درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50910صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 آذر 1401 - 14:12
سومین هم‌اندیشی روابط عمومی‌های سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر
سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط‌عمومی‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.  
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط‌عمومی‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی‌ سازمان اقتصادی کوثر، سومین نشست هم اندیشی حوزه روابط‌عمومی‌ با حضور حجت الاسلام محمدحسین پیریائی مدیرکل روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی سازمان و مدیران شرکت‌های تابعه در محل سالن اجتماعات ستاد سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد.
 
 محمدحسین پیریائی در این نشست با تبیین برنامه‌های تحولی
روابط‌عمومی‌ سازمان در دوره جدید گفت: برنامه‌های نوین، متکی بر ایجاد تعاطی و هم افزایی میان روابط عمومی‌های شرکت‌های تابعه، تقویت برند شرکت‌ها و حضور مؤثر آن‌ها در مجاری رسمی رسانه‌ای و فضای غیر رسمی یا رسانه‌های نوین مانند: شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان هاست.
 
 وی همچنین افزود: در تقویت انگیزه‌ی کارکنان و امیدافزایی در افکار عمومی، پیگیری دوره‌های آموزش تخصصی نقش اصلی را ایفا می‌کند. بر این اساس با راهبری موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر که آموزش را به سمت تخصصی بودن سوق داده، دوره‌های تخصصی آموزش برای کارکنان روابط عمومی‌ها در یکی از دانشکده‌های رسانه‌ای معتبر کشور برگزار خواهد شد.
 
 پیریائی تصریح کرد: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه در هر فصل، گرانیگاه اجرای برنامه تحول است.
 
 وی در تشریح بیشتر ادامه داد: نتایج این ارزیابی‌ها با هدف آسیب شناسی و تشویق همکاران روابط‌عمومی‌ در قالب «جشنواره معرفی روابط عمومی‌های برتر سازمان اقتصادی کوثر» در هر فصل اعلام خواهد شد.
 
 مدیرکل روابط‌عمومی‌ و اطلاع رسانی سازمان اقتصادی کوثر در پایان با اشاره به اهمیت هم افزایی میان متصدیان حوزه رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: برای کسب موفقیت‌های افزون‌تر و بهبود تصویر ذهنی مطلوب‌تر در بین مخاطبین از دستاورد‌های سازمان، ضرورت دارد کنش‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در خانواده بزرگ روابط‌عمومی‌ بصورت یکپارچه فعلیت یابد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد