درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 آذر 1401 - 19:59   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

 ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است

   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است


ادامه ادامه مطلب دو

مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا

  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازآفرینی قصه چوپان دروغگو با هنرنمایی همراه اول
  دومینوی حقیقت راه مرجعیت رسانه‌ای
  قانون جزا و خبر دروغ زلزله
  واژه سال 2022 انتخاب شد
  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا
   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است
  چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟
  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی
  مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند
  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50820صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 25 آبان 1401 - 01:22
نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ و پیوست رسانه‌ای و اطلاع رسانی الگوی کشت
روابط عمومی‌ها، نیات و تصمیمات دستگاه‌های تصمیم گیرنده را به مخاطبانشان می‌رسانند و اگر این پیام‌ها طوری منتقل شود که نیات تصمیم‌گیران شفاف منتقل نشود به طور قطع اجرای کار یا طرح با وقفه و حتی نادرست انجام خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها می‌توانند پیام‌ها در مورد اصلاح الگوی کشت را شفاف‌تر، رساتر و به زبان ساده‌تر به مخاطبان به ویژه کشاورزان و بهره‌برداران برسانند و به اجرای موفق این طرح کلان در کشور کمک کنند.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا مهاجر در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ و پیوست رسانه‌ای و اطلاع رسانی الگوی کشت به خبرنگار ما گفت: ما تنها با کشاورزان سروکار نداریم و انتقال پیام درباره اهمیت و ضرورت اجرای الگوی کشت باید به مسوولان کشور نیز منتقل شود، زیرا مسوولان زیادی مانند بخشداری‌ها، شوراهای روستایی، تعاونی‌ها و دهداران را داریم که به طور مستقیم و غیرمستقیم با کشاورزان در ارتباط هستند.
 
 وی در همین حال بر ارتباط دوسویه روابط عمومی‌ها با کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید به سراغ کشاورزان بروند و از نزدیک مشکلات و مسایل آنها را مشاهده و پیام‌ها و خواست‌های آنان را به مسوولان منتقل کنند و مسوولان ببینند تصمیم‌هایشان تا چه حد در کف مزارع و باغات و سایر زیربخش‌ها اجرایی می‌شود.
 
 مهاجر با بیان این که کشاورزان، بسیار شریف و باهوش هستند و به رغم ساده‌زیستی مسایل را خوب درک می‌کنند، تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها و رسانه‌های حوزه کشاورزی بتوانند با پیام‌های هدفمند و ساده با کشاورزان روبرو شوند، تاثیر زیادی در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های کلان از جمله اصلاح الگوی کشت خواهد داشت.
 
 وی افزود: بیشترین تاثیر را کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر کشاورزان دارند، زیرا درگیر مستقیم کشت و کار آنها هستند.
 
 معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی با اذعان به این که کشاورزان، پیام ما را تا اندازه‌ای از رسانه‌های ملی می‌شنوند، گفت: وقتی ما از طریق رسانه‌های ملی برای مثال زمان آغاز کشت گندم، زمان مبارزه با آفات، سمپاشی و یا کوددهی و انجام اقدامات برای جلوگیری از سرما را اعلام می‌کنیم، آنان با انجام این موارد نشان می‌دهند که به ما اعتماد دارند.
 
 وی اذعان داشت: روابط عمومی‌ها، نیات و تصمیمات دستگاه‌های تصمیم گیرنده را به مخاطبانشان می‌رسانند و اگر این پیام‌ها طوری منتقل شود که نیات تصمیم‌گیران شفاف منتقل نشود به طور قطع اجرای کار یا طرح با وقفه و حتی نادرست انجام خواهد شد.
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی


  برگزاری دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط‌عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان


  سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد


  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری عنوان کرد؛ شوراهای استانی اطلاع رسانی فرصتی برای پرداختن به جایگاه رانندگان


  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان


  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جشنواره فیلم مقاومت


  چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟


  با اختصاص ۷۰درصد فضاهای تبلیغاتی شهر تهران؛ پایتخت به رنگ "ایران‌ما" درآمد


  واژه سال 2022 انتخاب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد