درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 مهر 1401 - 07:30   

کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی

  کتاب فنون روابط‌عمومی - دفترچه راهنمای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50483صفحه نخست » خبر یکجمعه، 18 شهریور 1401 - 00:48
تبیین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، در اولویت کارهای روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری باشد
دکتر ندا شفیعی در اجلاس معاونان پارک‌های علم و فناوری کشور در جزیره کیش که با حضور برخط مسئولان روابط عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری همراه بود، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت روابط عمومی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر نقش و جایگاه این حوزه تاکید نموده‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست اداره‌ کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تبیین دستاوردهای مهم و موفقیت‌آمیز شرکت‌های دانش‌بنیان، در اولویت کارهای روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری باشد.

به گزارش
روابط‌عمومی وزارت علوم، دکتر ندا شفیعی در اجلاس معاونان پارک‌های علم و فناوری کشور در جزیره کیش که با حضور برخط مسئولان روابط عمومی‌های پارک‌های علم و فناوری همراه بود، ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت روابط عمومی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر نقش و جایگاه این حوزه تاکید نموده‌اند.

وی افزود: ایشان در جلسه اخیر با اعضای هیئت دولت، اظهار داشته‌اند که اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردها و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بیش از پیش پررنگ شود.

سرپرست اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: روابط عمومی‌ها باید برنامه‌محور باشند و نگاه راهبردی و بلندمدت داشته باشند. این حوزه نباید صرفاً درگیر امور روزمره باشد. روابط عمومی حوزه علم و فناوری، نقش اساسی در توسعه و پیشرفت ایفا می‌کند و ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری در این حوزه بسیار اهمیت دارد.

شفیعی ادامه داد: روابط عمومی در حوزه پارک‌های علم و فناوری باید با تعیین ماموریت‌ها و چشم انداز برای خود، اهداف و راهبردهای اصلی خود را مشخص کنند و با تیم‌سازی موفقیت‌های این حوزه را با روش‌های مختلف در جامعه تبیین کنند.

وی ادامه داد: مهمترین راهکار در جهت نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها در تحقق منویات رهبری و اولویت‌های وزارت علوم، ماموریت‌گرایی آنهاست. باید با تعریف ماموریت‌های مشخص و تخصصی، رسالت روابط عمومی های علم و فناوری در زیست بوم فناوری کشور مشخص شود.

وی همچنین تولید محتوای چندرسانه‌ای، راه اندازی سامانه خدمت‌رسانی به ذینفعان، برگزاری همایش و جشنواره های مشترک و مشارکت در برگزاری کارگاه های آموزشی را از جمله مهمترین اقدامات روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری ذکر کرد.

سرپرست اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم بر تبیین دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و موفقیت‌های علمی حوزه فناوری تاکید کرد و گفت: نقش روابط عمومی پارک‌های علم و فناوری در این بخش بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین به برقراری ارتباط موثر روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه علم و فناوری باید مدیران ارتباط گستر قدرتمندی باشند تا بتوانند با گروه‌های گوناگون جامعه در تعامل باشند، در رویدادهای گوناگون فعالیت فعالانه مشارکت داشته باشند، در فن مذاکره و چانه زنی ماهر باشند و همچنین از رفتار و ارتباط خود با دیگران بازخورد بگیرند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت علوم وضعیت مطلوب در روابط عمومی‌ها را مهارت‌گرایی و جریان‌سازی عنوان کرد و گفت: تولید محتوای هدایت شده با استفاده از فناوری‌های نوین همچون موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، نماهنگ، تیزر و فتو تیترهای جذاب فضای مجازی می‌تواند در تبیین موفقیت‌های پارک‌های علم و فناوری موثر باشد.

شفیعی تاکید کرد: روابط عمومی یک تدارکات‌چی نیست. بلکه سیاست‌گذار، جریان‌ساز، افکارسنج، آینده‌پژوه و کنشگر است که باید نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا کند.

وی در پایان از معاونان پارک‌های علم و فناوری خواست به حوزه روابط عمومی در پارک‌های علم و فناوری توجه بیشتری داشته باشند و از نیروهای انسانی متخصص، حرفه‌ای و کاربلد در این حوزه بهره بگیرند.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد