درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 00:54   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50908صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 8 آذر 1401 - 18:12
کتانی‌های نایکی را در متاورس طراحی کنید و بفروشید
طرفداران نایکی باید تا سال آینده منتظر بمانند تا اولین کتانی‌های مجازی تولید مشترک را به دست بیاورند. فرایند تکامل وب۳ همچنان نامشخص است، اما بدون شک این برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند محصولات خود را به بازار عرضه کنند، فرصتی دیگر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین مجموعه مجازی این نشان تجاری از کفش، پوشاک و لوازم جانبی ژانویه ۲۰۲۳ در سووش از طریق فعالیت‌هایی مانند رای‌گیری تعاملی شکل خواهد گرفت

جدیدترین سرمایه‌گذاری نایکی یک بازی متاورس به نام سووش (Swoosh)است؛ یک پلتفرم مجازی دارای فناوری وب‌۳ (Web3) که مردم می‌توانند محصولات مجازی آن را خریداری کنند.

بازی سووش در دامنه‌ای به نام «nike.» وجود دارد و یک فضای دیجیتال آزمایشی برای اعضای ثبت‌شده خواهد بود. این پروژه در حال حاضر در مرحله آزمایشی (BETA) است و امکان ثبت‌نام کاربران برای عضویت در تاریخ ۱۸ نوامبر ایجاد شده است.

نام این پلتفرم مجازی از نشان تجاری شناخته‌شده نایکی می‌آید. علامت این نشان تجاری که از سال ۱۹۷۱ با تغییراتی اندک، علامت مشخصه این شرکت تجاری است، اکنون نشان فضای متاورس آن هم خواهد بود.

این پلتفرم مجازی در ابتدا بر ساختن جامعه تمرکز خواهد کرد و «چالش‌هایی» پیش روی اعضا قرار خواهد داد تا بهتر درک کند که چه می‌خواهند ببینند. اولین مجموعه مجازی این نشان تجاری از کفش، پوشاک و لوازم جانبی ژانویه ۲۰۲۳ در سووش از طریق فعالیت‌هایی مانند رای‌گیری تعاملی شکل خواهد گرفت. در ادامه، اعضا می‌توانند این محصولات دیجیتالی را جمع‌آوری و معامله کنند. این پلتفرم از پول نقد (دلار) استفاده می‌کند نه از رمزارز؛ اگرچه همه تراکنش‌ها در زنجیره پالیگان (Polygon) ثبت خواهند شد.

لباس‌های مجازی نشان‌های تجاری چیز جدیدی نیستند اما نایکی اعلام کرده است که چالش‌های جامعه سووش در سال آینده گسترش می‌یابد. از جمله مسابقاتی خواهد داشت که در آن، فرصت کدنویسی محصولات مجازی نایکی و رقابت با طراحان این نشان تجاری برای اعضا فراهم می‌شود تا بتوانند درصدی از حق امتیاز محصولات را کسب کنند.

اما قبل از اینکه طراحان بالقوه کتانی بیش از حد هیجان‌زده شوند، باید گفت که جزئیات در مورد نحوه عملکرد این طراحان آینده، مسائل اقتصادی، فرایند انتخاب، نحوه همکاری در طراحی، اینکه چند درصد از درآمد به طراحان پرداخت خواهد شد، چه چارچوب‌های قانونی برای اطمینان از پرداخت هزینه به کدنویسان وجود دارد و مسائلی از این قبیل هنوز بسیار مبهم‌اند.

طرفداران نایکی باید تا سال آینده منتظر بمانند تا اولین کتانی‌های مجازی تولید مشترک را به دست بیاورند. فرایند تکامل وب۳ همچنان نامشخص است، اما بدون شک این برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند محصولات خود را به بازار عرضه کنند، فرصتی دیگر است.
 

منبع: independentpersian

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد