درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50907صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 23 بهمن 1401 - 10:30
جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود
موسسه کارگزار روابط‌عمومی هر ساله جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره مردم‌داری ایران» برگزار می‌کند که نخستین آن چهارم اسفند 1400 برگزار شد. این جشنواره مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی (استادان، مدیران، کارشناسان و...) در ایران است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» سوم اسفندماه سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود.
 

دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» همزمان با برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ‌ایران در 11 بخش "مدال ملی روابط عمومی" و 13 بخش "جوایز ویژه روابط عمومی" توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می‌شود.
 
 متن فراخوان
دومین «جشنواره مردم‌داری ایران» به‌شرح زیر است:

 

مقدمه
موسسه کارگزار روابط‌عمومی هر ساله جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره مردم‌داری ایران» برگزار می‌کند که نخستین آن چهارم اسفند 1400 برگزار شد. این جشنواره مهمترین رویداد قدردانی‌ از خدمات حرفه‌ای کارگزاران روابط‌عمومی (استادان، مدیران، کارشناسان و...) در ایران است.
هدف جشنواره علاوه بر تشویق دریافت‌کنندگان جایزه و مدال، حامیان برنامه و شرکت‌کنندگان بخش‌‌های مختلف رقابتی که در این برنامه ترویجی شرکت کرده یا سایر علاقمندان به این حوزه مهم ارتباطی، می‌توانند خود و کسب‌وکارشان را معرفی کنند.

ماموریت
- ماموریت ما ایجاد شرایط بهینه برای ارایه و معرفی کارهای خلاقانه و ایده‌های ممتاز و متمایز است.
- حمایت پایدار از متخصصان روابط‌عمومی‌برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.
- متعهد به یک فرایند عادلانه که فرصت‌هایی برای مشارکت معنادار فراهم می‌کند.
- استانداردهای حرفه‌ای، کیفیت و برتری بالاترین اولویت ماست.
- جوایز، یادآور تلاش و موفقیت است. افتخارها نه تنها به ایجاد تأثیرهای ماندگار کمک می‌کند و بر اعتبار تخصص و کسب‌وکار شما می‌‌افزاید بلکه نشان می‌دهد که شما در زمینه کاری و تخصصی خود جزو برترین‌ها شناخته شده‌اید.


جشم‌انداز
- جشنواره مردم‌داری ایران (IRANDF1401) بر اساس آرمان‌های حرفه‌ای بنا شده است.
- موسسه کارگزار روابط‌عمومی با اشتیاق، اهداف حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند؛ اهدافی مانند آموزش، گفتمان‌سازی، حرفه‌ای‌گرایی، تنوع، تبادل تجارب و تجلیل از برترین‌های عرصه روابط‌عمومی.

 

ساختار جشنواره

ارکان علمی
1. شورای راهبردی جشنواره
شورای راهبردی، عالی‌ترین مرجع سیاست‌گذاری و تعیین خط‌مشی‌های کلان علمی و اجرایی جشنواره است.

1-1- وظایف شورا
- بررسی و تصویب سیاست‌های کلان علمی جشنواره
- بررسی و تصویب سیاست‌های کلان اجرایی جشنواره
- تدوین و پیش‌بینی لازم برای حسن اجرای فرآیندهای برگزاری جشنواره

1-2- اعضای شورا
- رییس موسسه کارگزار روابط‌عمومی
- دبیر علمی کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
- دبیر هیات داوران جشنواره
- دبیر اجرایی جشنواره
- دو پیشکسوت با سابقه روابط‌عمومی و صاحب‌نظر
- دو نفر از اعضای با سابقه هیات داوران

 

2. شورای علمی و تخصصی جشنواره
الف- هیات داوران
هیات داوران عالی‌ترین مرجع‌ تصمیم‌گیری علمی و تخصصی جشنواره است.

وظایف هیات داوران
- بررسی و ارزیابی آثار ارزیابی شده در کمیته‌های تخصصی
- انتخاب برگزیدگان نهایی جشنواره
- رتبه‌بندی آثار و افراد برگزیده در سه سطح اول، دوم و سوم

اعضای هیات داوران
اعضای هیات داوران از میان استادان، صاحب‌‌نظران، مدیران و کارشناسان عالی‌رتبه ارتباطات و روابط‌عمومی انتخاب می‌شوند.

ب- کمیته‌های تخصصی جشنواره
- کمیته‌های تخصصی جشنواره با توجه به زمینه‌های علمی و تخصصی اعلام شده در فراخوان جشنواره با پیشنهاد دبیر جشنواره و تصویب شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.
- کمیته‌های تخصصی وظیفه بررسی، ارزیابی و امتیازدهی آثار ارایه شده را بر عهده دارند. تعداد اعضای هر یک از کمیته‌ها حداقل دو نفر از کارشناسان و صاحب‌نظران ذی‌ربط می‌باشد.
- عضویت مجدد اعضای کمیته‌های تخصصی در دوره‌های بعدی بلامانع است.

 

3. شورای مشورتی جشنواره
شورای مشورتی، عالی‌ترین مرجع ایده‌یابی جشنواره است.

3-1- وظیفه شورا
- استفاده از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و کارشناسی موجود
- استفاده بیشتر از ایده‌ها و نظرهای صاحب‌نظران برای ترسیم افق پیش‌رو

3-2- اعضای شورا
جمعی از مدیران ارشد، کارشناسان عالی‌رتبه و پیشکسوتان روابط‌عمومی‌ و ارتباطات که در هر دوره توسط شورای راهبردی انتخاب می‌شوند.

 

ارکان اجرایی
1- دبیر جشنواره
دبیر جشنواره بالاترین مقام اجرایی جشنواره محسوب می‌شود.

2- دبیرخانه جشنواره
دبیرخانه جشنواره در موسسه کارگزار روابط‌عمومی مستقر بوده و تمام امور علمی و اجرایی جشنواره زیر نظر دبیر جشنواره توسط دبیرخانه پیگیری می‌شود.

3- کمیته اجرایی
کمیته‌ای متشکل از تعدادی از کارشناسان که حسن اجرای امور جشنواره را بر عهده دارند.

 

بخش‌های جشنواره
قدردانی‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد:
الف: مدال‌های روابط‌عمومی
ب: جوایز روابط‌عمومی

جوایز و مدال‌ها با توجه به ضوابط و قواعد مشخص توسط گروه داوری به افرادی که کارهای شاخص در حوزه روابط‌عمومی انجام داده باشند اعطا می‌شود.

 

شیوه اجرا
این جشنواره به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.

 

افراد و موسسات شرکت‌کننده (حقوقی و حقیقی)
- مدیران عالی‌رتبه شرکت‌های دولتی و بخش خصوصی
- سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی، دولتی و صنعتی
- مدیران عالی ارتباط‌گر
- استادان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی
- مدیران روابط‌عمومی
- کارشناسان روابط‌عمومی
- صاحبان اقدام‌های برجسته در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی

 

نحوه‌ شرکت در جشنواره

- مراجعه به بخش ثبت‌نام در جشنواره‌ مردمداری ایران در موسسه کارگزار روابط‌عمومی به نشانی kpri.ir
- مطالعه‌ راهنما و تکمیل فرم شرکت در جشنواره (ثبت‌نام)
- بارگذاری مستندات در سامانه جشنواره در بخش ارسال آثار

 

شرایط ارسال آثار

1- جشنواره در دو بخش "مدال" و "جوایز ویژه" برگزار شده و همه روابط‌عمومی‌های بخش‌های دولتی و خصوصی می‌توانند در آن شرکت نمایند.
2- تاریخ خلق آثار باید از ابتدای سال 1399 باشد.
3- عواقب و مسئولیت حقوقی آثار به عهده ارسال کننده است.
4- هیچ یک از آثار و اسناد ارسالی بازگردانده نخواهد شد و حق بهره‌برداری از این آثار برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.
5- تکمیل و ارایه کاربرگ شرکت در جشنواره به منزله پذیرش همه شرایط و قوانین جشنواره است.
6- به علت فراوانی آثار و محدودیت زمانی، شکل‌ها و فایل‌های متفرقه و دارای اشکال و خارج از مقررات اعلام شده، در مرحله انتخاب آثار، شرکت داده نخواهند شد.
7- ارسال آثار و مستندهای مربوطه در تمامی بخش‌ها به صورت فایل الکترونیکی الزامی است.
8- علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 بهمن 1401 در جشنواره ثبت‌نام نموده و آثار خود را ارایه نمایند.
9- زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، سوم اسفند 1401 خواهد بود.
10- تصمیم‌گیری در خصوص موارد پیش‌بینی‌نشده و اعلام نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره است.

 

اعتبار و جوایز برگزیدگان

اعتبار موردنیاز برگزاری جشنواره از محل هزینه‌های شرکت در جشنواره و داوری تامین می‌شود.

 

نحوه‌ حمایت در جشنواره

سازمان‌ها و شرکت‌ها علاوه بر اینکه نام‌شان در فراخوان و بنرهای جشنواره درج می‌شود، از امکان درج نام‌شان در سایت معتبر «شارا- شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران» و «موسسه کارگزار روابط‌عمومی» بهره‌مند می‌شوند. این سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند همچنین در خبرنامه اعضا و ایمیل‌های مستقیم به اعضا نیز معرفی شوند.

برای استفاده از خدمات برنامه، هزینه توافقی در نظر گرفته شده و در ازای آن موسسه همکار می‌تواند از همه خدمات در نظر گرفته شده بهره‌مند شده و مواد ترویجی و بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را به شرکت‌کنندگان در جشنواره و همایش نیز ارایه دهد.

 

درباره جشنواره مردم‌داری ایران

جشنواره مردم‌داری ایران به عنوان برترین مراسم اعطای جوایز در صنعت روابط‌عمومی‌ ایران به‌شمار می‌‌رود و در سال 1400 توسط موسسه کارگزار روابط‌عمومی‌ بنیادگذاری شده است. هرساله، افراد حقیقی و حقوقی برای برتری و کسب جایزه در حوزه روابط‌عمومی‌ رقابت کرده و تشویق می‌شوند.

 


 

دانلود بروشور کامل: بروشور دومین جشنواره مردمداری ایران


 

دانلود بروشور کامل: نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


 

دانلود بروشور کامل: کاربرگ جشنواره مردم‌داری ایران


 

 

وبسایت شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا): http://www.shara.ir

فروشگاه روابط‌عمومی (بفرمایید کتاب): http://kpri.ir

تلگرام: https://telegram.me/sharaPR

واتساپ1: https://chat.whatsapp.com/ExSuSQ078RtFz8K9puW5Tx

واتساپ2: https://chat.whatsapp.com/JBZQ7YzC3Fc8bxbxZwhyYp

لینکداین: https://www.linkedin.com/in/kpriran
فیسبوک: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005125693308

اینستاگرام: kpri.ir

 



 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
امیر عباس یدوی
| 1401/9/15 - 10:43 |     1     0     |
سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید عامه مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و تاثیر شگرف آن بر زندگی آگاه شوند به امید موفقیت روزافزون

امیر عباس یدوی
| 1401/9/19 - 16:09 |     0     0     |
سلام بسیار عالی و تفکر محور امیدوارم در قرن جدید مردم به قدرت اعجاز انگیز روابط عمومی و اهمیت ویژه آن در محیط کسب و کار پی ببرند


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد