درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:38   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50352صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 6 شهریور 1401 - 10:23
اشتباه بزرگ استارت آپی: استخدام اشتباه رییس بازاریابی
بازاریابی بخش مهمی از کار استارت آپی است
من فکر می کنم که بسیاری از بازاریابان ارشد (CMOs) توانایی خود در انجام کارهای مختلف در یک استارت آپ را دست کم می گیرند. این امر مخصوصا اگر آنها به شرکتی بپیوندند که قبلا بخش بازاریابی نداشته است، کاملا آشکار خواهد بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اصولا زمانی که از یک بازاریابی نهایی صحبت می کنیم، منظورمان هر سه نوع بازاریابی برند، بازاریابی محصول و بازاریابی رشد است. این در حالی است که بیشتر بازاریابان در یکی از این رشته ها استعداد دارند. در واقع تنها تعداد بسیار کمی در سطح جهان در هر سه زمینه بازاریابی مستعد هستند.

صحبت با جوانان، بازاریابان مشتاق و کار در استارت آپ ها، بدون بروکراسی و تصمیم گیری های بدون دردسر می تواند پر زرق و برق باشد. در مقابل در شرکت های بزرگ، روند آهسته بروکراتیک، تصمیم گیری ها را مختل می کند. بله شما می توانید سازمانی کوچکتر و چابکتر داشته باشید اما چالش های متفاوتی هم خواهید داشت که موفقیت در یک محیط استارت آپی را دشوار می کند. برای درک بهتر عدم موفقیت یا عدم شکست استارت ‌آپ ها فوربز با مت هیرست، مدیرعامل یک شرکت سرمایه گذاری که در طراحی ساختمان و راه اندازی برند ها فعال است، گفتگو کرده است.

فوربز: شما قبلا در گوگل کار می کردید و حالا در شرکتی کار می کنید که تعداد زیادی از استارت آپ ها را تحت حمایت دارد. فکر می کنید چرا استارت آپ ها در بازاریابی اینقدر شکست می خورند؟

مت هیرست: من فکر می کنم که بسیاری از بازاریابان ارشد (CMOs) توانایی خود در انجام کارهای مختلف در یک استارت آپ را دست کم می گیرند. این امر مخصوصا اگر آنها به شرکتی بپیوندند که قبلا بخش بازاریابی نداشته است، کاملا آشکار خواهد بود.

در یک شرکت بزرگ، شما از یک تیم بهره مند خواهید بود و می توانید برای عملکرد خاص به آنها اعتماد کنید. تیم های بررسی و تحلیل داده، مغزهای متفاوتی از افراد خلاق هستند. اما در یک استارت آپ، شما باید نقش های مختلفی را از یک روز به روز دیگر برعهده بگیرید.

فوربز: چه توصیه ای به افرادی که با این چالش مواجه شده اند دارید؟

مت هیرست: این موضوع خیلی مهم است شما در شروع کارتان با خودتان صادق باشید که در چه نوع بازاریابی استعداد دارید و کدام نقاط، نقاط کور شما هستند. ما اصولا زمانی که از یک بازاریابی نهایی صحبت می کنیم، منظورمان هر سه نوع بازاریابی برند، بازاریابی محصول و بازاریابی رشد است. این در حالی است که بیشتر بازاریابان در یکی از این رشته ها استعداد دارند. در واقع تنها تعداد بسیار کمی در سطح جهان در هر سه زمینه بازاریابی مستعد هستند.

البته این موضوع اشکالی ندارد و معمول است، اما هنگام ساختن چیزی از پایه در دنیایی که به سرعت رشد می کند، شما باید آماده باشید تا به طور متناوب به بازار دسترسی داشته باشید، بنابراین بسیار مهم است که بدانید در کدام نقطه استعداد دارید و در کجا نمی توانید بهترین عملکرد را داشته باشید.
 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد