درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 21:48   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51289صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 1 بهمن 1401 - 02:09
واکنش ترکیه به جلد «اکونومیست» برای «سلطان اردوغان»
شاید آن‌ها با تکنیک‌های بازاریابی و انتشار تیترهای افراطی و تصاویر تحریک آمیز، بدین شکل قادر به فروش به اصطلاح مجلات خود شده‌اند، اما باید به خوانندگان یادآوری کنیم که این روزنامه‌نگاری جعلی و مبتنی بر تبلیغات ارزان و اطلاعات نادرست است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه از جلد مجله «اکونومیست» درباره «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور شدیداً انتقاد کرده و آن را «تبلیغات گستاخانه» خواند.

«فخرالدین آلتون» رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه به طرح جلد مجله «اکونومیست» درباره «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، آلتون روز گذشته (پنج‌شنبه، ۱۹ژوئیه) در توئیتی نوشت: بنا به خواست خود پایان دموکراسی ترکیه را با الفاظ رکیک، اطلاعات نادرست و تبلیغات گستاخانه اعلام می‌کنند».

او در ادامه می‌نویسد: این مجله باری دیگر تصویر خود از ترکیه را بر اساس جهل فکری کسل‌کننده‌ و تکراری‌اش، آن هم به طور عمدی با گفتن این جمله که «دوباره شروع کرده‌اند»، به نمایش گذاشت.

آلتون افزود: «‌شاید آن‌ها با تکنیک‌های بازاریابی و انتشار تیترهای افراطی و تصاویر تحریک آمیز، بدین شکل قادر به فروش به اصطلاح مجلات خود شده‌اند، اما باید به خوانندگان یادآوری کنیم که این روزنامه‌نگاری جعلی و مبتنی بر تبلیغات ارزان و اطلاعات نادرست است».

رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه با اذعان به اینکه «مردم ترکیه بارها تعهد خود را به دموکراسی، برابری و آزادی نشان داده‌اند»، گفت: «نظام سیاسی ترکیه مصیبت‌های زیادی از جمله کودتای شکست‌خورده ۱۵ جولای ۲۰۱۶ که طی آن مردم خونشان را در راه حفظ دموکراسی فدا کردند، پشت سر گذاشته است».

او درباره هدف دست اندرکاران مجله اکونومیست، نوشت: «این عمدتاً به دلیل نفرت غیرقابل توضیح و پایان ناپذیر آن‌ها از رئیس جمهور منتخب دموکراتیک ما است که با ورود به هر انتخاباتی پیروز شده است».

مجله اکونومیست که از پرتیراژترین رسانه‌های انگلیس به شمار می‌رود، در شماره اخیر خود به انتقاد از حکمرانی «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه و پیروزهای مکررش در انتخابات‌های این کشور، تصویری از او در لباس تاریخی حاکمان عثمانی را با عنوان «دموکرات یا سلطان؟» منتشر کرد.

این در حالی است که پیش‌تر، اردوغان تعامل با مجله اکونومیست را به خاطر انتقاد روزنامه‌نگاران آن از سیاست‌هایش در ترکیه لغو کرده بود. پایگاه خبری «العین» در این باره گزارش داده بود: دولت اردوغان نام ۱۶۷ روزنامه‌نگار را در لیست انتظار و بررسی خود قرار داد؛ امری که باعث می‌شود تا ترکیه به یکی از بزرگ‌ترین زندان‌های روزنامه‌نگاران در جهان طی سال‌های اخیر تبدیل شود.
 

منبع: فارس
پایان پیام/م

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد