتقال آن به سراسر کشور هستند و انتظار ما از مردم این است که با یک درجه کاهش دمای منزل خود یاری‌رسان فرزندان خود در صنعت نفت برای انتقال گاز به همه شهروندان کشور باشند.
 
 مدیر
روابط‌عمومی‌ و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در زمینه کاهش مصرف گاز را از رسالت‌های مهم روابط عمومی‌های صنعت نفت عنوان کرد و افزود: روابط‌عمومی‌ و تشریفات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با راه‌اندازی یک کمپین آگاهی‌رسانی با عنوان «خانه همسایه سرد است» در ٧٠٢ نمایشگر ۳۴ فرودگاه وبیلبوردهای ۱۰ فرودگاه بزرگ کشور اقدام کرده است که می‌تواند در کاهش مصرف گاز و فرهنگ‌سازی در این زمینه مؤثر واقع شود.
 
 یوسف‌زاده با بیان اینکه فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی مصرف در رسانه‌ها باید به‌صورت مستمر باشد گفت: یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ آگاهی‌رسانی و متقاعدسازی مخاطب برای جلب حمایت مردم است که این موضوع باید در طول زمان و به‌صورت مستمر انجام شود، بنابراین انتظار ما از رسانه‌ها این است که با استدلال‌های منطقی و علمی مخاطبان خود را نسبت به اصلاح الگوی مصرف تشویق کنند تا از این رهگذر زمینه آسایش مردم در فصل سرد سال فراهم شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد