درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 12:57   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50449صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 شهریور 1401 - 09:16
آموخته هایی از تهیه پادکست بدون داشتن تجربه پیشین
ساختن پادکست و پخش آن بدون آموزش و تجربه قبلی، مثل پریدن در اقیانوس بدون مهارت شناگری است. این مطلب به بررسی تجربه دو خبرنگار که پادکستی را بدون تجربه قبلی به زبان عربی تهیه کردند، می پردازد. از آنجا که هر دو عرب بودند، به بررسی موضوعات دنیای عرب در خارج از کشورهای عربی می پرداختند و با مهمانان عرب زبان صحبت می کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ساختن پادکست و پخش آن بدون آموزش و تجربه قبلی، مثل پریدن در اقیانوس بدون مهارت شناگری است. این مطلب به بررسی تجربه دو خبرنگار که پادکستی را بدون تجربه قبلی به زبان عربی تهیه کردند، می پردازد. از آنجا که هر دو عرب بودند، به بررسی موضوعات دنیای عرب در خارج از کشورهای عربی می پرداختند و با مهمانان عرب زبان صحبت می کردند.

ساختن پادکست و پخش آن بدون آموزش و تجربه قبلی، مثل پریدن در اقیانوس بدون مهارت شناگری است. این مطلب به بررسی تجربه دو خبرنگار که پادکستی را بدون تجربه قبلی به زبان عربی تهیه کردند، می پردازد. از آنجا که هر دو عرب بودند، به بررسی موضوعات دنیای عرب در خارج از کشورهای عربی می پرداختند و با مهمانان عرب زبان صحبت می کردند.

به رغم نداشتن تجربه قبلی، اکنون این پادکست در حدود ۴۰۰ دانلود ماهانه دارد که در شرایط کنونی و فضای شلوغ پادکست های امروزی، چشمگیر است و دو پادکست سازی که روی آن کار می کنند، می گویند از کارشان راضی اند و به آن افتخار می کنند. آنها از Streamyard برای پخش پادکست استفاده می کنند. خلاصه ای از مهمترین مواردی را که آنها به پادکست سازان تازه کار توصیه می کنند، اینجا می خوانید:

- وسایل لازم را تهیه کنید.

- برای ضبط پادکست، میکروفون حرفه ای لازم دارید و نباید به میکروفون کامیپوترتان بسنده کنید. این پادکست سازان می گویند از میکروفونی به نام یتی Yeti microphone استفاده کرده اند.

- از گوشی حتما استفاده کنید. حتی اگر گوشی اپل عادی است، به آنها نیاز دارید و عدم استفاده از آنها به کیفیت صدای پادکست لطمه می زند.

- از تریبون های مناسب برای پخش پادکستتان استفاده کنید. برخی از آنها راهنمایی و بازاریابی هم دارند و از این نظر مفیدند. Buzzsprout و Anchor Simplecast تریبون های خوبی برای پخش پادکست هستند.

- تدوین صدا را بیاموزید. دوره های آنلاین زیادی برای یادگرفتن این کار وجود دارد و گذراندن آنها کارتان را ساده خواهد کرد.

- موضوع مورد بحث و رسانه های اجتماعی مربوط به آن را از پیش از تهیه پادکست روشن کنید.

- پادکستتان را بر روی شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید و از شیوه های مناسب و تخصصی بازاریابی برای این کار استفاده کنید.

- استفاده از واتس اپ را برای تبلیغ پادکستتان فراموش نکنید و به دوستان و آشنایانتان در مورد پادکست بگویید و از آنها بخواهید که به دیگران خبر دهند.

- استفاده از وسایل فنی و تجهیزات مناسب، خوب است اما جایگزین محتوای مناسب نمی شود. محتوای خوب اهمیت بیشتری از وسایل مناسب دارد.

- مخاطبانتنان را به خوبی شناسایی کنید و تلاش و توجه خود را با تمام دقت بر جلب نظر و ادامه جلب توجه آنها متمرکز کنید.
 

نوشته Natasha Tynes
منبع: ijnet

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد