درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 18:05   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50913صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 9 آذر 1401 - 15:49
تصاویر جالب زنان در پوستر‌های جنگ جهانی دوم
یکی از مهم‌ترین تاثیرات وجود تصاویر زنان در پوستر‌ها این بود که توجه مخاطب را به پوستر جلب می‌کرد و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شد. در این مطلب از فرادید تصاویری از این پوستر‌های تبلیغاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در فاصلۀ سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ منتشر شده‌اند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| - برترین‌ها: در پوستر‌های تبلیغاتی دولت آمریکا در زمان جنگ جهانی دوم، علاوه بر تصاویر معمول پوستر‌های جنگی، از تصاویر زنان نیز به وفور استفاده می‌شد تا توجه مخاطب به پیام پوستر بیشتر جلب شود. در طول جنگ جهانی دوم در آمریکا پوستر‌های تبلیغاتی همه جا دیده می‌شدند؛ در راهرو‌های محل کار، در فروشگاه‌ها و روی در و دیوار خیابان‌ها. دولت آمریکا از شیوه‌های تبلیغاتی دیگر مثل فیلم و انیمیشن و موسیقی هم استفاده می‌کرد، اما پوستر در آن روز‌ها رایج‌ترین رسانه برای تبلیغات جنگ بود.
 
 پوستر‌ها را می‌شد به تعداد خیلی زیاد چاپ کرد و در سطح وسیع در معرض دید مردم گذاشت؛ در آن زمان سایر رسانه‌ها هنوز آنقدر فراگیر نبودند که بتوانند جای پوستر را بگیرند. پوستر بر خلاف رادیو با قدرت تصویر سر و کار داشت و می‌توانست تاثیر درونی‌تر و عمیق‌تری بگذارد؛ بخصوص که پوستر می‌توانست روی دیوار جا بگیرد و همیشه جلوی چشم باشد؛ بر خلاف برنامه‌های رادیویی که فقط مدت زمان خاصی داشتند. مهم‌ترین مضامین پوستر‌های آمریکایی در دوران جنگ این‌ها بودند: تشویق جوانان (اعم از زن و مرد) به خدمت در جنگ، پرهیز از گفتگو و ارائۀ اطلاعات به افراد مشکوک، خرید کالا‌های تبلیغاتی برای کمک مالی به جنگ، تشویق به افزایش تولید و انواع کار‌های دیگری که در زمان جنگ لازم بود.
 
 یکی از ویژگی‌های برجستۀ پوستر‌های آمریکایی، استفادۀ چشمگیر از چهرۀ زنان بود. این استفاده با اهداف مختلفی صورت می‌گرفت؛ گاهی برای تشویق زنان به خدمت در بخش‌های مختلف مربوط به جنگ و صنعت؛ گاهی برای تشویق و تهییج مردان برای دفاع از کشور و گاهی هم برای هشدار دادن نسبت به خطرات گفتگو با زنانی که به عنوان جاسوس دشمن فعالیت می‌کردند. این پوستر‌ها می‌خواستند نشان بدهند که فعالیت زنان برای کمک به نیرو‌های نظامی، در تضاد با زنانگی آن‌ها نیست. به همین خاطر بود که گاهی چهرۀ زنان زیبا در یونیفرم‌های نظامی به تصویر کشیده می‌شد تا نشان داده شود که زنانگی و خدمت نظامی می‌توانند با هم جمع شوند.
 
 اما یکی از مهم‌ترین تاثیرات وجود تصاویر زنان در پوستر‌ها این بود که توجه مخاطب را به پوستر جلب می‌کرد و باعث دیده شدن بیشتر آن می‌شد. در این مطلب از فرادید تصاویری از این پوستر‌های تبلیغاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که در فاصلۀ سال‌های ۱۹۴۲ تا ۱۹۴۵ منتشر شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی