درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 16 آذر 1402 - 17:27   

آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد

  انتشارات دانشگاه آکسفورد «rizz» را به عنوان کلمه سال خود انتخاب کرد


ادامه ادامه مطلب دو

آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد

  آی‌بی‌اِم اولین تراشه کوانتومی 1000 کیوبیتی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب سه

سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب

  سقوط عمدی هواپیما برای تهیه ویدئوی یوتیوب


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آلودگی هوا: اثرات بر خاک و آب
  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  واکنش شدید به اعتراضات ضد اسرائیلی، آزادی بیان را تهدید می‌کند
  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی
  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد
  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50410صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 12 شهریور 1401 - 09:04
چطور موثر تبلیغ کنیم؟
نکات ظریفی درباره تبلیغات متنی، صوتی و ویدئویی در این فضا وجود دارد که بی توجهی به آن خسارت های سنگینی برای صاحبان کسب وکار به همراه دارد. اما کدام کسب وکارها می توانند جلوی بروز این خسارت ها را بگیرند؟ در جهانی که مردم کمتر مخاطب عادی رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیونند، چه نکاتی می تواند به کسب وکارها در معرفی بهتر خدمات و برند کمک کند؟
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تبلیغات برای کسب وکارها یک عنصر حیاتی است. در بدو امر، هیچ یک از مشتریان بالقوه محصول یا خدمات شما از میزان کیفیت و چگونگی آن خبر ندارند. این تبلیغات است که می تواند نخستین خرید مشتریان استارت آپ شما را به تجربه ای دل نشین و ادامه دار تبدیل کند و از مخاطبان شما، مشتریان وفادار بسازد. با ظهور شبکه های اجتماعی، تبلیغات در دسترس تر اما پیچیده تر شده است.

 

نکات ظریفی درباره تبلیغات متنی، صوتی و ویدئویی در این فضا وجود دارد که بی توجهی به آن خسارت های سنگینی برای صاحبان کسب وکار به همراه دارد. اما کدام کسب وکارها می توانند جلوی بروز این خسارت ها را بگیرند؟ در جهانی که مردم کمتر مخاطب عادی رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیونند، چه نکاتی می تواند به کسب وکارها در معرفی بهتر خدمات و برند کمک کند؟

شناسایی کنید

تبلیغ کور موفق نیست. پیش از انتخاب ابزار و تبلیغ، مخاطبان خود را شناسایی کنید. آن ها که هستند؟ بیشتر کجا زندگی می کنند؟ تا چه اندازه برای محصول شما هزینه می کنند؟ از کدام رسانه ها بیشتر استفاده می کنند؟ از تحلیل گران بازار برای یافتن پاسخ این پرسش ها کمک بگیرید.

تبلیغ با ابزارهای لازم

شبکه های اجتماعی این فرصت را فراهم کرده تا برای مخاطبان و ومشتریان خود صدا، متن و تصویر ارسال کنید. اما برای حضور دائمی در کنار مشتریان قدیمی و بازارسازی های تازه، به استفاده از همه ابزارها نیاز داریم؟ پاسخ این پرسش در دل بودجه، محصول و شکل خدمات هر کسب وکار نهفته است. به طور معمول استارت آپ ها با محدودیت منابع دست و پنجه نرم می کنند. بنابراین باید هوشمندانه منابع خود را به روش های تبلیغاتی مناسب کسب وکارشان اختصاص دهند. چه محصولی تولید می کنید؟ آیا ظاهر جذابی دارد؟ پس تبلیغ تصویری را انتخاب کنید. اگر محصولات زیرساختی مثل قطعات میانی در صنایع و .. را تولید می کنید، تبلیغ تصویری لزوما موفق عمل نمی کند.

نکات ریز

در تبلیغ محصولات به نکات مهم اما کوچکی باید توجه کنید که می تواند به تفاوت عمده تبلیغ محصول شما با دیگران تبدیل شود. برای مثال اگر تبلیغ تصویری می سازید، از زیرنویس برای ویدئو غافل نشوید. فراموش نکنید که همه امکان شنیدن صدای نریتور را ندارند، بنابراین زیرنویس ضروری است. نکته دیگر، توجه به زمان و محدودیت های مخاطب است. مخاطب و مشتریان بالقوه قرار نیست برای شناختن محصول وخدمات شما رنج بکشند. بنابراین تا جای ممکن، تبلیغ را به لقمه ای آسان برای ذهن و روح آن ها تبدیل کنید. کوتاه کردن زمان تبلیغ، استفاده از عناوین و رنگ های جذاب و انتقال حس مثبت درباره محصول نه شعارزدگی، نکات کوچکی است که باید در نظر بگیرید.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  موضوع آلایندگی‌ها و اصلاح قضاوت‌ها


  بیش از ۲ هزار لابی‌گر سوخت‌های فسیلی در مذاکرات «کوپ ۲۸» حضور دارند


  اثرات زیست‌محیطی و بهداشتی آلودگی هوا


  ترکیب جدید هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی آذربایجان شرقی


  چگونه می‌توان از اسرائیل انتقاد کرد بدون اینکه انگ یهودی‌ستیزی به شما بزنند؟


  رسانه‌های خبری پیشرو در حال انجام سبزشویی صنعت سوخت‌ فسیلی هستند


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  دوره آموزش «خبرنویسی» به همت روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه برگزار شد


  تشکیل کارگروه‌های عملیاتی برای اجرای سند تحول روابط‌عمومی‌های خراسان رضوی


  بانک‌های منطقه یورو با تبلیغات گمراه‌کننده، وام‌دهی به آلاینده‌ها را پنهان می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آغاز ثبت‌نام بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی