درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:57   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51108صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 7 دی 1401 - 16:55
استراتژی‌های روابط‌عمومی‌ها برای مدیریت بحران
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - بحران‌ها همیشه و در همه حال بروز خواهند کرد و دیده شده که حل بحران‌ها از جمله بروز سیل،آتش سوزی، زلزله و آسیب های اجتماعی، عتراض‌ها و کنش‌های اجتماعی و عدم رعایت اصول شهروندی و بی‌عدالتی‌ها در هر زمان خاص نیاز به استراتژی‌های خاص، بخصوص برای روابط‌عمومی‌ها را دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بحران‌ها همیشه و در همه حال بروز خواهند کرد و دیده شده که حل بحران‌ها از جمله بروز سیل،آتش سوزی، زلزله و آسیب های اجتماعی، عتراض‌ها و کنش‌های اجتماعی و عدم رعایت اصول شهروندی و بی‌عدالتی‌ها در هر زمان خاص نیاز به استراتژی‌های خاص، بخصوص برای روابط‌عمومی‌ها را دارند.

در بروز بحران‌ها
1. باید به سرعت و با داشتن اعتماد به نفس به آن پاسخ داد.
2. پیدا کردن بهترین راه پاسخگویی و ارزیابی آن؛
3. جمع آوری اطلاعات در دسترس و جمع بندی آنها بطور واقعی و بدور از دروغ؛
4. باید یک سخنگوی واحد برای اطلاع رسانی شفاف و به هنگام انتخاب گردد تا از پراکنده گویی اشتباه و پرخطر جلوگیری شود.
5. پاسخگویی سریع باعث جلوگیری از شایعه سازی در بحران‌ها می‌شود.
6. در بحران‌ها بهترین راه حل جواب دادن سریع و واقعی به مخاطبان است که باعث کاهش اثرات بحران و جلوگیری از پیشرفت آن می‌شود.
7. ناراضی بودن بعضی از مخاطبان ضربه دیده در بحران‌ها که باید مجدداً بطور اختصاصی برای آنها اطلاع‌رسانی کرد.
8. شاید بهتر باشد گاهی پاسخ ندهید و ساکت باشید.
9. باید همیشه پیام های ارتباطی آماده برای پاسخگویی داشته باشید.
10. همکاری و حضور مستمر در ستاد اصلی بحران و پالایش خبرها و تهیه متن ساده و گویا برای مخاطبان از طریق سخنگوی ستاد؛
11. اعتمادسازی و ندادن قول های توخالی و بی ارزش که باعث ناامیدی می‌شود.
12. پیگیری کارهای ستاد بحران توسط روابط‌عمومی هر دستگاه مربوطه؛
13. توزیع امکانات حیاتی مورد نیاز با توجه به نوع بحران؛
14. حضور دائمی در محل بروز بحران؛
15. معرفی برنامه های آینده برای آرامش روحی روانی آسیب دیدگان.
 

مدیران روابط‌عمومی کارآمد باید مدیران استراتژیک نیز باشند تا بتوانند در بروز بحران‌ها عملکرد خوب خود را نشان دهند زیرا مدیریت بحران باعث مدیریت اعتبار می گردد که احترام به کرامت انسانی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات