درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:49   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50918صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 آذر 1401 - 15:33
روابط‌عمومی شرکت گاز استان ایلام حائز رتبه برتر شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: براساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط استانداری ایلام، روابط‌عمومی‌ شرکت گاز استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر، دریافت لوح تقدیر و تندیس در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: براساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط استانداری ایلام، روابط‌عمومی‌ شرکت گاز استان ایلام موفق به کسب رتبه برتر، دریافت لوح تقدیر و تندیس در تمامی شاخص‌های مورد ارزیابی شد.
 
 به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمود کشاورز افزود:
روابط‌عمومی این شرکت در آیین تجلیل از روابط عمومی‌های برتردستگاههای اجرایی استان موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس از سوی استاندار ایلام و حائز رتبه برتر شد.
 
 وی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می بایست خدمات نظام را برای آحاد مختلف مردم بازگو کنند،افزود: تعامل سازنده با اصحاب مطبوعات و رسانه‌های دیداری و نوشتاری، خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و غیره باعث شده است که روابط‌عمومی این شرکت بتواند در اطلاع‌رسانی به جامعه هدف موفق باشد.
 
 کشاورز به نقش مهم و تاثیر گذار روابط‌عمومی در بیان دستاورد‌ها و عملکرد شرکت اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۹۰ خبر، گزارش، اطلاعیه‌ و غیره این شرکت در رسانه‌ها دیداری، نوشتاری، کانال‌های خبری و غیره منتشر شده است. 
 
 مدیرعامل شرکت گاز استان، روابط عمومی‌ها را چشم بینا و گوش شنوای دستگاه‌ها خواند و اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ ها باید با تکریم و احترام، مطالبات مردم را منتقل کنند تا مردم از خدمات نظام آگاهی داشته باشند.
 
 مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: حضور نیروی‌انسانی توانمند، شایسته، متعهد و متخصص در روابط عمومی‌ها زمینه‌ساز ترویج گفتمان تفاهم محور و توسعه‌آفرین در بین مخاطبین سازمان می شود.
 
 کشاورز تصریح کرد: تلاشگران این حوزه با شناخت و درک متقابل در فرآیندی مبتنی بر اعتماد‌زایی و امید‌آفرینی ضمن برقراری ارتباط با جامعه مخاطب به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به رسالت مدیریتی خود نیز در قالب هنر مردم‌داری و بر پایه اصول اخلاقی و رسالت حرفه‌ای عمل می‌کنند و بر این اساس پیشقراول پویایی هر سازمان روابط‌عمومی‌ است.
 
 وی تأکید کرد: موفقیت سازما‌نها، ادارات، شرکتها و دوام آنها در عرصه ‌ها و فعالیت‌های تخصصی مختلف به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.
 
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد