درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 07:25   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50867صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 19:08
پنجمین جلسه آموزشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ شهرداری مناطق تهران
 وی در دومین جلسه روایت‌گری به مدیران توصیه کرد که خلاق و نوآور باشند و در این خصوص گفت: مدیر روابط‌عمومی‌‌ باید ببیند چقدر خلاقیت دارد آیا واگنی است که لوکوموتیو او را می‌کشد یا خودش یک لوکوموتیو است که واگن‌های دیگر را می‌کشد، روابط‌عمومی‌ها‌‌ا باید بتوانند ظرفیت‌های زیادی را ایجاد کنند شما هستید که می‌توانید نهاد خود را با طراوت نگه دارید یا اینکه آن را فشل و غیر کارآمد کنید.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| خلاقیت در روابط‌عمومی‌ها‌‌ می‌تواند باعث نوآوری در ارتباط با مردم شود و اعتماد آنها را جلب کند و باعث ارتباط بهتر بین مردم و سازمان مربوطه شود.
 
 به گزارش توانا، پنجمین جلسه آموزشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ شهرداری مناطق تهران با حضور فرهاد اسماعیلی استاد دانشگاه و تدوینگر برگزار شد.
 
 وی در دومین جلسه روایت‌گری به مدیران توصیه کرد که خلاق و نوآور باشند و در این خصوص گفت: مدیر روابط‌عمومی‌‌ باید ببیند چقدر خلاقیت دارد آیا واگنی است که لوکوموتیو او را می‌کشد یا خودش یک لوکوموتیو است که واگن‌های دیگر را می‌کشد، روابط‌عمومی‌ها‌‌ا باید بتوانند ظرفیت‌های زیادی را ایجاد کنند شما هستید که می‌توانید نهاد خود را با طراوت نگه دارید یا اینکه آن را فشل و غیر کارآمد کنید.
 
 این استاد دانشگاه گفت: مدیر
روابط‌عمومی‌‌ باید چند قدم جلوتر از همه باشد و دید وسیعی داشته باشد یعنی نیازهای جامعه را جلوتر پیگیری کند و جلوتر ببیند، شما باید بتوانید برای مردم نیازسازی کنید و برای آن نیاز برنامه ایجاد کنید، اگر بتوانید اعتماد‌سازی کنید و به این موضوع باید دقت کنید که مردم باید شما را از خودشان بدانند و به مجموعه شما احساس تعلق کنند.
 
 وی افزود: باید به زبان مردم سخن بگویید تا حرف شما را باور کنند، مقداری فکر کنید تا بهترین خلاقیت برای ارتباط با مردم بر دارید، حتی اگر در سازمان خود درک نشدید باز هم نباید خود را از خلاقیت محروم کنید چون حتی اگر مدیران بالادستی شما نبینند مردم این تلاش شما را خواهند دید و به شما اعتماد خواهند کرد، این خلاقیت شما باعث ایجاد امید در آنها خواهد شد.
 
 این مدرس تدوین گفت: بعضی از ما مشکل تلنبار شدگی داریم یعنی حرف‌هایی که در درون ما بوده است یا کارهایی که می‌خواستیم انجام دهیم ولی نکرده‌ایم و در درون خود انباشته کرده‌ایم، باید از دردهایمان، خواسته‌های خود و... بگوییم و یکجا خالی شویم و این نقاط تلنبار شده در خودتان و محیط کار کنار بیایید و اینگونه راحت‌تر می‌توانید افکار خود را متمرکز کنید و به آرامش برسید و این ذهن خلاقانه‌تر عمل می‌کند.
 
 اسماعیلی گفت: شهر یعنی کوچه و ما مدتهاست که این فرهنگ کوچه را از دست داده‌ایم باید بتوانیم این فرهنگ را با کمک مردم بازسازی کنیم، فرهنگ کوچه یعنی در محل زندگی خود با دیگران ارتباط داشته باشیم این در رابطه بودن با یکدیگر بسیار مهم است چون گاهی مردم درد ندارن و تنها می‌خواهند گفت‌وگو کنند، شهرداری می‌تواند با برگزاری جشنواره‌های محلی به نزدیک‌تر شدن مردم و زیست عمومی بهتر کمک کند.
 
 وی گفت: شهرداری نهادی شریف است اما هنوز نتوانسته خود را کامل به مردم معرفی کند و این کار روابط‌عمومی‌ها‌‌ا است که سازمان خود را معرفی کنند ولی امروزه هنوز جایگاه روابط‌عمومی‌ها به درستی تعریف نشده و حتی بسیاری از مردم آشنایی دقیقی با آن ندارند.
 
 این استاد دانشگاه ادامه داد: در روابط‌عمومی باید ببینیم آیا به خوبی توانسته این با رسانه‌ها ارتباط بگیریم و کارکرد آنها را بشناسیم، آیا پاسخگوی خوبی به مردم بوده و با ملت تعامل داشته‌ایم؛ باید شناخت مناسبی از فرهنگ عامه، جامعه و فرهنگ اجتماعی داشته باشیم تا بتوانیم به خوبی جامعه مورد نظر را درک کنیم.
 
 وی افزود: مدیر روابط‌عمومی‌‌ باید خلاق باشد و بستر ایجاد ایده را فراهم کند و مثل یک لوکوموتیو تمام سازمان را با خود همراه کند، باید به خوبی بتواند مشاهده کند و روایت‌های خبری داشته باشد که در آن شگفتی باشد، از سازمان خود بیرون آمده و با مردم تعامل کند تا بتواند ایده پیدا کند در سازمان سوژه نیست هر چه هست در بیرون اتفاق می‌افتاد.
 
 این استاد دانشگاه گفت: مدیران روابط‌عمومی‌‌ باید زبان مردم باشند و با آنها همدلی ایجاد کنند تا مردم هم به آنها اعتماد کنند و نسبت به زیست خود در هر منطقه باور داشته باشند.
 
 وی گفت: یک روابط‌عمومی‌‌ باید از یک کلمه یک سخنرانی بسازد و بتواند یک روایت‌گری متفاوت از منطقه خود داشته باشد و بداند که چگونه در کشش و جذاب هر چیزی را روایت کند.
 
 اسماعیلی گفت: در روابط‌عمومی‌‌ باید خبر را زود در دسترس رسانه‌ها قرار داد چون خبر زود کهنه می‌شود البته هر رویدادی الزاماً جنبه خبری ندارد و باید بر مبنی ارزش‌های خبری سنجیده شود؛ گاهی اوقات بعضی از اخبار در جلوی چشم ما هستند ولی نمی‌توانیم آنها را ببینیم درست دیدن در پیدا کردن اخبار بسیار مهم است.
 
 این مدرس دانشگاه ادامه داد: شهر نبض دارد و زنده است باید به آن خبر درست و دارای ارزش را تزریق کنیم تا عیار کار خود را بالاتر ببریم با بالا بردن عیار کار ما مدیر ارشد نمی‌تواند خلاقیت و توانایی‌های ما را نادیده بگیرد، باید بدانیم کار رسانه در هر منطقه‌ای متفاوت است چون میزان سواد، معیشت، بافت جمعیتی، ادبیات هر منطقه متفاوت است.
 
 وی در پایان گفت: ما باید به اتفاقات ناگوار شهری حساس باشیم و نقاط ضعف هر منطقه را بشناسیم، در همیشه باید به مخاطب، خبر و حواس حساس باشید و بدانید که برای چه کسانی و چگونه خبر تهیه می‌کنید برای مردم با تعامل و تفکر باید خبر تهیه کنیم تا آنها هم به ما اعتماد کنند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات