درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 19:39   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درپی هجوم کاربران، چت جی‌پی‌تی نسخه پولی راه‌اندازی می‌کند
  رنکینگ کشورهای جهان بر اساس فیلترینگ
  محدودیت برای «لایک و دیس‌لایک»
  سه آموزه از مطالعه ۸۰ ساله هاروارد درباره خوشبختی
  برخی آثار تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌
  حکایت روابط‌عمومی‌ها، سنگ زیرین آسیا/ مگر اسباب بزرگی همه آماده شود
  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5065صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 17 شهریور 1392 - 17:07
شش عادت الهام بخش مدیران
  

شارا- مدیرعامل بودن بدون شک یک تجربه بی همتاست. تجربه ای که همزمان شیرین ترین اتفاقات و تلخترین سختی ها را می تواند داشته باشد.
  از جمله شیرین ترین حس هایی که یک مدیرعامل می تواند تجربه اش کند، حس الهام بخش بودن است.
 مدیرعامل می تواند با الهام بخشیدن به سایر افرد برای آنها مثل یک بزرگتر و تاثیرگذار رفتار کند و سایرین را هدایت کند. حتی عادت های یک مدیرعامل هم می تواند الهام بخش باشد.
 گزارش پیش رو عادت های شخصی مدیرعاملی است که می تواند برای سایرین الهام بخش باشد:
 
 
1. ورزش روزانه
 
ورزش تنها یک فوتبال 90 دقیقه ای بازی کردن یا رفتن به استادیوم برای تماشای بازی نیست! ورزش یعنی هر روز زمانی مشخص را به نرمش و فعالیت بدنی اختصاص دادن.
 هدف مدیران از ورزش روزانه پرانرژی بودن، مصمم شدن در کار و مثبت اندیشی است. حیف است به سادگی از این ویژگی الهام بخش بگذرید.
 
 
2. استراحت دادن به خود
 
باید مثل یک قانون به ساعت هایی که در خواب هستید افتخار کنید. می پرسید چرا؟! چون مدیران با وجود کارهای پراسترسی که انجام می دهند و فکرشان که همیشه درگیر است، وقت هایی را هم به خودشان و خوابشان اختصاص می دهند چون به گفته پژوهشگران اگر خواب کافی نداشته باشند به سادگی پدرشان درمی آید!
 
 
3. ماساژ هفتگی
 
این یک عادت مدیریتی و باکلاس است. بدن خسته مدیرها شدیدا به ماساژ احتیاج دارد و ایده ال ترین حالت هم ماساژهای هفتگی است که یک هفته جناب مدیر ار سرحال نگه دارد.
 این البته فقط ویژه مدیران نیست و انجام آن شما را بیشتر از پیش به یک مدیر شبیه می کند.
 
 
4. گوش دادن
 
اگر گوشی برای شنیدن نداشته باشید هیچگاه مدیر موفقی نمی شوید. برای اینکه گوشی برای شنیدن داشته باشید باید حوصله تان بیش از یک فرد معمولی باشد.
 به مدیرتان دقت کنید، اول خوب می شنود و بعد تصمیم میگیرد.
 
 
5. الویت بندی کردن افراد
 
برای یک مدیر همه اطرافیانش در یک سطح نیستند. بعضی ها عزیزتر و مهمترند و بعضی هم معمولی تر و کمرنگ تر.
 مدیر در ذهن خود جایگاه همه این افراد را مشخص می کند و در نتیجه سطح توقع از هر فرد هم با این کار مشخص می شود. به این ترتیب هم تکلیف مدیر معلوم است و هم تکلیف اطرافیان.
 
 
6. تعطیل کردن کار برای استراحت
 
مدیرها معمولا کارشان در الویت است برایشان اما گاهی هم به خاطر اینکه انرژی بگیرند و بتوانند بازده بهتر و بالاتری داشته باشند، کلا قید کار را می زنند و می روند به مسافرت و پی خوشگذرانی.
 این یکی از بهترین عادت های مدیران است که به مذاق هر کسی خوش می آید. خیلی هم راحت می شود از این عادت خوب الهام گرفت، اما به شرط اینکه کار روی زمین نماند.
 منبع:  بانکی 
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!


  حکایت روابط‌عمومی‌ها، سنگ زیرین آسیا/ مگر اسباب بزرگی همه آماده شود


  برخی آثار تحول دیجیتال در روابط‌عمومی‌


  محدودیت برای «لایک و دیس‌لایک»


  سه آموزه از مطالعه ۸۰ ساله هاروارد درباره خوشبختی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد