درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 20 خرداد 1402 - 16:21   

نویسنده محتوا می‌گوید همه مشتریانش چت‌جی‌پی‌تی را جایگزین او کردند

  نویسنده محتوا می‌گوید همه مشتریانش چت‌جی‌پی‌تی را جایگزین او کردند


ادامه ادامه مطلب یک

همکاری با روابط‌عمومی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری است

  همکاری با روابط‌عمومی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری است


ادامه ادامه مطلب دو

لغو اتهامات بائو چوی در هنگ‌کنگ در دادگاه تجدیدنظر

  لغو اتهامات بائو چوی در هنگ‌کنگ در دادگاه تجدیدنظر


ادامه ادامه مطلب سه

پیگیری برای اجرای عدالت یک سال پس از قتل روزنامه‌نگار بریتانیایی در برزیل

  پیگیری برای اجرای عدالت یک سال پس از قتل روزنامه‌نگار بریتانیایی در برزیل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مشاغل رسانه‌ای که بیشتر تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند
  هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش برگزار شد
  نویسنده محتوا می‌گوید همه مشتریانش چت‌جی‌پی‌تی را جایگزین او کردند
  پیگیری برای اجرای عدالت یک سال پس از قتل روزنامه‌نگار بریتانیایی در برزیل
  تجربه استفاده از هدست جنجالی «ویژن پرو» اپل چگونه است؟
  هوش مصنوعی و تحول استراتژی‌های بازاریابی محتوا
  لغو اتهامات بائو چوی در هنگ‌کنگ در دادگاه تجدیدنظر
  مشاغلی که بیشتر تحت تاثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند
  برای نخستین بار در جهان استفاده از تلفن هوشمند در شهری در ایرلند برای کودکان ممنوع شد
  پژوهشگر و روزنامه‌نگار تاجیک در ۷۴سالگی در تاجیکستان درگذشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51182صفحه نخست » فناوری نوشنبه، 17 دی 1401 - 14:51
تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی
ما شاهد یک تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی در مقایسه با دهه‌های گذشته هستیم که نقطه اوج آن چیزی نیست مگر روابط‌عمومی دیجیتال که با آغاز همه‌گیری کووید-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و بسیاری از برندها را مجبور کرد تا استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| امروزه بسیاری از حرفه‌ای‌های روابط‌عمومی از استراتژی‌های هوشمند و موثری استقبال می‌کنند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به طیف گسترده‌تری از مخاطبان که از راه‌های سنتی قابل جذب نیستند دسترسی پیدا کنند. هنگامی که چند دهه قبل روابط‌عمومی به شکل جدی‌تری توسط صنایع و شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفت روابط‌عمومی سنتی از ابزارهایی مانند روزنامه و مجلات و رادیو و تلویزیون برای برندسازی بهره می‌برد. با ظهور اینترنت نیز روابط‌عمومی به سرعت از این تکنولوژی جدید استفاده کرد و به معرفی برندها از طریق وب‌سایت‌ها و سپس رسانه‌های اجتماعی پرداختند.


انقلاب دیجیتال این امکان را به‌وجود آورد تا حجم عظیمی از اطلاعات را بتوان بین تمام مردم جهان به اشتراک گذاشت و در این میان از انواع کانال‌های اینترنتی، وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، اینفلوئنسرها، وبلاگ‌نویسان و پادکست‌ها بهره گرفت.

 

بدین‌ترتیب ما شاهد یک تحول عمیق در صنعت روابط‌عمومی در مقایسه با دهه‌های گذشته هستیم که نقطه اوج آن چیزی نیست مگر روابط‌عمومی دیجیتال که با آغاز همه‌گیری کووید-19 سرعت و ابعاد گسترده‌تری پیدا کرد و بسیاری از برندها را مجبور کرد تا استراتژی‌های روابط‌عمومی و بازاریابی خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  پژوهشگر و روزنامه‌نگار تاجیک در ۷۴سالگی در تاجیکستان درگذشت


  استاندار کرمانشاه: روابط عمومی‌ها توجیه کننده مدیران نباشند


  حمله به خبرنگاران در اتاق خبر یک تلویزیون در صربستان


  همکاری با روابط‌عمومی از معیارهای ارزیابی مدیران شهری است


  یک مجری رادیویی در فیلیپین توسط افراد مسلح کشته شد


  نقش روابط‌عمومی در ترویج فرهنگ مهارت آموزی بسیار تاثیر گذار است


  سرپرست جدید روابط‌عمومی شهرداری قزوین معرفی شد


  ادعای زیست‌محیطی فیفا نادرست است


  دستگیری غیرقانونی یک روزنامه‌نگار در بخش اشغالی اوکراین


  پیگیری برای اجرای عدالت یک سال پس از قتل روزنامه‌نگار بریتانیایی در برزیل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد