درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 آذر 1401 - 21:28   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

 ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است

   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است


ادامه ادامه مطلب دو

مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا

  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازآفرینی قصه چوپان دروغگو با هنرنمایی همراه اول
  دومینوی حقیقت راه مرجعیت رسانه‌ای
  قانون جزا و خبر دروغ زلزله
  واژه سال 2022 انتخاب شد
  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا
   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است
  چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟
  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی
  مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند
  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50789صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 14 آبان 1401 - 15:54
زمانی برای مجری شدن بشیر حسینی و مهران رجبی / به ته دیگ خوردن کفگیر تلویزیون!
حالا می‌‏توان عیار تلویزیون در نسبت با چهره‏‌ها و ستاره‌هایش را سنجید. قطع همکاری برخی از آن‌ها با صداوسیما ازیک‌سو و ممنوع ازکار و تصویر شدن برخی دیگر از آنها ازسوی خود صداوسیما، کار را به‌جایی رسانده که تلویزیون مجبور شده کسی مثل بشیر حسینی را برای اجرای یک مسابقه دعوت کند؛ آن‌هم در کنار مهران رجبی که به‌قول خودش در همه کانال‏‌ها هست، جز کانال کولر!
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تلویزیون که همواره مدعی است هویت حرفه‏ای هنرمندان، ستاره‏ها و چهره‌هایش از برکت وجود آنهاست و گویی برنامه‌سازان و مجریانی که برنامه‏ای تلویزیونی را برند می‌‏کنند، طفیلی آن هستند، حالا آنقدر کفگیرش ته دیگ خورده که دست به‌دامن افرادی مثل مهران رجبی و بشیر حسینی برای اجرای مسابقه‏‌هایی به‌اسم «خودمونی» و«رویانیوم» شده است.

وقتی عرصه را بر عادل فردوسی‌پور تنگ کردند تا او را از مدار خود خارج کنند، می‏‌گفتند برنامه «نود» متکی به مجری و تهیه‌کننده آن نیست، اما شبکه سه با اجرای میثاقی تا این لحظه نتوانسته برنامه جذاب و پرمخاطبی مثل «نود» تولید کند. همچنان که نتوانسته خلأ عدم همکاری رضا عطاران و حسن فتحی با تلویزیون در سریال‌سازی را با کارگردان و بازیگر کاربلدی که بتوانند سریالی خیابان خلوت‌کن بسازند، پر کند!

ازآن‌سو ممنوع ازکاری برخی مجریان تلویزیونی مثل فرزاد حسنی هم با حضور مجریان تازه‌وارد، جبران نشد. همچنان که هنوز هیچ گوینده خبری‌ای به اندازه محمدرضا حیاتی نتوانسته ظهور کند که مخاطب پای شنیدن اخبارش بنشیند. حالا می‌‏توان عیار تلویزیون در نسبت با چهره‏‌ها و ستاره‌هایش را سنجید. قطع همکاری برخی از آن‌ها با صداوسیما ازیک‌سو و ممنوع ازکار و تصویر شدن برخی دیگر از آنها ازسوی خود صداوسیما، کار را به‌جایی رسانده که تلویزیون مجبور شده کسی مثل بشیر حسینی را برای اجرای یک مسابقه دعوت کند؛ آن‌هم در کنار مهران رجبی که به‌قول خودش در همه کانال‏‌ها هست، جز کانال کولر!

بشیر حسینی که فارغ‌التحصیل دانشگاه امام صادق است و به‌واسطه علی فروغی به‌صحنه آمد، به‌عنوان داور «عصر جدید» به چهره‎‌ای شناخته‌شده تبدیل شد؛ حالا وارد عرصه اجرا شده و در برنامه «رویانیوم» شبکه سه حضور یافته است. به گفته سازندگان، این برنامه با رویکرد علمی و آموزشی تولید شده و قصد دارد با روش‏های جذاب و سرگرم‏‌کننده، مفاهیم و موضوعات علمی را مطرح کند.

شمایل و نوع اجرای او در این برنامه و اساسا این‌که او به عنوان یک استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی و رسانه‏‌ای در کسوت یک‌مجری ظاهر شده، این قضاوت را پررنگ می‌‏کند که ظاهرا او بیش از این‌که دغدغه سوادرسانه‌‏ای داشته باشد، سودای رسانه‏‌ای‌شدن داشته و از کارشناس به مجری تبدیل شده است. تبدیل‌شدنی که می‏‌توان آن را یک استحاله هویتی دانست. اگر مولفه‌‏ها و شاخص‏ه‌ای یک مجری‌حرفه‏‌ای را در نظر بگیریم، بشیر حسینی هیچ نسبتی با آن ندارد. نه‌تنها صدای خوبی ندارد که جنس و تن صدایش برای خیلی‏‌ها آزاردهنده است. از لحاظ چهره و فیزیک هم در شمایل یک‌مجری، جذاب نیست و کاریزمای لازم برای جذب مخاطب را ندارد. ضمن این‌که برخی دیدگاه‏های او برای بسیاری از مردم، دافعه‌برانگیز است و مجموعه این ویژگی‌‏ها نه‌تنها باعث افت‌مخاطب برنامه می‌‏شود، بلکه جایگاه خود را به‌عنوان یک چهره آکادمیک و دانشگاهی مخدوش می‏‌کند.
 

منبع: هم میهن

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
توهم
| 1401/8/18 - 14:21 |     0     0     |
بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان

توهم
| 1401/8/18 - 14:22 |     0     0     |
بعضی از مجریان که الان دنبال جنجال سازی و سخنرانی و فضای مجازی هستند توهم شدید دارند . فکر کردند سقف اسمان باز شده و تنها خودشان مادر زاد مجری دنیا امدند . اخر ابله که گفته اقای بشیر یا اقای رجبی این دو بزرگوار نمیتوانند مثل شما مجری گری کنند . انها مادر زادی بی استعداد هستند ؟ خدایی خیلی خودتان را تک و یک دانه فرض کردید . خدا قوت متوهمان


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی


  برگزاری دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط‌عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان


  سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد


  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری عنوان کرد؛ شوراهای استانی اطلاع رسانی فرصتی برای پرداختن به جایگاه رانندگان


  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا


  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جشنواره فیلم مقاومت


  با اختصاص ۷۰درصد فضاهای تبلیغاتی شهر تهران؛ پایتخت به رنگ "ایران‌ما" درآمد


  چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟


  واژه سال 2022 انتخاب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد