درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 15 آذر 1402 - 19:12   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند
  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند
  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟
  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا
  فلسطینی‌ها پس از قطع ارتباط تلفن و اینترنت چگونه دوباره آنلاین شدند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50601صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 14 مهر 1401 - 12:32
کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی
در این کمپین ٣ تیزر دیجیتال ساخته شده که نشان می دهد مردم برای اثبات حقانیت باورهایشان چه وعده هایی می دهند. مثلا در یکی از تیزرها نشان می دهد که یک طرفدار فوتبال قول می دهد که اگر تیمش قهرمان جام جهانی شود، موهای خودش را می تراشد یا در تیزر دیگری یک فرد قول می دهد که اگر تیمش قهرمان شود، هر روز مسیرش تا محل کار را پیاده می رود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| باز هم یک حرکت تبلیغاتی زیبا از کوکاکولا، آن هم در آستانه جام جهانی. کمپینی با نام "اعتقاد و جادو"، در ستایش از باورها، اعتقادات و غیرت طرفداران فوتبال. یک کمپین دیجیتال که در آن، کوکاکولا در کنار طرفداران فوتبال ایستاده و اعتقاد و تعصب آنان برای پیروزی را می ستاید.

مدیر بازاریابی کوکاکولا می گوید، ما بارها قدرتِ جادویی باور در طرفداران فوتبال را تجربه کرده ایم. برای مثال در سال ٢٠١٨ چه کسی فکر می کرد کرواسی وارد ٤ تیم برتر شود؟ اما دیدیم که شد. کمپین جدید ما، می خواهد زیبایی تعصبات و اعتقادات مردم را پر رنگ کند. اینکه هرچقدر هم تیم ما ضعیف باشد، باز هم اعتقادی درونی در وجودمان هست که از بُرد تیممان حمایت می کند. به عنوان یک طرفدار، همیشه معتقدیم ممکن است معجزه ای شود یا جادویی رخ دهد و تیم ما برنده شود. بنابراین این موضوع به عنوان یک ایده بنیادین برای خلق کمپین کوکاکولا قرار گرفته است.

در این کمپین ٣ تیزر دیجیتال ساخته شده که نشان می دهد مردم برای اثبات حقانیت باورهایشان چه وعده هایی می دهند. مثلا در یکی از تیزرها نشان می دهد که یک طرفدار فوتبال قول می دهد که اگر تیمش قهرمان جام جهانی شود، موهای خودش را می تراشد یا در تیزر دیگری یک فرد قول می دهد که اگر تیمش قهرمان شود، هر روز مسیرش تا محل کار را پیاده می رود. در این کمپین کوکاکولا از مردم دعوت می کند که آن ها هم از تیم خودشان حمایت کنند و یک قول در وب سایت کوکالا ثبت کنند و اعتقاد و تعصب خودشان را محک بزنند! اگر تیم شما قهرمان شد، چیکار می کنید؟


کمپین جدید کوکاکولا مبتنی بر تحلیل بنیادین این برند از یک هیجان ناب در بازی فوتبال است. جالب است بدانید که کوکاکولا از سال ١٩٧٤ اسپانسر فیفاست و بنابراین ید طولایی در طراحی کمپین های فوتبالی دارد. شاید کوکاکولا بیش از هر برند دیگری، فوتبال و طرفداران فوتبال را می شناسد و بنابراین مطالعه کمپین های این برند برای گرفتن ایده در کمپین های جام جهانی بسیار جذاب است.

 

منبع: tejaratetalaeenews


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز موفّقیّت


  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  سرکوب صدای فلسطینیان


  چگونه شرکت‌های روابط‌عمومی بزرگ‌ترین مذاکرات آب‌وهوایی سازمان ملل را شستشو دادند؟


  آیا پیشنهاد دیگری برای افزایش مرجعیت خبری صداوسیما دارید؟


  هوش مصنوعی در سال 2023: فرصت‌ها و تهدیدات


  افزایش اختیارات و قدرت معاونت امور رسانه‌ای در حوزه تبلیغات


  اجلاس آب‌وهوا یک شوخی بیمارگونه است


  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


  روابط‌عمومی و ارتباطات: ابزاری قدرتمند برای مقابله با بحران‌های آب، خاک و هوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی