درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 02:10   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50950صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 آذر 1401 - 17:59
 دنیا در مسیر روابط‌ عمومی الگوریتمی حرکت می‌کند
یک استاد علوم ارتباطات و رسانه گفت: پدیده جدید روابط‌عمومی رباتی امروزه در کشور فنلاند در حال اجرا است تاجایی‌که در سایر کشورهای قاره اروپا هم به دنبال انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی شبیه فنلاندی‌ها هستند، اما هنوز نتوانسته‌اند به این فناوری مهم ارتباطی دست پیدا کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یک استاد علوم ارتباطات و رسانه گفت: پدیده جدید روابط‌عمومی رباتی امروزه در کشور فنلاند در حال اجرا است تاجایی‌که در سایر کشورهای قاره اروپا هم به دنبال انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی شبیه فنلاندی‌ها هستند، اما هنوز نتوانسته‌اند به این فناوری مهم ارتباطی دست پیدا کنند.
 
 به گزارش خبرنگار ایمنا، فائزه تقی‌پور امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در همایش استاندارد روابط‌عمومیایران که در سالن همایش‌های مرکز آموزش عالی همیاری شهرداری‌های استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در دنیای امروز باید از مزایای اینترنت بهره گیرند و به شکل گسترده‌تر از آن استفاده کنند.
 
 به گفته وی، امروز در بین روابط عمومی‌های سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های مختلف، تعامل و انسجام اطلاعاتی را شاهد نیستیم. تقارن نداشتن اطلاعاتی مدیران و سازمان‌ها، افکار عمومی را گرفتار بی‌نظمی می‌کند و به مسیر حرکت رسیدن به اهداف یک مجموعه آسیب می‌زند.
 
 این استاد علوم ارتباطات و رسانه خاطرنشان کرد: امر اطلاع‌رسانی در سه دوره زمانی گذشته، حال و آینده باید بررسی شود. گذشته خبر تأثیر زیادی در بین افکار عمومی و مدیران درون سازمان دارد. گاهی با مراجعه به آرشیو فیلم‌ها و تصاویر سال‌های گذشته می‌توان محتواهای خوب و نوآورانه‌ای خلق کرد و به مردم و سازمان متبوع ارائه داد.
 
 وی تصریح کرد: گاهی این بازگشت‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی روی افکار عمومی داشته باشد، ضمن اینکه خاطرات سال‌های دور را در ذهن مدیر یا کارکنان مجموعه تداعی و زنده می‌کند.
 
 تقی‌پور با اشاره به اینکه طی ۱۰ سال آینده دنیا به سمت روابط‌عمومی رباتی یا الگوریتمی حرکت خواهد کرد، ادامه داد: در این نقش شما متن، محتوا، ایده یا طرحی را به ربات‌ها می‌دهید و آن‌ها اقدام به تولید محتوای مورد نظر شما به شکل خبر، تصویر و اشکال دیگر می‌کنند.
 
 وی گفت: پدیده جدید روابط‌عمومی رباتی امروزه در کشور فنلاند در حال اجرا است تاجایی‌که در سایر کشورهای قاره اروپا هم به دنبال انجام فعالیت‌های روابط‌عمومی شبیه فنلاندی‌ها هستند، اما هنوز نتوانسته‌اند به این فناوری مهم ارتباطی دست پیدا کنند.
 
 این استاد علوم ارتباطات تاکید کرد: نیروی انسانی در روابط‌عمومی آینده و رباتی توسعه فناوری ربات را برعهده دارد و سایر وظایف را ربات انجام می‌دهد. از این پس باید به دانشجویان رشته‌های خبرنگاری و ارتباطات آموزش‌هایی از این دست و در سطوح مدرن و الگوریتمی را آموزش داده شود.
 
 وی تصریح کرد: یک روابط‌عمومی باید علاوه بر تهیه خبر و بارگذاری متن در سایت مجموعه مطالب و اخبار دیگران را هم ببیند، بخواند و درباره آن نوشته‌ها و متون اظهار نظر کند. این ساز و کار تعاملی نقش مؤثری در پویایی روابط عمومی‌ها دارد.
 
 تقی‌پور خاطرنشان کرد: تعبیر دروازه‌بانی خبر امروز کمتر شده و در عرصه روابط‌عمومی مدرن از آن به عنوان دیده‌بانی خبر یاد می‌شود.
 
 وی تاکید کرد: بهترین سبک نگارش در این بخش، نوشتن به سبک داستانی و روایی است. کنار هم قرار گرفتن مطالب به شکل یک روایت مطلوب‌ترین نوع نوشتن است.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد