درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50457صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 شهریور 1401 - 16:17
برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی
با برنامه ریزی استراتژیک‌، شرکت‌ها می‌توانند به شکست‌ها و موفقیت های خود در حوزه روابط عمومی نگاه کرده و راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان هدف خاص ارائه دهند. اکثر شرکت های حرفه ای روابط عمومی در هنر برنامه ریزی استراتژیک متخصص هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در قلب آنها‌، همه کمپین های روابط‌عمومی در مورد برنامه ریزی و استراتژی است. از این گذشته‌، بدون یک استراتژی خوب‌، غیرممکن است که یک متخصص روابط عمومی اطمینان حاصل کند که آنها با راه حل های بازاریابی خود بر مخاطب تأثیر می‌گذارند یا محتوای مطبوعاتی را در زمان مناسب منتشر می‌کنند.

 

بخش “برنامه ریزی استراتژیک” روابط‌عمومی چیزی است که آن را به عنوان یک جزء مهم در ایجاد یک تجارت و مدیریت شهرت شرکت متمایز می‌کند. برنامه ریزی استراتژیک با تعیین هدف برای یک کمپین روابط عمومی آغاز می‌شود. پس از ایجاد چشم انداز موفقیت‌، شرکت های روابط عمومی می‌توانند در کنار مشتریان خود برای تعیین مسیر موثر به آن هدف نهایی کار کنند. برنامه ریزی استراتژیک تضمین می‌کند که انتشارات مطبوعاتی در زمان مناسب منتشر می‌شود و باعث ایجاد آشفتگی اجتماعی می‌شود و استراتژی های مدیریت شهرت دارای مولفه هایی است که به مشاغل اجازه می‌دهد در هنگام وقوع بلایا به سرعت واکنش نشان دهند.


برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی شامل چه مواردی می‌شود؟


در بیشتر موارد‌، برنامه ریزی استراتژیک با یک شرکت روابط عمومی شامل تعدادی از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت است. ماهیت دائماً در حال تغییر افکار عمومی و تغییر بازارهایی که مشاغل امروزی در آن کار می‌کنند به این معنی است که استراتژی‌ها باید بتوانند با توجه به شرایط کنونی تطبیق و تکامل پیدا کنند. اکثر شرکت‌ها طرحی را ایجاد می‌کنند که شش ماه آینده را پوشش می‌دهد‌، سپس برنامه ای را برای بررسی برنامه خود در مدت سه ماه تعیین می‌کنند؛ آخرین تغییرات را حساب می‌کنند.

 

روابط عمومی به انعطاف پذیری زیادی نیاز دارد و درک اینکه همه چیز در طول زمان تغییر می‌کند. با این حال‌، این بدان معنا نیست که ارزیابی و برنامه ریزی نمی تواند بخشی مفید از هر استراتژی روابط عمومی باشد. معمولاً‌، برنامه ریزی استراتژیک از یک شرکت می‌خواهد که طی یک سال گذشته و آنچه در زمینه روابط عمومی انجام داده اند را بررسی کند. اگر در سال گذشته این کسب و کار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت‌، نتایج به دست آمده از این کمپین‌ها می‌تواند به یک برند کمک کند تا تعیین کند که کدام رسانه‌ها و زوایای رسانه ای برای آنها بهتر کار می‌کند و ممکن است بخواهند دوباره از آنها استفاده کنند. ممیزی استراتژی های روابط عمومی قبلی نیز می‌تواند به شرکت کمک کند تا با کمپین هایی که با آنها خوب کار نکرده است کنار بیاید و به آنها اطلاع دهد که قبل از ادامه مرحله بعدی استراتژی‌، شهرت آنها در کجا ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشد.


فواید برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی


با برنامه ریزی استراتژیک‌، شرکت‌ها می‌توانند به شکست‌ها و موفقیت های خود در حوزه روابط عمومی نگاه کرده و راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان هدف خاص ارائه دهند. اکثر شرکت های حرفه ای روابط عمومی در هنر برنامه ریزی استراتژیک متخصص هستند. آنها می‌دانند چگونه اهداف تجاری مشتریان خود را با استراتژی های به اشتراک گذاری پیام های رسانه ای کلیدی هماهنگ کنند. هنگامی که یک شرکت دقیقاً بداند که در سال آینده چه کارهایی را باید انجام دهد و هرگونه موانعی که ممکن است بر آن غلبه کند‌، می‌تواند با استفاده از شرکت روابط عمومی خود شروع به اجرای طرح حمله کند. آژانس روابط عمومی حتی می‌تواند برای رسیدن به اهداف خاصی نقاط عطفی را در تقویم قرار دهد. یک استراتژی همچنین می‌تواند شامل ایده های واکنش اضطراری برای مواردی باشد که در برنامه بازاریابی شما مشکلی پیش می‌آید‌، به طوری که هرگز بدون پوشش ایمنی رها نمی شوید.


تدوین برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی


هنگام تدوین برنامه، موارد زیر را در نظر بگیرید:


اهداف و مقاصد را تعریف کنید


این که آیا قصد افزایش آگاهی از نام تجاری‌، ایجاد مشاغل جدید یا تقویت رهبری فکری را دارید‌؛ مهم است که اهداف و اهداف خود را مشخص کنید‌، زیرا مسیرهای مختلف تاکتیک‌ها و معیارهای متفاوتی را می‌طلبد. اهداف چشم انداز گسترده ای برای آینده شرکت شما هستند و اهداف روابط عمومی شما باید با اهداف کلی کسب و کار شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال‌، اگر هدف تجاری شما این است که شماره 1 نرم افزار حقوق و دستمزد صنعت ساختمان سازی باشید‌، یک هدف PR مکمل این خواهد بود که شرکت را به عنوان جامع ترین و پیشرفته ترین راه حل نرم افزاری در ذهن رهبران صنعت معرفی کنید.


مسئول تصمیمات حقوق و دستمزد


اهداف کمی عمیق تر شده و جزئیات گام هایی را که برای رسیدن به اهداف خود برمی دارید‌، نشان می‌دهد. آنها باید هوشمند باشند؛ خاص‌، قابل اندازه گیری‌، دست یافتنی‌، واقع بینانه و محدود به زمان. با توجه به مثال قبلی‌، هدف روابط عمومی افزایش آگاهی از نام تجاری در بین تصمیم گیرندگان صنعت در جنوب غربی تا دسامبر 2018 است‌، که توسط ترافیک وب و سرنخ های فروش ایجاد می‌شود. این هدف معیارهای SMART را برآورده می‌کند و پایه ای برای ایجاد بقیه برنامه شما ایجاد می‌کند.


مخاطبان هدف را شناسایی کنید


بر اساس اهداف و مقاصد خود‌، مشخص کنید که ارتباطات شما قصد دارد به چه افرادی برسد. برای دستیابی به اهداف خود ممکن است تعداد زیادی مخاطب و جمعیت شناسی را شناسایی کنید. هر مخاطبی به احتمال زیاد به پیام و تاکتیک های سفارشی بر اساس رابطه خود با شرکت شما و اقدامی که می‌خواهید انجام دهد‌، نیاز خواهد داشت.


پیام‌های کلیدی را تعیین کنید


پس از تعریف مخاطبان خود‌، به این فکر کنید که می‌خواهید هر بخش چه چیزهایی را یاد بگیرد‌، در مورد کسب و کار خود انجام دهید و به خاطر بسپارید. شما می‌خواهید پیام های خود را برای هر مخاطب براساس رفتارها‌، ویژگی ها‌، نیازها و نقش های آنها تنظیم کنید. ایجاد یک چارچوب پیام رسانی که می‌تواند به عنوان پایه ای برای همه ارتباطات آینده‌، از انتشار مطبوعات تا پست های رسانه های اجتماعی تا کپی وب سایت عمل کند.


استراتژی‌ها و تاکتیک های کلی را در نظر بگیرید


یک برنامه بازی برای اجرای اهداف خود با استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها ایجاد کنید. استراتژی یک رویکرد کلی است که برای دستیابی به اهداف و رسیدن به اهداف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک استراتژی برای دستیابی به هدف فوق افزایش آگاهی از نام تجاری می‌تواند پیگیری فرصت های سخنرانی برای مدیران در کنفرانس های صنعت ساختمان در آریزونا‌، یوتا و نیومکزیکو باشد. با استفاده از این دستورالعمل گسترده‌، می‌توانید با تاکتیک های خود به سختی برسید. تاکتیک‌ها اقدامات خاصی هستند که باید تکمیل شوند‌، مانند آموزش سخنگویان‌، توسعه ارائه ها‌، ارتباط با رسانه ها‌، مدیریت بسترهای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر. با ایجاد اهداف مبتنی بر زمان‌، می‌توانید تاکتیک های روابط عمومی خود را در یک جدول زمانی قرار دهید تا تیم خود را در جهت اهداف خود نگه دارید.


فراتر از روابط رسانه ای بیندیشید


در حالی که روابط رسانه‌ها مطمئناً بخشی از روابط عمومی است‌، شما می‌توانید از طریق کانال های مختلف دیگر‌، از جمله بازاریابی محتوا‌، رسانه های اجتماعی‌، رویدادها‌، ایمیل‌، جوایز و موارد دیگر‌، به طور موثر به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. در پیگیری فرصت های ارتباط با مخاطبان خود خلاق باشید.


پیشرفت خود را بسنجید


به منظور تعیین موفقیت طرح روابط عمومی خود‌، پیشرفت خود را در بازه های زمانی مشخص بسنجید. برای ارزیابی نقاط قوت و ضعف خود‌، داده‌ها را از رسانه های اجتماعی‌، پلت فرم بازاریابی ایمیل‌، وب سایت خود‌، CRM‌، کانال های بازخورد مشتری و سایر مکان‌ها بکشید. آیا در مسیر دستیابی به اهداف خود در جدول زمانی پیشنهادی خود هستید؟ آیا شما نیاز به تنظیم استراتژی دارید؟ ارزیابی منظم کارها اهداف شما را در ذهن نگه می‌دارد و تیم شما را مسئول می‌کند.

 

منبع: gazellecg.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد