درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50551صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 مهر 1401 - 10:20
انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در حکمی، «شمس الدین ثابت جلیسه» را به سمت مدیر روابط‌عمومی این صندوق منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی در حکمی، «شمس الدین ثابت جلیسه» را به سمت مدیر روابط‌عمومی این صندوق منصوب کرد.

به گزارش
روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، صبح امروز مدیر جدید روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی معارفه شد.


مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی ضمن اشاره به کارکردهای مهم و اصلی صندوق و نقش بی بدیل آن در صنعت بیمه کشور، تبیین جامع مسائل و اطلاع‌رسانی صحیح برای جامعه و ذی نفعان را امری ضروری شمرد و تاکید کرد: روابط عمومی باید انعکاس رسانه‌ای هوشمندانه و هنرمندانه فعالیت‌های برنامه‌ای و اولویت های صندوق باشد.


وی همچنین خواستار ارتباط مستمر و هماهنگی کامل روابط عمومی صندوق با سایر مدیریت ها و نیز هم افزایی پیوسته و هدفمند با مراکز اطلاع‏رسانی و رسانه ای کشور شد.


تجزیه و تحلیل اطلاعات و گزارش های مرتبط و نظارت بر اقدامات اطلاع رسانی و تلاش مطلوب برای انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به صندوق با نگاه گسترش سرمایه اجتماعی و ایجاد زمینه گسترش حضور، ارتباط و تعامل با کانون ها و تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد در راستای ماموریت و اهداف صندوق از دیگر موارد مورد انتظار مدیرعامل صندوق تامین از مدیریت جدید روابط عمومی صندوق عنوان شد.


تقویت ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق و استفاده از افکارسنجی نسبت به عملکرد واحدهای مختلف ستادی و شعب استانی دیگر مطالبه قمصریان از روابط عمومی صندوق بود.


مدیرعامل صندوق پاسخگویی، اعتمادسازی و اطلاع رسانی اقناعی با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را مورد توجه قرار داد و ضمن تاکید بر بهینه سازی، صرفه‌جویی و بهره‌گیری بیشتر از امکانات و تجهیزات درون سازمانی در کاهش هزینه‌های لازم در فعالیت‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی، ابراز امیدواری کرد: با اقدامات روابط عمومی زمینه لازم برای ارتقاء فرهنگ سازمانی و افزایش سطح آگاهی همکاران شود.

در این نشست همچنین از تلاش ها و خدمات آیدین خرم دل در دوره سرپرستی مدیریت روابط عمومی صندوق قدردانی شد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد