درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 - 06:33   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان


ادامه ادامه مطلب سه

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد

  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد
  آمادگی روابط عمومی برای تعامل بیشتر با حوزه تربیت بدنی و سلامت
  نشست هماهنگی کمیته روابط عمومی‌های منطقه شمال کشور شرکت توانیر
  جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های تهران منصوب شد
  اولین نشست سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد
  انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد
  مدیر روابط‌عمومی گروه صنعتی کاپلا منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50876صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 23:00
۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب
ترجمه: علیرضا شواخی زواره. کارشناس روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات - اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند.  این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند. 

این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت
روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:

1. روابط‌عمومی‌‌ خوب این است که به مشتری به جای آنچه می‌خواهد بشنوند، آنچه را که باید بشنوند، بگوید.

2. روابط‌عمومی‌‌ خوب فقط به معنای بیش از حد تجلیل نیست.


روابط‌عمومی‌‌ خوب به ایجاد و حفظ حمایت از برند کمک می‌کند – تغییر تدریجی رفتار مصرف‌کننده از طریق جریانی پیوسته از ارتباطات مرتبط و صریح برای «رسانه‌ها» و «مصرف‌کنندگان».  این یک بازی طولانی و مستمر و به هم پیوسته است. 

3. روابط‌عمومی‌‌ خوب از مشتریان به روشی فراگیر تجلیل می کند.

4. روابط‌عمومی‌‌ خوب در تولید ایده فعال است و در بحران پاسخگو است.


فعال بودن (آماده بودن) در مقابل واکنش پذیری (تصمیم گیری در لحظه) یک دوگانگی مهم در روابط‌عمومی‌‌ است.  اما فعال بودن باعث نجات صد برابری شما می شود.  این بدان معنی است که شما باید زمان و انرژی لازم را برای آماده شدن و هوشیاری داشته باشید.

5. روابط‌عمومی‌‌ خوب قابل اندازه گیری است.


و در عین حال اندازه گیری آن نیز سخت است، زیرا اکثر مشتریان می خواهند چیزهای مختلفی را اندازه گیری کنند.  اندازه گیری نتیجه تلاش های روابط‌عمومی‌‌ با تعیین اهداف خوب شروع می شود. 

6. روابط‌عمومی‌‌ خوب مبتنی بر اعتماد و اعتبار است.


روابطی که بر اساس اعتماد و اعتبار به دست آمده در طول سال ها خدمت ساخته شده است.  صرفاً به این دلیل که همه چیز به یک محیط دیجیتال تغییر کرده است به این معنی نیست که نیاز مبرمی به شبکه و روابط خوب وجود ندارد.

7. روابط‌عمومی‌‌ خوب نیازی به شناخت افراد خاص در رسانه ندارد.

منبع:prezly
www.shara.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا روبات را می‌توان جایگزین مدیرعامل کرد؟


  کنفرانس اپل همراه با معرفی اپل‌ویژن پرو


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق منصوب شد


  چگونه در گوگل‌پلی برنامه امن را از ناامن تشخیص دهیم؟


  شرکت متا از هدست واقعیت ترکیبی «کوئست ۳» رونمایی کرد


  توصیه کاری: بین تعامل و استقلال توازن ایجاد کنید


  سیدعلی میرفخرایی به عنوان رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون منصوب شد


  هشدار دیدبان تروریسم: هوش مصنوعی تهدیدی برای امنیت ملی کشورها است


  درآمد تبلیغات یوتیوب قرار است به 30.4 میلیارد دلار افزایش یابد - بیش از دو برابر نرخ رشد سال ۲۰۲۲


  آیا روبات‌ها همین حالا جهان را در کنترل خود دارند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد