درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 00:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50942صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 14 آذر 1401 - 13:52
روابط‌عمومی‌های دانش بنیان
رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت نو - شرکت‌هایی که بر علم دانش‌بنیان تکیه کرده و بر مبنای فناوری‌های پیشرفته و روزآمد فعالیت دارند بهترین فرصت را برای علمی کار کردن روابط‌عمومی مهیا کرده تا دانش‌بنیان تولید محتوا کنند، گسترش دهند و نسبت به معرفی آن به بیرون از سازمان گام بردارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مهم‌ترین محورهایی که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به آن توجه خاصی شده، پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است.


در همین راستا، مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه را به عنوان یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی دانستند.


روابط‌عمومیها امروزه در سازمان‌ها از جایگاه بالای بسیار زیادی نسبت به دوران گذشته برخوردار هستند. روابط‌عمومی حلقه‌ی بین سازمان، مردم و دولت می باشند که در تحقق اهداف برنامه‌هایی چون شعار سال 1401 نقش بسزایی دارند.


یکی از رسالت های تاثیرگذار روابط‌عمومی‌های شرکت‌های بیمه ای، گسترش و کمک به نفوذ فرهنگ بیمه با در نظر گرفتن پدیده‌های علمی و به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته برای رشد و توسعه دانش محور سازمان‌ها برای ارائه بهتر خدمات به مخاطبین است.


با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی کار کردن با رقبا سخت‌تر خواهد شد چرا که در فضای کسب و کار نمی‌شود تنها به یک بازاریابی ساده بسنده کرد و باید روش هایی چون تبلیغات دیجیتال را در نظر داشت و نقش روابط‌عمومی در این موقعیت پررنگ خواهد شد.


شرکت هایی که در مسیر فعالیت‌های دانش بنیانی قدم برمی‌دارند سرشار از خلاقیت و ایده های نوآورانه ای هستند که باید تمامی فعالیت‌هایشان که ثمره مدت ها تلاش و زحمت گروهی است بر بستر فناوری به سرعت و به خوبی منعکس شوند و وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها انعکاس درست این فعالیت‌ها می‌باشد که تنها به فضای کسب و کار محدود نمی‌شود و تمامی کارکنان روابط‌عمومی در مسیر حمایت از اینگونه فعالیت های دانش بنیانی (تولیدات ملی) گام برداشته و بسترهای مناسب برای گسترش این چنین فعالیت ها را فراهم می کنند.


همچنین باید در نظر داشت؛ شرکت‌هایی که بر علم دانش‌بنیان تکیه کرده و بر مبنای فناوری‌های پیشرفته و روزآمد فعالیت دارند بهترین فرصت را برای علمی کار کردن روابط‌عمومی مهیا کرده تا دانش‌بنیان تولید محتوا کنند، گسترش دهند و نسبت به معرفی آن به بیرون از سازمان گام بردارند.


 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد