درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 18:18   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50746صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 9 آبان 1401 - 14:15
برندینگ و روابط‌عمومی
ترجمه: علیرضا شواخی زواره.کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات - ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است، روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برند ما شهرت ماست. مجموعه ای از برداشت هایی است که کاربران و مشتریان ما درباره محصولات، خدمات و شرکت ما دارند.

بنابراین، نام تجاری ما یک نتیجه است. این نتیجه قول ما برای ارائه مجموعه خاصی از ویژگی ها، مزایا، خدمات و تجربیات به طور مداوم به کاربران و مشتریان است. این نتیجه این است که چگونه بر مردم تأثیر می گذاریم؟ این شامل پیام رسانی، کیفیت محصول، نحوه رفتار کارکنان ما، فرهنگ ما... همه چیز است.

بنابراین، تمام تصمیمات برندسازی بر روی کاربر متمرکز است.


نام تجاری ما باید به وضوح در ذهن مشتریان هدف قرار گیرد. موقعیت یابی برند در سه سطح انجام می شود. در مورد ویژگی های محصول، مزایا و باورها و ارزش ها.

روابط‌عمومی (PR)
 

روابط‌عمومی پیام‌های مهم و مرتبط را تولید می‌کنند و آن پیام‌ها را همراه با داستان‌هایی برای اطلاع عموم مردم منتشر می‌کنند.

ما از طریق منابع قابل اعتماد با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنیم. ما از روش های بدون پرداخت یا به دست آمده استفاده می کنیم. ما اذعان داریم که بین روابط‌عمومی و تبلیغات تفاوت وجود دارد. تبلیغات رسانه های پولی است،
روابط‌عمومی رسانه های کسب شده است و ما فقط امور روابط‌عمومی را انجام می دهیم.

مدیریت روابط‌عمومی
ما از مدیریت روابط‌عمومی برای محافظت، افزایش و ایجاد شهرت و خوشنامی از طریق رسانه ها بهره می بریم.


ابزارهای ما عبارتند از:
- ایجاد و اجرای رویدادهای ویژه ای که برای ارتباط عمومی و روابط رسانه ای طراحی شده است.
- نوشتن و توزیع بیانیه های مطبوعاتی.
- شبح نویسی
- انجام تحقیق
- گسترش تماس های تجاری از طریق شبکه های شخصی یا حضور و حمایت مالی در رویدادها
- نوشتن و وبلاگ نویسی برای وب (سایت های داخلی یا خارجی).
- تدوین راهبردهای روابط‌عمومی بحران
- تبلیغات رسانه های اجتماعی و پاسخ به نظرهای منفی آنلاین و ...

مراقبت از شرکا و مشتری
زمان و هنجارها به سرعت در حال تغییر هستند. تکنولوژی تغییر می کند، اولویت ها تغییر می کنند و افراد تغییر می کنند. بنابراین سازگاری با این تغییرات و درک اینکه چگونه بر افراد تأثیر می‌گذارد برای متخصصان بینش حیاتی است که در راس آن‌ها قرار بگیرند.

 

رهبران فکری می توانند با دستیابی و حفظ درک عمیق از اینکه مشتریان‌شان چه کسانی هستند، چه رفتارهایی دارند و در نهایت، انگیزه های‌شان چیست و سپس این درک عمیق را دریافت کرده و آنها را با اهداف و قابلیت های ما هماهنگ کرده، به کسب و کارها، ارزش ارائه می کنند.

- در رأس ذهنیت مصرف کننده باشید
- اولویت ها را سازماندهی کنید
- تیم های رهبری را با تغییرات تطبیق دهید
- روش های جدید را بپذیرید
- یک ساختار استعداد متنوع را تضمین کنید
- از همدلی اطمینان حاصل کنید
- چالش فوریت را مدیریت کنید

 




 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی