درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 06:39   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50526صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 30 شهریور 1401 - 09:57
مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش
علی اکبر نژادعلی مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن ابلاغ این احکام، به اساسنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان بزرگترین توزیع کننده فرآورده‌ در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تأمین و توزیع فرآورده، نگهداشت و بهینه‌سازی سوخت از جمله فعالیت اصلی شرکت است که با توجه به اهمیت ویژه تأمین و توزیع فرآورده، تمامی واحدهای زیرمجموعه باید تلاش کنند تا این فرآیند به نحو احسن انجام شود.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
 
 به گزارش روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، علی اکبر نژادعلی مدیر عامل شرکت در این مراسم ضمن ابلاغ این احکام، به اساسنامه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به عنوان بزرگترین توزیع کننده فرآورده‌ در خاورمیانه اشاره کرد و گفت: تأمین و توزیع فرآورده، نگهداشت و بهینه‌سازی سوخت از جمله فعالیت اصلی شرکت است که با توجه به اهمیت ویژه تأمین و توزیع فرآورده، تمامی واحدهای زیرمجموعه باید تلاش کنند تا این فرآیند به نحو احسن انجام شود.
 
 وی با بیان این موضوع که مدیریت تأمین و توزیع یکی از حساس‌ترین مدیریت‌ها در شرکت ملی پخش است، جایگزینی روش‌های علمی و مکانیزه با روش سنتی در رویه‌ها و فرآیندهای آن مدیریت به ویژه نظام حمل و نقل، تأمین و مهندسی فرآورده را در دستور کار قرار داد.
 
 وی همچنین در بخشی از سخنان خود ارتقاء انضباط مالی و شفاف‌سازی هزینه‌ها و شناسایی گلوگاه‌های فسادخیز را مورد تاکید قرار داد.
 
 این مقام مسئول در معارفه سرپرست
روابط‌عمومی نیز توجه ویژه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان را یکی از اهداف اصلی سازمان برشمرد و گفت: روابط‌عمومی یکی از ارکان اصلی این شرکت است و می‌بایست ضمن آموزش مناسب به نیروی انسانی، در حوزه تبلیغات، امور فرهنگی، ارتباط با رسانه نیز در جهت معرفی شرکت برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.
 
 در پایان این مراسم، ضمن اهدای احکام، از خدمات جعفر سالاری‌نسب مدیر قبلی تأمین و توزیع و احمدرضا چگنی رئیس پیشین روابط‌عمومی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد