درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51092صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 4 دی 1401 - 16:35
اجلاسی به نام "روابط‌عمومی‌ها" و به کام "صنعت پتروشیمی"
این نشست هم اندیشی، اگرچه اجلاس سراسری روابط‌عمومی های صنعت پتروشیمی بود، اما حضور مهندس شاهمیرزایی در آن، به برگ برنده ای برای کلیه مدیران و فعالان صنعت پتروشیمی تبدیل شد تا مسائل مختلف علاوه بر حوزه تخصصی روابط‌عمومی در آن طرح گردد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پس از سه سال وقفه در برگزاری اجلاس سراسری روابط‌عمومی‌های صنعت پتروشیمی ایران پس از شیوع ویروس کرونا، هفته گذشته این اجلاس با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به مدت دو روز در مشهد الرضا و به میزبانی شرکت پتروشیمی مارون برگزار شد؛ اجلاسی که تفاوت بارز آن با اغلب اجلاسیه های مشابه، حضور فعال معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آن بود، که نشان از توجه وی به شان و منزلت روابط‌عمومی در ساختار توسعه صنعت وزین پتروشیمی دارد.

به گزارش نیپنا، مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، به مدت دو روز (28 و 29 آذر ماه)، از نزدیک و بدون واسطه با حضور در جلسات پرسش و پاسخ و نشست های جانبی، نه تنها در جریان مسائل و مشکلات حوزه روابط‌عمومی در مجموعه صنعت پتروشیمی قرار گرفت، بلکه به دلیل حضور فعال معاونان و مدیران ستادی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این اجلاس، مسائل متعددی درباره موضوعات مهم و کاربردی صنعت پتروشیمی، از موضوع خوراک، طرح های توسعه ای و تقویت تولید داخل گرفته تا تسریع در تکمیل زنجیره ارزش و معافیت های مالیاتی و تعامل و هم افزایی بین شرکت ها، توسط مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران حاضر، به صراحت و صمیمیت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در واقع، این نشست هم اندیشی، اگرچه اجلاس سراسری روابط‌عمومی های صنعت پتروشیمی بود، اما حضور مهندس شاهمیرزایی در آن، به برگ برنده ای برای کلیه مدیران و فعالان صنعت پتروشیمی تبدیل شد تا مسائل مختلف علاوه بر حوزه تخصصی روابط‌عمومی در آن طرح گردد.

تقدیر از پیشکسوتان حوزه روابط‌عمومی در صنعت پتروشیمی از دیگر بخش های مهم این اجلاس بود که با هدف ارج نهادن به تلاش های پیشکسوتان و نهادینه سازی فرهنگ قدردانی از زحمات مدیران تلاشگر این صنعت برگزار شد؛ چه آنکه مرتضی شاهمیرزایی در بخشی از سخنان خود در این اجلاس از تمام آنانی که روزی در این صنعت تلاش کردند تا صنعت پتروشیمی به نقطه آرمانی توسعه پایدار و متوازن برسد، تقدیر و قدردانی کرد.

در این اجلاس، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به قدمت نزدیک به 6 دهه صنعت پتروشیمی در کشور و رشد این صنعت در دهه های اخیر، پیشنهاد تشکیل کمیته ای به منظور بزرگداشت شصتمین سال ایجاد صنعت پتروشیمی در کشور در سال آینده و تبیین مسیر رشد و توسعه این صنعت تا امروز را ارائه داد تا این بزرگداشت با حضور تمام افراد تاثیرگذار صنعت پتروشیمی در طول شصت سال حیات آن برگزار شود.

سخنان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این اجلاس در خصوص تسریع در تکمیل زنجیره ارزش که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت، نقشه راه صنعت پتروشیمی و چشم انداز آتی آن را برای فعالان این صنعت ترسیم کرد. نقشه راهی که تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی، مثل همیشه شاه بیت سخنان شاهمیرزایی در آن بود.

تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی، حلقه مفقوده ای بوده که اگرچه در سالیان اخیر بارها در سخنان مدیران و کارشناسان این صنعت تکرار شده اما گامهای عملی چندانی برای تحقق آن برداشته نشده و اگر هم پیگیری شده بعضا فاقد نگرش کلان بوده است.

اما در دوره کنونی، مهندس شاهمیرزایی بارها بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تاکید کرده و با تکیه بر ضرورت هم افزایی بین شرکتها و مجتمع ها، افزایش سودآوری در صنعت پتروشیمی را از مسیر تکمیل زنجیره ارزش تعریف کرده است. از این جهت، تاکید دوباره بر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را می توان از جمله برکات این اجلاس در نظر گرفت.

در مجموع، افزایش صمیمت بین روابط‌عمومی ها و مدیران صنعت پتروشیمی، ارتقاء فرهنگ تعامل و هم افزایی بین مجموعه ها و روشن ساختن مسیر حرکت صنعت پتروشیمی بویژه برای مدیران روابط‌عمومی های این صنعت که ویترین ارائه عملکرد مجموعه به رسانه ها، آحاد مردم و راه ارتباطی پتروشیمی با جامعه هستند، از دستاوردهای بی بدیل این اجلاس بود که حضور فعال مدیران روابط‌عمومی های هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی در این اجلاس، مسیر دستیابی به اهداف اجلاس را هموارتر ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد