درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50558صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 4 مهر 1401 - 13:33
حکایت راویان عقل در «مدیریت ارتباطات» شماره ١٤٨
شمارۀ ١٤٨ماهنامۀ مدیریت ارتباطات در پرونده‌ای ویژه به موضوع ارتباطات علم و فناوری پرداخته است. در این شماره مطالب و یادداشت‌های دیگری درباره ادبیات مهاجرت و تاثیر مهاجرت نوبسندگان و روشنفکران بر یک جامعه، آسیب‌شناسی نفوذ سلبریتی‌ها در کلاهبرداری‌های جدید، تحلیلی بر جهان ارتباطی افراد اوتیستیک و ... آورده شده است.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شمارۀ ١٤٨ماهنامۀ مدیریت ارتباطات در پرونده‌ای ویژه به موضوع ارتباطات علم و فناوری پرداخته است. در این شماره مطالب و یادداشت‌های دیگری درباره ادبیات مهاجرت و تاثیر مهاجرت نوبسندگان و روشنفکران بر یک جامعه، آسیب‌شناسی نفوذ سلبریتی‌ها در کلاهبرداری‌های جدید، تحلیلی بر جهان ارتباطی افراد اوتیستیک و ... آورده شده است.


به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات، شماره شهریورماه این مجله به مدیرمسئولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری علی ورامینی روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفت. در ادامه خلاصه‌ای از مطالب این شماره را می‌خوانیم:


تجربه کرونا نشان داد که عدم اطمینان به علم چه آسیب‌های گسترده و عمیقی می‌تواند به زیست جمعی بزند. همین تجربه کفایت می‌کند تا ضرورت ارتباطات علم را بیشتر متوجه شویم و به کارکرد آنچه در ایران به نام «ترویج‌گری علم» شناخته می‌شود، پی ببریم. ارتباطات علم و فناوری حوزه شناخته‌شده‌ای در زیر مجموعه ارتباطات است. چیزی که شکل و محتوای ارتباطات علم را مشخص می‌کند، مخاطب و هدف از برقراری ارتباط است، اما آنچه به‌طور فلسفی به همه این کنش‌ها و فعالیت‌ها معنا و مشروعیت می‌بخشد، ارزش علم در جهان تفکر و معناست.


در این پرونده با رضا منصوری، کیهان‌شناس، فیزیکدان و مبدع واژۀ «ترویج‌گری علم» گفت‌وگوی مفصلی انجام داده‌ایم. ایشان معتقدند یکی از کارکردهای اصلی دانشگاه عمومی‌کردن دانش است. زهرا اجاق، پژوهشگر ارتباطات هم در مقاله‌ای به ضرورت ارتباطات علم پرداخته است. همچنین در این پرونده میزگردی با حضور سیاوش صفاریان‌پور، پژمان نوروزی، و امیرحسن موسوی مروجان علم و بنیان‌گذاران پادکست فلسفۀ علم داریم. آنها در این میزگرد به این موضوع اشاره می‌کنند که چرا راه ترویج‌گری علم در ایران از مسیر کیهان‌شناسی و نجوم گذشته است.


ادبیات مهاجرت


گفت‌وگوی ماه این شمارۀ ماهنامۀ مدیریت ارتباطات با محمود حسینی‌زاد، نویسنده و مترجم نام‌آشنای ایرانی است. با او درباره کار نویسندگی در غربت یا ادبیات مهاجرت صحبت کرد‌ه‌ایم، دربارۀ اینکه چرا نویسندگان ما در غربت نتوانستند فروغ داخلی خود را تکرار یا حتی حفظ کنند. او در این گفت‌وگو می‌گوید: «وقتی کسی از کشوری مثل ایران، افغانستان یا عراق، یمن و... به غرب می‌آید، طول می‌کشد تا خودش را با فرهنگ و مقررات اجتماعی اینجا تطبیق دهد و با فکر «بیگانه‌ستیزی» که در این کشور هست، کنار بیاید. تمام این مسائل، دست‌وپای او را می‌بندد و زمان می‌برد تا بتواند با این اجتماع کنار بیاید.»


ساقه‌های بیرون از خاک


مروری می‌کنیم بر بعضی دیگر از مقاله‌های این شماره: امیرعباس تقی‌پور در سرمقالۀ این شماره دربارۀ ضرورت آرشیوسازی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کارهای روابط عمومی هر سازمان گفته است. علی ورامینی در سخن سردبیر این ماه در یادداشتی با عنوان ساقه‌های بیرون از خاک، نگاهی داشته به تأثیر مهاجرت نویسندگان و روشنفکران بر تضعیف دولت-ملت.


امیر جدیدی، عکاس و روزنامه‌نگار در مطلبی با عنوان «رئیس‌جمهور به همراه خانواده روی سکوی آزادی» درباره حضور مردان و زنان سیاست در اینستاگرام بدون آنکه قواعدش را بدانند، گفته است.


اشکان قشقایی، در سلسله‌مطالبش در صفحۀ جعبه‌سفید از شرایط معماری در عصر سرسام‌آور اطلاعات گفته است. علیرضا عبداللهی‌نژاد، استاد گروه روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی به روابط عمومی‌های دور از مرکز پرداخته و اینکه این دور بودن چه پیامدهایی برایشان داشته است.


مصطفی سلیمانی، نویسنده و روان‌شناس در مطلبی تحلیلی جهان ارتباطی افراد اوتیستیک را به میانجی فیلم معروف فارست گامپ تحلیل کرده است. یلدا شایسته‌فر، ویراستار دربارۀ پاکیزه‌نویسی نوشته است. مریم بهریان، روان‌شناس به آسیب‌شناسی نفوذ سلبریتی‌ها در کلاهبرداری‌های جدید پرداخته و همچنین وحید آگاه، مجید نجارزاده و غلامرضا حداد، استادان حقوق دربارۀ صیانت خاموش و پیامدهای آن گفته‌اند.


اعضای تحریریه این شماره را حسن نمکدوست تهرانی، سبا حیدرخانی، امیر جدیدی، مسعود شاه‌حسینی، محسن آزموده، آرمین هاشمی، ابوالفضل رجبی، محسن محمودی و نوا ذاکری تشکیل داده و رئیس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، مدیر اجرایی و هماهنگی: بهنام تقی‌پور، طراح جلد: جلیل نوربخش، گرافیک: نگار آشتیانی و روابط‌ عمومی: یگانه قاسمی هستند.


شماره 148ماهنامه مدیریت ارتباطات را می‌توان از دیجی‌کالا یا نسخه الکترونیک تمامی شماره‌ها را از مگیران و طاقچه تهیه کرد. علاقمندان جهت تهیه نسخه فیزیکی یا دریافت اشتراک می‌توانند با شماره 021۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد