درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:04   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50879صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 4 آذر 1401 - 00:33
رونمایی از نسخه «متاورس» جزیره یاس ابوظبی
جزیره یاس در «متاورس» به کاربران امکان می‌دهد که خانه‌های دیجیتال بسازند و بخرند، جاذبه‌های فرهنگی را کشف کنند، و حضور در پیست مسابقه‌ «یاس مارینا» بپردازند «جزیره یاس» پایتخت تفریحی امارات متحده عربی است که یکشنبه، ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان)، میزبان ۱۵۰ هزار نفر از سراسر جهان برای تماشای فینال مسابقات اتومبیل‌رانی «فرمول یک» ۲۰۲۲ بود. 
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جزیره یاس در «متاورس» به کاربران امکان می‌دهد که خانه‌های دیجیتال بسازند و بخرند، جاذبه‌های فرهنگی را کشف کنند، و حضور در پیست مسابقه‌ «یاس مارینا» بپردازند

«جزیره یاس» پایتخت تفریحی امارات متحده عربی است که یکشنبه، ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان)، میزبان ۱۵۰ هزار نفر از سراسر جهان برای تماشای فینال مسابقات اتومبیل‌رانی «فرمول یک» ۲۰۲۲ بود. 

امارات متحده در مجموع ۲۰۰ جزیره دارد، اما جزیره‌ای که در سال ۲۰۲۳ به آن اضافه خواهد شد، موردی استثنایی خواهد بود: یک جزیره دیجیتال. 

ابوظبی تصمیم دارد نسخه «متاورس» پایتخت سرگرمی خود، «جزیره یاس»، را که شامل بخش‌های متنوعی مانند پارک‌های موضوعی، خانه‌ها، مراکز خرید و آکواریوم است، راه‌اندازی کند تا برای مخاطبان جهانی در دسترس باشد.

سعود الحسینی، معاون وزیر بخش فرهنگ و گردشگری ابوظبی (DCT Abu Dhabi) به «نشنال‌‌نیوز» گفت: «با توسعه و تکمیل پیشنهادهای امارات، این پروژه چشم‌انداز جدید و قانع کننده‌ای ارائه می‌کند و به جهان اجازه می‌دهد ابوظبی را در زمان و مکان خود کشف کنند.»

جزیره یاس در «متاورس» به کاربران امکان می‌دهد که خانه‌های دیجیتال بسازند و بخرند، جاذبه‌های فرهنگی را کشف کنند، به ماجراجویی‌های پارک موضوعی، رویدادهای ویژه، زمین گلف عالی، و حضور در پیست مسابقه‌ «یاس مارینا» بپردازند. 

«متاورس» جایی است که افراد با آواتارها یا تصاویر سه‌بعدی نشان داده می‌شوند، و می‌توانند در دنیای مجازی با هم تعامل داشته باشند. «متاورس» بخشی از پروژه Web3 است؛ گام بعدی تکامل اینترنتی با بلاک‌چین، تمرکززدایی، بی‌محدودیت، و امکان دسترسی بهتر کاربران، در میان اجزای اصلی آن. 

پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار جهانی «متاورس» تا سال ۲۰۳۰ با نرخ رشد مرکب سالانه بیش از ۵۰ درصد، از ۴۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۲، تا بیش از یک تریلیون و ششصد میلیون دلار، فراتر رود.

دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی با همکاری غول‌های فناوری، تصمیم گرفته است که این کشور را متحول کند. به گفته سعودالحسینی، «واقعیت مجازی» بهترین رسانه برای مخاطبان در سراسر جهان است تا جزیره یاس را به روشی جدید کشف کنند. جاذبه اصلی توریستی نسخه «متاورس» جزیره یاس، «فراری ورلد» خواهد بود؛ جایی که می‌توانند روی سریع‌ترین پیست اتومبیل‌رانی «فرمول یک» زوم کنند.

پروژه «متاورس» جزیره یاس که اکنون در مرحله توسعه است، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ تکمیل خواهد شد و در دسترس بازدیدکنندگان دیجیتالی قرار خواهد گرفت.

منبع: The Independent

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد