درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:20   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50712صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 4 آبان 1401 - 20:49
گفتگو با یک آینده‌پژوه؛ پیشرفت هوش مصنوعی در عین حال ترسناک و هیجان‌انگیز است
به نظر من بسیاری از ما به پیشرفت و هوشمندتر شدن سریع آن آگاه نیستیم. این مساله همزمان ترسناک و هیجان‌انگیز است. همان‌طور که الکتریسیته همه جنبه‌های زندگی ما را تغییر داد، هوش مصنوعی هم همین کار را خواهد کرد و تا ۵ یا ۱۰ سال آینده، در همه جنبه‌های زندگی ما حضور خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جان سانی، استراتژیست آینده و نویسنده کتاب‌های پرفروش معتقد است که وقتی سخن از تفکر آینده نگر به پیش می‌آید، به رغم آن‌که هیچ ثباتی برای آینده وجود ندارد، جامعه باید برای هرگونه احتمالی آماده باشد. او می‌گوید: «تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که رفتار‌های خود را مدیریت کنیم و اگر در حال ساختن یک رفتار سازگار با آینده هستیم، واقعا اهمیتی ندارد که آینده برای ما چه به ارمغان می‌آورد. بنابر این دیگر هیچ قطعیتی وجود ندارد.»

او که در اولین مجمع آینده دوبی در مو‌زه آینده امارات سخنرانی کرد. گفت: «در اختیار داشتن ۴۰۰ نفر از برترین آینده‌پژوه‌های دنیا زیر یک سقف فوق‌العاده است و برای ما فرصت منحصر به فردی برای مباحثه حول چالش‌های یکسان و آموختن از یکدیگر فراهم می‌کند. ما بسیار خوش‌شانسیم که در دوبی هستیم و می‌توانیم فرصتی برای به اشتراک گذاری ایده‌های خود پیدا کنیم. از دید من اهمیت این گردهم‌آیی آن‌جاست که ما باید در بازارهای بسیاری فعالیت کنیم و اگر بتوانیم درس‌هایی که از این بازارها در می‌یابیم را باهم در اشتراک بگذاریم، می‌توانیم جهان را برای مواجهه با آینده آماده کنیم.»

جان سانی، استراتژیست آینده و نویسنده کتاب‌های پرفروش معتقد است که وقتی سخن از تفکر آینده نگر به پیش می‌آید، به رغم آن‌که هیچ ثباتی برای آینده وجود ندارد، جامعه باید برای هرگونه احتمالی آماده باشد. او می‌گوید: «تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که رفتار‌های خود را مدیریت کنیم و اگر در حال ساختن یک رفتار سازگار با آینده هستیم، واقعا اهمیتی ندارد که آینده برای ما چه به ارمغان می‌آورد. بنابر این دیگر هیچ قطعیتی وجود ندارد.»

او که در اولین مجمع آینده دوبی در مو‌زه آینده امارات سخنرانی کرد. گفت: «در اختیار داشتن ۴۰۰ نفر از برترین آینده‌پژوه‌های دنیا زیر یک سقف فوق‌العاده است و برای ما فرصت منحصر به فردی برای مباحثه حول چالش‌های یکسان و آموختن از یکدیگر فراهم می‌کند. ما بسیار خوش‌شانسیم که در دوبی هستیم و می‌توانیم فرصتی برای به اشتراک گذاری ایده‌های خود پیدا کنیم. از دید من اهمیت این گردهم‌آیی آن‌جاست که ما باید در بازارهای بسیاری فعالیت کنیم و اگر بتوانیم درس‌هایی که از این بازارها در می‌یابیم را باهم در اشتراک بگذاریم، می‌توانیم جهان را برای مواجهه با آینده آماده کنیم.»

کتاب جدید او «به چی چیز تبدیل خواهیم شد؟» نام دارد. و سوال اساسی درون کتاب این است که «بر چه چیزی ارزش می‌نهیم؟» او در پاسخ به سوال خود گفت: «برای من ارزش نهادن به صلح، هماهنگی و همزیستی بسیار مهم است. در قلب این‌ مفاهیم شما ثروت بسیاری می‌یابید. به نظر من در آینده باید به ثروت از منظر جدیدی نگاه کنیم و این به معنای نفی بهره‌وری و پول نیست. بلکه تعامل با آن به شیوه‌ای باریک‌بینانه‌تر و هوشمندانه‌تر است.»

وی همچنین درباره آینده هوش مصنوعی و تاثیر آن بر زندگی بشر گفت: « به نظر من بسیاری از ما به پیشرفت و هوشمندتر شدن سریع آن آگاه نیستیم. این مساله همزمان ترسناک و هیجان‌انگیز است. همان‌طور که الکتریسیته همه جنبه‌های زندگی ما را تغییر داد، هوش مصنوعی هم همین کار را خواهد کرد و تا ۵ یا ۱۰ سال آینده، در همه جنبه‌های زندگی ما حضور خواهد داشت.»

او با نگاه به آینده و مخصوصا به سال ۲۰۲۳ می‌گوید: «باید آگاه باشیم به ازای هرچیز جدیدی که متولد می‌شود، قدیمی‌ها ناگزیر به فروریختنند. من همیشه به مخاطبانم می‌گویم که اگر هر روز صبح از خواب بیدار شوید و بدانید که جهان باید فرو بریزد تا جهان جدیدی از راه برسد، در این فرآیند قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر خواهید شد.»

 

منبع: per.euronews

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد