درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:11   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50557صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 4 مهر 1401 - 12:47
کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط‌عمومی‌ها واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد
مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز، تولید محتوا در بدنه روابط‌عمومی ها را ضروری دانست و گفت: انتظار می رود روابط‌عمومی ها درست نویسی در اخبار و گزارش ها را با تاکید بر تولید محتوا پیگیری جدی کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بهمن نقی پور در کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه روابط‌عمومی‌ها واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز، با اشاره به اینکه مهر ماه سال گذشته در شرایط بسیار سخت و با بدهی های سنگین مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را تحویل گرفتیم، افزود: طی این مدت با تلاش های شبانه روزی کارکنان مجموعه توانستیم این میزان از بدهی های دانشگاه را پرداخت کنیم که این پرداختی ها تنها در مدت ۶ ماه به انجام رسیده است.

به گزارش ایرانا، وی یکی از شعارهای محوری مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تبریز را شفاف سازی در تمام حوزه ها دانست و اظهار داشت: ما معتقدیم با شفاف سازی کسی آسیب و ضرر نخواهد دید، بلکه زمینه های توسعه بخش سلامت استان بیش از پیش فراهم می شود.

نقی پور با تاکید بر لزوم واقعیت نگاری در انتشار اخبار و رویدادهای مختلف مربوط به دانشگاه علوم پزشکی، یادآور شد: روابط‌عمومی‌ها خبر رسانی صریح، شفاف و به موقع را به دور از وعده های توخالی در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

وی تمرکز بر امیدآفرینی در جامعه را یکی از رسالت های اصلی
روابط‌عمومیها برشمرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها حرف های ناامید کننده را باید کنار بگذارند و به صورت هنرمندانه امید را با انتشار انواع اخبار و گزارش های دقیق در جامعه تزریق کنند.

نقی پور تبیین اقدامات صورت گرفته در بدنه نظام سلامت را نمونه ای از جهاد تبیین ارزیابی و اضافه کرد: باید روحیه امید را در جامعه نهادینه کرد و روندها را با تکیه بر ابتکار، هنر و خلاقیت اصلاح کنیم و معتقدیم همکاران ما در روابط‌عمومی خلاق و پرتلاش هستند و همه ما برای پیشبرد اهداف دانشگاه باید با همدلی از فردگرایی به سمت فعالیت های جمعی و گروهی حرکت کنیم.

وی با اشاره به افتخار آفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی، گفت: انتخاب این مجموعه به عنوان یکی از سازمان های اداری برتر در این جشنواره حاصل تلاش همکاران خدوم در مجموعه نظام سلامت استان است.

نقی پور به هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید درس آموخته های هفته دفاع مقدس به عنوان الگوی عملی در تمام بخش های دانشگاه مورد توجه قرار گیرد، افزود: همه گیری ویروس کرونا طی دو سال اخیر و ایثار و تلاش جامعه پزشکی و درمانی در مقابله با این بیماری و جهاد و همت مدافعان سلامت الهام گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس بود و باید توجه داشت که این ایثارگری‌ها ماندگار است.

مدیر روابط‌عمومی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این کارگاه آموزشی، با تاکید بر لزوم برگزاری منظم کارگاه های آموزشی توسط سازمان ها و ادارات، گفت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز در برگزاری کارگاه های آموزشی پیش گام است.

رامین نظامی خواه اظهار کرد: صرف داشتن تعهد برای ما کافی نیست، آنچه ما را به عنوان روابط‌عمومی می تواند موفق کند افزایش مهارت ها در حوزه تخصصی است و بدون تخصص و مهارت افزایی و خروجی رسانه ای، صرف باورها پذیرفتنی نیست.

وی ارتباط سازنده با روابط‌عمومی‌ها ادارات آذربایجان شرقی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: باید روابط‌عمومی ها در برابر رسانه ها پاسخگو باشند.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز، تولید محتوا در بدنه روابط‌عمومی ها را ضروری دانست و گفت: انتظار می رود روابط‌عمومی ها درست نویسی در اخبار و گزارش ها را با تاکید بر تولید محتوا پیگیری جدی کنند.

امیر عزیزی بهروز، ارتباط با رسانه ها را مهم خواند و اظهار داشت: اطلاع رسانی شفاف از عملکردها به ارتباط تنگاتنگ دانشگاه ها با رسانه ها کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد