درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 02:19   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50942صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 14 آذر 1401 - 13:52
روابط‌عمومی‌های دانش بنیان
رضا پورقاسم مدیر روابط‌عمومی و ارتباطات شرکت بیمه تجارت نو - شرکت‌هایی که بر علم دانش‌بنیان تکیه کرده و بر مبنای فناوری‌های پیشرفته و روزآمد فعالیت دارند بهترین فرصت را برای علمی کار کردن روابط‌عمومی مهیا کرده تا دانش‌بنیان تولید محتوا کنند، گسترش دهند و نسبت به معرفی آن به بیرون از سازمان گام بردارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مهم‌ترین محورهایی که در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به آن توجه خاصی شده، پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است.


در همین راستا، مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه را به عنوان یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی دانستند.


روابط‌عمومیها امروزه در سازمان‌ها از جایگاه بالای بسیار زیادی نسبت به دوران گذشته برخوردار هستند. روابط‌عمومی حلقه‌ی بین سازمان، مردم و دولت می باشند که در تحقق اهداف برنامه‌هایی چون شعار سال 1401 نقش بسزایی دارند.


یکی از رسالت های تاثیرگذار روابط‌عمومی‌های شرکت‌های بیمه ای، گسترش و کمک به نفوذ فرهنگ بیمه با در نظر گرفتن پدیده‌های علمی و به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته برای رشد و توسعه دانش محور سازمان‌ها برای ارائه بهتر خدمات به مخاطبین است.


با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی در دنیای امروزی کار کردن با رقبا سخت‌تر خواهد شد چرا که در فضای کسب و کار نمی‌شود تنها به یک بازاریابی ساده بسنده کرد و باید روش هایی چون تبلیغات دیجیتال را در نظر داشت و نقش روابط‌عمومی در این موقعیت پررنگ خواهد شد.


شرکت هایی که در مسیر فعالیت‌های دانش بنیانی قدم برمی‌دارند سرشار از خلاقیت و ایده های نوآورانه ای هستند که باید تمامی فعالیت‌هایشان که ثمره مدت ها تلاش و زحمت گروهی است بر بستر فناوری به سرعت و به خوبی منعکس شوند و وظیفه اصلی روابط‌عمومی‌ها انعکاس درست این فعالیت‌ها می‌باشد که تنها به فضای کسب و کار محدود نمی‌شود و تمامی کارکنان روابط‌عمومی در مسیر حمایت از اینگونه فعالیت های دانش بنیانی (تولیدات ملی) گام برداشته و بسترهای مناسب برای گسترش این چنین فعالیت ها را فراهم می کنند.


همچنین باید در نظر داشت؛ شرکت‌هایی که بر علم دانش‌بنیان تکیه کرده و بر مبنای فناوری‌های پیشرفته و روزآمد فعالیت دارند بهترین فرصت را برای علمی کار کردن روابط‌عمومی مهیا کرده تا دانش‌بنیان تولید محتوا کنند، گسترش دهند و نسبت به معرفی آن به بیرون از سازمان گام بردارند.


 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد