درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51284صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 بهمن 1401 - 11:39
3 پیش‌بینی برای روزنامه‌نگاری سلامتی در سال 2023
متخصصان معتبر تغذیه امروزه به یکی از مهم‌ترین صداها در رسانه تبدیل شده‌اند. روزنامه‌نگاران و مصرف‌کنندگان در مورد تغذیه خواستار صدای معتبرتری هستند. آنها میل به شفافیت در خصوص تغذیه دارند. متخصصان تغذیه، مأموریت دارند تا با پیام‌های علمی دقیق، از گل‌آلود شدن آب جلوگیری کنند.
  

پیش‌بینی‌های جدید FRESH Communications در بوستون، دیدگاه تازه‌ای درباره چگونگی تحول روزنامه‌نگاری متمرکز بر سلامت، غذا و سبک زندگی در سال 2023 ارایه می‌کند:

اعتبار پادشاه است

بر اساس گزارش مرکز تحقیقات پیو، 94 درصد از روزنامه نگاران می گویند که اطلاعات نادرست یک مشکل مهم در ایالات متحده است. متاسفانه اخبار تغذیه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

متخصصان معتبر تغذیه امروزه به یکی از مهم‌ترین صداها در رسانه تبدیل شده‌اند. روزنامه‌نگاران و مصرف‌کنندگان در مورد تغذیه خواستار صدای معتبرتری هستند. آنها میل به شفافیت در خصوص تغذیه دارند. متخصصان تغذیه، مأموریت دارند تا با پیام‌های علمی دقیق، از گل‌آلود شدن آب جلوگیری کنند.

 

خبرنگاران این مسئولیت را درک می کنند. در عین حال، می‌دانند که متخصصان معتبر، مرجع غذا و تغذیه هستند.

غذا به عنوان دارو - به روش های شگفت‌انگیز

در سال جدید، روزنامه نگارانی را خواهیم دید که غذا را به عنوان دارو در سطح عمیق‌تری بررسی می کنند.

ما در حال صحبت با رسانه ها در مورد تعاملات بین غذا و خواب، سلامت مغز، سلامت روده، سلامت تولید مثل هستیم... این فهرست ادامه دارد!


"تغذیه"، "رژیم غذایی" جدید است

رسانه‌ها در مورد ارتباط بین علم تغذیه و علوم رفتاری آگاهی بیشتری پیدا می کنند. آنها می دانند که محدودیت غذایی می تواند عواقب بدی برای سلامت داشته باشد. در نتیجه در سال جدید، تغییر از رژیم‌ و برنامه‌های غذایی افراطی به سمت تغذیه به عنوان بخشی از مراقبت را مشاهده خواهیم کرد.

FRESH Communications پیش بینی می‌کند که روزنامه‌نگاران به جای «رژیم غذایی» روی «تغذیه» تمرکز خواهند کرد و محتوای بیشتری در مورد آنچه که باید بخورند به جای اینکه چه چیزی نخوریم تولید می‌کنند.
 

ریچارد کاروفل | 10 ژانویه 2023 |
منبع: publicrelationstoday


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد