درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50569صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 6 مهر 1401 - 11:49
روابط‌عمومی در سال 2023: تأثیر همه‌گیری بر مصرف‌کنندگان
به دلیل گروه‌های مصرف‌کننده جدیدی که در آینده نزدیک پدیدار خواهند شد، متخصصان روابط‌عمومی باید بر اساس تقسیم‌بندی WGSN’s Future Consumer 2023 عمل کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا انتظارها و نیازهای گروه‌های مصرف‌کننده مختلف، عاطفی و غیره، را درک کنند. در نتیجه، کمپین‌های بازاریابی و روابط‌عمومی آنها برای نتایج بهینه به درستی برنامه‌ریزی خواهد شد.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چشم انداز مصرف کننده در حال تغییر و بخش های مصرف کننده جدید در آینده نزدیک پدیدار خواهد شد

دوران کووید-19 نقطه حساسی در زندگی همه است و زندگی، فرآیندهای فکری و ادراکات ما را شکل داده است اما به همین جا ختم نمی شود.

به دلیل قرنطینه های متعدد، مخاطره‌های سلامتی، امید ناامیدانه برای بازگشت به حالت عادی، و همچنین ظهور و شیوع مجدد انواع ویروس، این بیماری همه گیر تاثیر ماندگاری بر رفتار مصرف کننده در سال های آینده خواهد گذاشت.

عناصر قابل توجهی که مصرف کنندگان را در طول همه گیری تحت تاثیر قرار دادند

با قرنطینه و اخبار مملو از گزارش های مربوط به نرخ بالای مرگ و میر در سراسر جهان، این عناصر معمولاً همه را تحت تأثیر قرار می دهد. بیایید این عناصر را در نظر بگیریم.

اولین عنصر یک حس تحریف شده از زمان است. همه‌گیری و هر چیزی که با آن همراه شد، زندگی را متوقف کرد. به آمیختگی بین زمان شخصی و زندگی اجتماعی ما پایان داد.

ثانیاً، بی حسی ناشی از نگرانی در مورد آنچه ممکن است بعدی باشد، وجود داشت. این عدم اطمینان و حساسیت به نوبه خود باعث این درک شد که نمی توان به همه کمک کرد. در نتیجه، توده‌ها نقاط قوت خود را بر مناطقی متمرکز کردند که بیشترین تأثیر را در آن‌ها خواهند داشت.

به دنبال عنصر عدم حساسیت، امید بود که با رونمایی واکسن آغاز شد.

بخش های مصرف کننده در حال ظهور

بخش‌های مختلف مصرف‌کننده با احساسات، خواسته‌ها و انگیزه‌های مختلف از این آشوب بیرون خواهند آمد. بیایید بخش های مصرف کننده را بررسی کنیم.

یک بخش از مصرف کنندگان که مطمئناً ظهور خواهند کرد، کسانی هستند که خواهان دخالت بسیار کم در زندگی خود هستند. آنها ثبات، راحتی و امنیت را در میان سایر عوامل در اولویت قرار می دهند. این بخشی از این پیش بینی‌هاست.

گروه دوم، افراد رمانتیک جدید هستند: افرادی که در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در زندگی خود هستند. آنها قصد دارند زندگی پس از همه گیری خود را بهتر از قبل کنند. تمرکز آنها بر تعادل بین کار و زندگی، سلامتی و بهداشت در تلاش برای کسب تجربیات جدید در زندگی است.

گروه سوم، رهبرانی هستند که بیشترین استفاده را از همه گیری می کنند و انرژی خود را به دوره های جدید هدایت می کنند. آنها قهرمانان اقتصاد جدیدی خواهند بود که در آن مردم می توانند از انجام کاری که به آن اهمیت می دهند سود ببرند. آنها بهره وری را به جای زمان در اولویت قرار می دهند و روزهای کاری انعطاف پذیرتری خواهند داشت.

چهارمین گروه نوظهور، غیرممکن‌هایی هستند که میل به استفاده از فناوری برای خلق هر چیز ممکن را خواهند سوزاند. آنها تحت تأثیر آنچه که به نظر آنها ناتوانی دولتی و سازمانی در طول همه گیری جهانی می رسد هدایت می شوند.

عواملی که زمین مشتری را تغییر می دهد

کسب و کارها باید به چهار روند توجه کنند که محدودیت هایی را از نظر تغییر چشم انداز مشتری محدود می کند. این روندها عبارتند از:

پیش بینی پذیری: این شامل ساده کردن زندگی مصرف کنندگان برای القای حس محافظت و امنیت است.
تنوع: این امر بر ایجاد انواع محصولات و خدماتی که نیازهای جدید مصرف کنندگان را برآورده می کند تأکید دارد.
سرگرمی خریدار: این اولویت باعث جذاب‌تر کردن تجارت از طریق پلتفرم‌ها و تجربیات جدید می‌شود.
متاورس: این یک فضای جمعی و مشترک است که نحوه زندگی و کار مردم را در آینده تغییر خواهد داد.


تأثیر احتمالی وضعیت بر روابط‌عمومی در سال 2023

به دلیل گروه‌های مصرف‌کننده جدیدی که در آینده نزدیک پدیدار خواهند شد، متخصصان
روابط‌عمومی باید بر اساس تقسیم‌بندی WGSN’s Future Consumer 2023 عمل کنند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا انتظارها و نیازهای گروه‌های مصرف‌کننده مختلف، عاطفی و غیره، را درک کنند. در نتیجه، کمپین‌های بازاریابی و روابط‌عمومی آنها برای نتایج بهینه به درستی برنامه‌ریزی خواهد شد.

در حالی که این کار را انجام می دهید، باید مطمئن باشید که تلاش‌های روابط‌عمومی و ارتباطی شما بیهوده نخواهد بود.
 

 

نویسنده: Bright Ewuru
ترجمه: علیرضا شواخی زواره کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
توسط Bright Ewuru
30 سپتامبر 2021
منبع: axiapr

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد