درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 02:03   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50912صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 9 آذر 1401 - 14:45
روابط‌عمومی‌؛ بیم ها و امیدها
غلامرضاشمس ناتری کارشناس روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران-نوشهر - اگر این توجه و این نگاه مدیران به روابط‌عمومی‌ ها نباشد دیری نخواهد پایید که این راه ارتباطی سازمان با مخاطبا ن و مردم به قبرستان فراموشی سپرده شود. کدام روابط‌عمومی‌ از جز تا کل از شهرستان تا استان و از استان تا پایتخت است که به آینده روابط‌عمومی‌ خوش بین باشد و بداند این دوره بیماری و گذار می گذرد و آینده یی بس درخشان در انتظار اوست. روابط‌عمومی‌ در ورطه بی پولی و بی انگیزگی مفرط غوطه می خورند و مرگ مغزی روابط‌عمومی‌ ها، آنها را به ناکجا آباد خواهد برد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی‌ از بدو تولد خود تاکنون با شرایط و تنگناهایی مواجه بوده و که هر چه از عمر خود را می گذراند دایره آن در دستگاه های عمدتا دولتی تنگ تر و تنگ تر می شود.

گویی کورسویی برای خارج شدن از این بن بست تنگ و تاریک ندارد و همچنان در برهوت بی توجهی و بی تدبیری در خلوت تنهایی و هجران خویش پرسه می زند.


روابط‌عمومی‌ عصر سنتی و عصر دیجیتال زمین تا آسمان فرق می کند. گرچه این عرصه پوست اندازی کرد، اما هنوز تفکرات مدیران نسبت به روابط‌عمومی‌ راه را سد می کند و روابط‌عمومی‌ در این برزخ مانده و درمانده شده است.

روابط‌عمومی‌ نیاز به ایده ها و رویاپردازی هایی دارد که سقف آسمان را بشکافد و طرحی نو در اندازد.

کیست نداند که روابط‌عمومی‌ ها در ایران دچار افول شده اند و فقط نامی از آنها بر ورد زبان مانده است!

چطور می شود در یک دستگاه دولتی و در میان آزمون های استخدام نیروهای جدید، فردی متخصص برای روابط‌عمومی‌ جذب نشود و با همان قبای کهنه و مندرس در عصر رفیع ارتباطات روزگار بگذراند.

شالوده و اساس روابط‌عمومیها بر محورهایی استوار گشت که این محورها همچنان در دستگاه ها سست و متزلزل است و همچنان روابط‌عمومی‌ ها در پی هویت خود می گردند.

آنچه که باید در نظر داشت رسیدگی و خون تازه به کالبد نیمه جان روابط‌عمومی‌ هاست که آن را به زندگی و حیات امیدوار سازد.

چه بسا اگر این توجه و این نگاه مدیران به روابط‌عمومی‌ ها نباشد دیری نخواهد پایید که این راه ارتباطی سازمان با مخاطبا ن و مردم به قبرستان فراموشی سپرده شود.

کدام روابط‌عمومی‌ از جز تا کل از شهرستان تا استان و از استان تا پایتخت است که به آینده روابط‌عمومی‌ خوش بین باشد و بداند این دوره بیماری و گذار می گذرد و آینده یی بس درخشان در انتظار اوست.

روابط‌عمومی‌ در ورطه بی پولی و بی انگیزگی مفرط غوطه می خورند و مرگ مغزی روابط‌عمومی‌ ها، آنها را به ناکجا آباد خواهد برد.

چه خوب است مدیران از خرد تا کلان و بویژه در رأس دولت چاره یی برای این گسست بیندیشند و بارقه امید را در دل روابط‌عمومی‌ ها روشن و فروزان نمایند.

مرگ تدریجی روابط‌عمومی‌ ها با وجود مدیرانی که آگاهی از وظایف روابط‌عمومی‌ ندارند زنگ خطری است که هرازگاهی به گوش می رسد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد