درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 آذر 1401 - 20:02   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون

  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت

  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتانی‌های نایکی را در متاورس طراحی کنید و بفروشید
  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد
  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد
  مدیران تریبون
  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت
  توسط بانک رفاه کارگران در سال جاری صورت گرفت: پرداخت بیش از 125 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان
  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون
   آیین تجلیل از روابط‌عمومی‌ های برتر دستگاه های اجرایی استان ایلام
  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی
  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50500صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 21 شهریور 1401 - 00:48
چهارمین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود
پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی می‌توانند مقالات و تحقیقات خود در این زمینه را، تا 28 مهر به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی می‌توانند مقالات و تحقیقات خود در این زمینه را، تا 28 مهر به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برگزاری چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع اخبار جعلی خبر داد.

 

پورابوالقاسم با اعلام این خبر گفت: چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با هدف افزایش و ارتقای دانش و مهارت‌های عمومی در حوزه سواد رسانه‌ای، اطلاعاتی و فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسئول و افراد آگاه» در توسعه سواد رسانه‌ای و به منظور تبدیل آن به نهضتی عمومی و فراگیر دی ماه امسال برگزار می‌شود. چهارمین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود.


معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با اشاره به اینکه رییس این مرکز، ریاست شورای سیاستگذاری چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی را بر عهده دارد افزود: «مفاهیم پایه‌ای و ادبیات اخبار جعلی، انواع اخبار جعلی، رسانه‌نگاری و اخبار جعلی، راهنمای تشخیص اخبار جعلی، تکنیک‌های مقابله با اخبار جعلی، و هوش مصنوعی و اخبار جعلی و حکمرانی فضای مجازی» محور‌های این همایش هستند.


به گفته آقای پورابوالقاسم، «متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را بر اساس محور‌های اعلام شده، به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند».

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، گفت: مرکز ملی فضای مجازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجمن سواد رسانه‌ای ایران و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و مطالعاتی کشور در برگزاری این همایش ملی، همکاری و مشارکت دارند.


همایش‌های ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی به صورت ۲ سالانه از سال ۱۳۹۶ تا کنون به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شده است. پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه سواد رسانه‌ای می‌توانند تا تاریخ ۲۸ مهر ماه چکیده مقالات و تا تاریخ ۲۸ آذر ماه متن کامل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


  جایگاه اصول و ارزش های اخلاقی در رسانه های اجتماعی


  راهنمای روابط‌عمومی‌‌ حرفه‌ای برای ارایه پادکست‌


  افت شدید تقاضای پلتفرم‌های برگزاری رویداد


  مواجهه خبرنگاران زیست محیطی چین با تهدید و اطلاعات جعلی


  خلاقانه ترین اقدامات جهت افزایش رضایت شغلی کارمندان


  مدیران تریبون


  آژانس روابط‌عمومی‌ چیست و چه خدماتی ارایه می‌دهد


  انتصاب رئیس روابط‌عمومی‌ مس سونگون


  انتصاب مدیر کل روابط‌عمومی‌ دانشگاه علم و صنعت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد