درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 11 بهمن 1401 - 01:08   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان

  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی

  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درخواست از ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای به زنان و دختران افغان
  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان: آگاهی سازی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع فعالیت ها توسط روابط‌عمومی‌ها ضروری است
  برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی و بررسی فعالیت چند روابط‌عمومی
  رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی تاکید کرد: روابط‌عمومی، فرهنگ ساز و پیشانی هر سازمان
  جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان برگزار شد
  رئیس هیأت مدیره انجمن سواد رسانه‌ای ایران: با پلتفرمِ متخلفی که جریانِ تنظیم‌گری را برهم می‌زند، برخورد جدی شود
  احساس خطر شرکت‌های بزرگ از «چت بات» جدید
  کارگاه مدیریت بحران در روابط‌عمومی
  چین بزرگ‌ترین صادر کننده دوربین‌های تشخیص چهره در جهان است
  روزنامه نگار ابزار سیاست!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50898صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 7 آذر 1401 - 00:45
افت شدید تقاضای پلتفرم‌های برگزاری رویداد
بازار برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری یک کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی در تعداد رویدادها و افت ۷۵ الی ۹۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را شاهد بوده که نشان از بحران در مجموعه‌های درگیر این بازار است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در پی اختلالات اینترنت مشکلات عدیده‌ای برای کسب‌وکارهای آنلاین رخ داد و هنوز هم پابرجاست. یکی از حوزه‌هایی که به شدت آسیب دید، پلتفرم‌های برگزاری رویدادهای حضوری و آنلاین بوده‌اند. در همین راستا به سراغ استارتاپ‌های مطرح این حوزه رفته‌ایم و داده‌های جالب توجهی بدست آوردیم:
 

ایوند
حمیدرضا احمدی

ایوند پلتفرم برگزاری و ثبت‌نام رویدادهای آنلاین و حضوری است. حمیدرضا احمدی مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار ایوند درباره افت این پلتفرم در ماه‌های مهر و آبان به دی‌ام برد گفته است که ایوند در مهرماه ۷۴ درصد کاهش در شرکت‌کنندگان رویداد، ۵۱ درصد کاهش در تعداد رویدادهای برگزارشده و ۷۴ درصد کاهش در فروش بلیت تجربه کرده است!


ایمسینار
 

فرید کبیر از ایسمینار که یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین است به دی‌ام برد از افت ۶۳ درصدی تعداد وبینارهای برگزارشده در مهر نسبت به میانگین ماهانه تابستان خبر داد. همچنین این مجموعه ۸۸ درصد کاهش تعداد کاربر فعال را در این ماه تجربه کرده است.
 

لحظه‌نگار
امیرحسین فقیهی

لحظه‌نگار نیز یک پلتفرم برگزاری رویداد آنلاین و پخش زنده است. امیرحسین فقیهی مدیرعامل این مجموعه از کاهش ۶۳ درصدی رویدادهای برگزارشده در مهر نسبت به شهریور و نیز افت ۹۰درصدی در تعداد کاربران جدید خبر داده است.

با این حساب بازار برگزاری رویدادهای آنلاین و حضوری یک کاهش ۵۰ تا ۶۰ درصدی در تعداد رویدادها و افت ۷۵ الی ۹۰ درصدی در شرکت‌کنندگان را شاهد بوده که نشان از بحران در مجموعه‌های درگیر این بازار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه نگار ابزار سیاست!


  دورۀ چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع» منتشر شد


  ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی‌ پتروشیمی اروند


  جای خالی روابط‌عمومی‌‌ اورژانس در زلزله خوی


  رد نظام‌مند و سیستماتیک اقدامات نادرست


  نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است


  روابط‌عمومی؛ آنچه که باید، آنچه که هست


  روزنامه‌نگاری که گزارشگری جنگ را بنیادگذارد


  مسئول روابط‌عمومی‌‌ اداره کل پست گیلان منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد