درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:36   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50898صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 7 آذر 1401 - 00:45
افت شدید تقاضای پلتفرم‌های برگزاری رویداد
بازار برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری یک کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی در تعداد رویدادها و افت ۷۵ الی ۹۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را شاهد بوده که نشان از بحران در مجموعه‌های درگیر این بازار است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در پی اختلالات اینترنت مشکلات عدیده‌ای برای کسب‌وکارهای آنلاین رخ داد و هنوز هم پابرجاست. یکی از حوزه‌هایی که به شدت آسیب دید، پلتفرم‌های برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین بوده‌اند. در همین راستا به سراغ استارتاپ‌های مطرح این حوزه رفته‌ایم و داده‌های جالب توجهی بدست آوردیم:
 

ایوند
حمیدرضا احمدی

ایوند پلتفرم برگزاری و ثبت‌نام رویدادهای آنلاین و حضوری است. حمیدرضا احمدی مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار ایوند درباره افت این پلتفرم در ماه‌های مهر و آبان به دی‌ام برد گفته است که ایوند در مهرماه ۷۴ درصد کاهش در شرکت‌کنندگان رویداد، ۵۱ درصد کاهش در تعداد رویدادهای برگزارشده و ۷۴ درصد کاهش در فروش بلیت تجربه کرده است!


ایمسینار
 

فرید کبیر از ایسمینار که یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین است به دی‌ام برد از افت ۶۳ درصدی تعداد وبینارهای برگزارشده در مهر نسبت به میانگین ماهانه تابستان خبر داد. همچنین این مجموعه ۸۸ درصد کاهش تعداد کاربر فعال را در این ماه تجربه کرده است.
 

لحظه‌نگار
امیرحسین فقیهی

لحظه‌نگار نیز یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین و پخش زنده است. امیرحسین فقیهی مدیرعامل این مجموعه از کاهش ۶۳ درصدی رویدادهای برگزارشده در مهر نسبت به شهریور و نیز افت ۹۰درصدی در تعداد کاربران جدید خبر داده است.

با این حساب بازار برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری یک کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی در تعداد رویدادها و افت ۷۵ الی ۹۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را شاهد بوده که نشان از بحران در مجموعه‌های درگیر این بازار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد