درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50552صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 مهر 1401 - 11:21
تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
در ابتدای این نشست مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ پلی برای ارتباط متقابل بین مردم و شرکت است گفت: امیدوارم با حمایت های معاونین و مدیران و در راس آنها مدیرعامل، در اجرای این امر خطیر و رسیدن به اهداف عالیه گام های موثر و بلندی برداریم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با معاونان، مدیران و رابطان روابط‌عمومی به جهت گذر موفق از پیک بار تابستان 1401 روز چهارشنبه 30 شهریور برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط‌عمومی‌ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، در ابتدای این نشست مدیر روابط‌عمومی‌ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه روابط‌عمومی‌ پلی برای ارتباط متقابل بین مردم و شرکت است گفت: امیدوارم با حمایت های معاونین و مدیران و در راس آنها مدیرعامل، در اجرای این امر خطیر و رسیدن به اهداف عالیه گام های موثر و بلندی برداریم.


اللهقلی پور ادامه داد: عملکرد خود و اثرگذار روابط‌عمومی موجب حفظ و اعتلای شرکت و انعکاس فعالیت های شبانه روزی همکاران می شود.


وی اظهار داشت: نشست روابط‌عمومی‌ امسال قرار بود اردبیبهشت و همزمان با روز بزرگداشت روابط‌عمومی‌ برگزار شود ولی با توجه به جلسات متعدد و آغاز پیک بار تابستان این نشست با تاخیر و همراه با تقدیر و تشکر از همکاران در جهت گذر موفق از پیک بار تابستان برگزار می شود.در ادامه گزارشی از عملکرد روابط‌عمومی‌ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در حوزه مدیریت مصرف توسط یکی از کارشناسان این دفتر ارائه شد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل د ر ادامه جایگاه روابط‌عمومی‌ را در شرکت بسیار مهم و حساس توصیف کرد و گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه این دفتر انتظارات نیز از این قسمت زیاد است.


حسین قدیمی با بیان این مطلب که فعالیت شرکت توزیع نیروی برق دارای حساسیت و ریزه کاری های زیادی نسبت به سایر ادارات و سازمان ها می باشد، اظهار داشت: این شرکت به علت ارتباط فراوانو تنگاتنگ با مردم می باشد باید روابط‌عمومی‌ این شرکت نیز در ارتباط و هماهنگی بین مردم و شرکت فعال و کوشا باشد.


قدیمی ادامه داد: کارشناسان روابط‌عمومی‌ به دلیل ارتباط مستقیم و متداول با مردم می باشند باید دارای آگاهی هایی در زمینه روان شناسی و اطلاع از مسائل و مشکلات هر زمان باشند.


وی در ادامه به عبور موفق و بدون خاموشی از پیک بار 1401 اشاره کرده و گفت: پایین بودن قیمت انرژی مانند برق در کشورمان موجب مصرف بی رویه و ناصحیح در بین مردم شده است و روابط‌عمومی‌ می بایست در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و اصلاح الگوی مصرف در بین مردم تلاش بسیاری را به کار بگیرد.


در پایان نشست از تمامی رابطین و کارشناسان دفتر روابط‌عمومی‌ با اهدای لوح تقدیر و بسته هدیه برای یک سال تلاش در این حوزه تقدیر و تشکر شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد