درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 آذر 1401 - 00:37   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت

  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سرپرست جدید روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی‌ سازمان آب و برق خوزستان با مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان دیدار کرد
  حکایت همچنان باقی است
  گزینه‌هایی برای خبرنگارانی که با توییتر خداحافظی می کنند 
  اختلاف بین توییتر و اپل، دو کمپانی عظیم آمریکایی، بالا گرفت
  روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان
  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5119صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 شهریور 1392 - 04:06
هوشنگ عباس​ ​زاده: ​​روابط​ ​­عمومی حرفه­ای، امیدآفرین است
  

شارا- ​​هوشنگ عباس زاده، عضو شورای سیاست­گذاری کنفرانس حرفه ای­گرایی در روابط­عمومی، برای تشریح ضرورت برگزاری کنفرانس پیش رو، ضمن بیان تاریخچه مختصری از رشته روابط­عمومی گفت: حدود 107 سال از پیدایش روابط­عمومی نوین در دنیا و همچنین 60 سال از پیدایش روابط­عمومی در ایران می­گذرد که البته در کشورهای توسعه یافته به معنای واقعی کلمه روابط­عمومی از رشد و بالندگی لازم برخوردار شده است.
 
 وی با اشاره به اینکه در این کشورها نقش حیاتی، راهبردی و کلیدی روابط‌عمومی در تشکیلات سازمان­ها و موسسات دولتی و غیردولتی مورد توجه لازم قرار گرفته و در نمودار سازمانی جایگاه شایسته و بایسته خود را پس از بالاترین مقام به دست آورده است ادامه داد: روابط‌عمومی در کشورهای پیشرفته در تصمیم­سازی، تصمیم­گیری و به طور کلی برنامه­ریزی­های سازمان­ها نقش سازنده و ارزندۀ خود را به منصۀ ظهور رسانده است.
 
 عباس‌زاده تأکید کرد: بنابراین می­توان رواج پذیرش، درک و بینش مخاطبان درون­سازمانی و یا برون­سازمانی را شاهد بود و در نتیجه اینکه حرفه­ای­گرایی آن کاملاً مشهود و مشخص است؛ ولی در کشورها یا جوامع در حال پیشرفت یا در حال توسعه و گذار مانند ایران هنوز روابط­عمومی­ها نتوانسته­اند خود را از نوباوگی به بلوغ و تکامل لازم برسانند.
 
 او با اشاره به اینکه در نتیجه، حرفه­ای­گرایی روابط­عمومی هنوز در کشور ما به نحو احسن به اثبات نرسیده است افزود: اما باید نیمۀ پر لیوان را هم دید و برگزاری همایش­های ملی و بین­المللی سالیانه، تشکیل دوره­های آموزشی ضمن خدمت، رشد روزافزون کتاب­ها و متون آموزشی، راه­اندازی سایت­ها و دوره­های دانشگاهی در رشته ارتباطات و روابط­عمومی و موارد مشابه را می­توان به فال نیک گرفت.
 
 عضو شورای سیاست­گذاری کنفرانس حرفه ای­گرایی در روابط­عمومی، برگزاری اولین کنفرانس حرفه­ای­گرایی در روابط‌عمومی را فرصت مغتنمی برای معرفی هرچه بیشتر جایگاه و نقش مهم روابط­عمومی­ها به­ویژه برای مدیران سازمان­ها و موسسات و به­خصوص مدیران دولتی دانست و گفت: مدیران ارشد باید روابط­عمومی را بیشتر از گذشته دریابند، به آن توجه کنند، زمینه استقلال آن را مهیا کنند و پیشرفت و مقبولیت و شهرت خود و سازمان را مدیون فعالیت­ها و اقدامات گوناگون روابط­عمومی تلقی کنند.
 
 عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در پایان اظهار امیدواری کرد که بعد از برگزاری اولین کنفرانس حرفه­ای­گرایی شرکت­کنندگان شاهد دستاوردهای خوبی باشند که بعضی از آنها می­توانند این موارد باشند: مطرح و جاری شدن جایگاه منزلت روابط­عمومی در سطح کشور به­ویژه برای مدیران و کارشناسان روابط­عمومی، اصحاب رسانه و از همه مهمتر مخاطبان یا سرویس­گیرندگان و به طور کلی افکارعمومی مشروط بر اینکه انعکاس مطالب و اخباری که در رسانه­ها از آن مطرح می­شود از نظر کمی و کیفی استاندارد لازم و تیتر اصلی رسانه­ها را در برداشته باشد و مخاطبان را جذب کند؛ همچنین کارکنان و کارشناسان روابط­عمومی به خودباوری بیشتری نسبت به این حرفه دست یابند و از این پس به گونه­ای اهداف و اقدامات روابط­عمومی را در سازمان­های خود مطرح و اجرا کنند که مدیران آنها در تمام فرآیند فعالیت­های سازمان، با روابط­عمومی­مشورت و مذاکره کنند. 
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها


  سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر


  وضعیت رسانه‌ها در ولایات مرکزی افغانستان از پس از قدرت‌گیری دوباره طالبان


  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


  روابط عمومی‌های برتر استان ایلام معرفی شدند


  تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم


  ماجرای فیلم جنجالی یک خبرنگار به مجلس کشید


  قابل توجه روابط‌عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت


  حکایت همچنان باقی است


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه پیام نور لرستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد