درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:40   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50913صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 9 آذر 1401 - 15:49
تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم
یکی از مهم‌ترین تاثیرات وجود تصاویر زنان در پوستر‌ها این بود که توجه مخاطب را به پوستر جلب می‌کرد و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شد. در این مطلب از فرادید تصاویری از این پوستر‌های تبلیغاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در فاصلۀ سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ منتشر شده‌اند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| - برترین‌ها: در پوستر‌های تبلیغاتی دولت آمریکا در زمان جنگ جهانی دوم، علاوه بر تصاویر معمول پوستر‌های جنگی، از تصاویر زنان نیز به وفور استفاده می‌شد تا توجه مخاطب به پیام پوستر بیشتر جلب شود. در طول جنگ جهانی دوم در آمریکا پوستر‌های تبلیغاتی همه جا دیده می‌شدند؛ در راهرو‌های محل کار، در فروشگاه‌ها و روی در و دیوار خیابان‌ها. دولت آمریکا از شیوه‌های تبلیغاتی دیگر مثل فیلم و انیمیشن و موسیقی هم استفاده می‌کرد، اما پوستر در آن روز‌ها رایج‌ترین رسانه برای تبلیغات جنگ بود.
 
 پوستر‌ها را می‌شد به تعداد خیلی زیاد چاپ کرد و در سطح وسیع در معرض دید مردم گذاشت؛ در آن زمان سایر رسانه‌ها هنوز آنقدر فراگیر نبودند که بتوانند جای پوستر را بگیرند. پوستر بر خلاف رادیو با قدرت تصویر سر و کار داشت و می‌توانست تاثیر درونی‌تر و عمیق‌تری بگذارد؛ بخصوص که پوستر می‌توانست روی دیوار جا بگیرد و همیشه جلوی چشم باشد؛ بر خلاف برنامه‌های رادیویی که فقط مدت زمان خاصی داشتند. مهم‌ترین مضامین پوستر‌های آمریکایی در دوران جنگ این‌ها بودند: تشویق جوانان (اعم از زن و مرد) به خدمت در جنگ، پرهیز از گفتگو و ارائۀ اطلاعات به افراد مشکوک، خرید کالا‌های تبلیغاتی برای کمک مالی به جنگ، تشویق به افزایش تولید و انواع کار‌های دیگری که در زمان جنگ لازم بود.
 
 یکی از ویژگی‌های برجستۀ پوستر‌های آمریکایی، استفادۀ چشمگیر از چهرۀ زنان بود. این استفاده با اهداف مختلفی صورت می‌گرفت؛ گاهی برای تشویق زنان به خدمت در بخش‌های مختلف مربوط به جنگ و صنعت؛ گاهی برای تشویق و تهییج مردان برای دفاع از کشور و گاهی هم برای هشدار دادن نسبت به خطرات گفتگو با زنانی که به عنوان جاسوس دشمن فعالیت می‌کردند. این پوستر‌ها می‌خواستند نشان بدهند که فعالیت زنان برای کمک به نیرو‌های نظامی، در تضاد با زنانگی آن‌ها نیست. به همین خاطر بود که گاهی چهرۀ زنان زیبا در یونیفرم‌های نظامی به تصویر کشیده می‌شد تا نشان داده شود که زنانگی و خدمت نظامی می‌توانند با هم جمع شوند.
 
 اما یکی از مهم‌ترین تاثیرات وجود تصاویر زنان در پوستر‌ها این بود که توجه مخاطب را به پوستر جلب می‌کرد و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شد. در این مطلب از فرادید تصاویری از این پوستر‌های تبلیغاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در فاصلۀ سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ منتشر شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد