درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:23   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51235صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 25 دی 1401 - 18:00
رونمایی از قابلیت جدید اینستاگرام
اینستاگرام روی قابلیتی به نام «Text Mode» کار می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد پست‌های متنی منتشر کند، البته با توییتر و فیسبوک متفاوت است.    اینستاگرام روی قابلیت جدیدی تمرکز کرده است که امکان انتشار پست‌های متنی را برای کاربران فراهم می‌کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام روی قابلیتی به نام «Text Mode» کار می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد پست‌های متنی منتشر کند، البته با توییتر و فیسبوک متفاوت است.
 
 اینستاگرام روی قابلیت جدیدی تمرکز کرده است که امکان انتشار پست‌های متنی را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
 بنابراین به‌نظر می‌رسد توییتر باید به‌نوعی منتظر رقیب جدیدی باشد؛ البته این پست‌های متنی به‌صورت عکس و نه متن منتشر می‌شوند. به بیان ساده‌تر، اینستاگرام می‌خواهد ایجاد تصاویر حاوی متن را برای پست‌کردن ممکن کند.
 
 این ویژگی که «Text Mode» نام دارد، اولین‌بار توسط منبعی به نام «الساندرو پالوزی» مشاهده و در توییتر به اشتراک گذاشته شد.
 
 به گفته پالوزی، این قابلیت یک پس‌زمینه رنگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و شما می‌توانید متن مدنظرتان را در آن تایپ کنید. نتیجه نهایی به‌صورت یک عکس در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود. کاربران می‌توانند رنگ پس‌زمینه مدنظرشان را خودشان انتخاب کنند.
 
 طبق تصاویری که از سوی پالوزی منتشر شده‌اند، پست‌های متنی اینستاگرام می‌توانند حاوی لینک به سایر شبکه‌های اجتماعی باشند، اما نمی‌دانیم کاربر می‌تواند روی آن‌ها کلیک کند یا اینکه تنها با یک عکس روبه‌رو می‌شویم.
 
 درحال‌حاضر اینستاگرام به کاربران اجازه نوشتن متن در این پلتفرم را می‌دهد، اما این متون به‌صورت استوری منتشر می‌شوند، ولی با ویژگی جدید می‌توان متون را در اینستاگرام به‌صورت پست منتشر کرد.
 
 با توجه به اینکه اینستاگرام هنوز درحال آزمایش این ویژگی است، انتظار نداریم در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار بگیرد و باید کمی صبور باشیم. علاوه‌براین، نمی‌دانیم این ویژگی مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد یا خیر. شاید این شبکه اجتماعی شروع به آزمایش محدود این قابلیت کند و پس از مدتی از انتشار عمومی آن پشیمان شود./ دیجیاتو

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد