درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50351صفحه نخست » روابط عمومی بحرانشنبه، 5 شهریور 1401 - 10:19
ارتباطات از همه چیز مهم تر است
5 نکته برای عبور ساده‌تر از بحران‌ها
زیاده روی در ارتباطات، از پراکندن اطلاعات غلط بهتر است. استارت آپ شما باید از بازار سریع تر عمل کند. به روز کردن سهامداران و مشتریان با داشتن برنامه ای با جزییات عملیاتی و تعهد به انجام آن تا جای ممکن، از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود. ارتباطات در همه سطوح نقش مهمی در برنامه ریزی و تنظیم و اجرای یک استراتژی در بحران دارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| زمانی که بحرانی رخ می دهد باید عادت ها و رویه ها را تغییر داد. مهم ترین کار و شاید سخت ترین کار هم این است که گروه را بر جنبه های مختلف کار متمرکز نگاه داریم.

تنها یک بحران است که تغییرهای واقعی ایجاد می کند. در زمان بحران، کارها به ایده ها بستگی دارد، و ایده ها متناسب با شرایط بحران است که شکل می گیرند. وقتی بحرانی آغاز می شود، بسیاری از موسسان استارت اپ ها خود را در دریایی از مشکلات ناشناخته می بینند و بسیاری از آن ها هیچ آمادگی برای رویارویی با بحران ها ندارند. آن ها برای مقابله با شرایط غیرعادی آموزش ندیده اند و تجربه کافی برای شناسایی و مقابله با چالش های بحران ندارند.

بحران های طبیعی در اقتصادها، آسیب خوردن از کنش های رقیب و مشکلات درون گروهی، از چالش هایی است که استارت آپ ها را متاثر می کند و هم چنین، از موضوعاتی است که هر موسس استارت اپی باید به آن به طور مداوم فکر کند. چند کار مهم برای ارزیابی بهتر موقعیت، گروه و سهامداران وجود دارد. به طور معمول، زمانی که بحرانی رخ می دهد باید عادت ها و رویه ها را تغییر داد. مهم ترین کار و شاید سخت ترین کار هم این است که گروه را بر جنبه های مختلف کار متمرکز نگاه داریم. برناردو آرناود، در وین زندگی می کند و بیش از 18 سال است که به کسب وکارها در زمینه های مختلف از جمله ارتباطات و تبادلات مالی مشاوره می دهد. او در مطلبی برای سایت EU-STARTUP به پنج نکته اشاره می کند که می تواند آسیب های بحران ها را برای استارت آپ ها کمتر کند.

با تک تک اعضای گروه صحبت کنید و نکته هایی که گفتند را به خاطر بسپارید

آگاهی از شرایط شرکت بسیار اهمیت دارد. زمانی می توانید از شرکت خود باخبر و آگاه باشید که با اعضای گروه کارکنان گفت وگو کنید. بسیاری از بحران ها با انجام چند کار ساده و کوچک در شرکت، در نطفه خفه می شود. در نشست هایی که با کارکنان برگزار می کنید یا حتی تماس تصویری، از تک تک اعضا پرسش های مشخص و مستقیم بپرسید و پاسخ آن ها را بنویسید. به آن ها وقت بدهید تا درباره چیزهایی که به عنوان چالش در کسب وکار شناسایی می کنند، صحبت کنند. نکته برداری از صحبت های آن ها نشان دهنده تعهد شماست و اینکه واقعا به حرف آن ها گوش می دهید. از آن ها بخواهید درباره چیزی که ممکن است شما نظری درباره آن داشته باشید، از شما بپرسند. هر زمان که گفت وگوی شما با آنها به پایان نزدیک شد، بپرسید چطور می توانیم درباره نکاتی که الان درباره اش حرف زدیم کار کنیم و در روز دیگری بیشتر صحبت کنیم؟ این به هر دوی شما کمک می کند شفافیت و تعهد بیشتری برای حل مشکلات از خود نشان دهید و همینطور توان دیگران را برای پایان دادن به مشکلاتی که به تنهایی قادر به حل آن نیستید، افزایش دهید.

در دوره بحران جلسه های بیشتری با کارکنان خود برگزار کنید

زمانی که سایه بحران بر کسب وکار سنگینی می کند، برای برگزاری جلسه های بیشتر با کارکنان خود برنامه ریزی کنید. حتی اگر امکان جمع کردن همه کارکنان وجود ندارد، از هر بخش یک نماینده را به جلسه ها دعوت کنید. این جلسه ها به شما کمک می کند اهداف کوتاه مدت و بلندمدت را به افراد و بخش های شرکت یادآوری کنید و رفتار مسئولانه تری از کارکنان خود را در ادامه ببینید.

از یک خط ارتباطی استفاده کنید

من از طرفداران سرسخت «خط ارتباطی اختصاصی» در سازمان ها هستم. به نظر من هر سازمانی باید از یک مسیر مشخص با سهامداران، تامین کنندگان، مشتریان، بانک ها و مطبوعات ارتباط برقرار کند. این یعنی، یک نفر و تنها یک نفر باید به عنوان نقطه تماس و ارتباط همه بخش ها، تامین کننده ها، مشتری ها و رسانه ها شناخته شود. داشتن یک خط ارتباطی اختصاصی باعث می شود کارکنان به اهمیت نقش خود در شرکت پی ببرند و سطح درگیری آن ها با مسائل شرکت افزایش پیدا می کند. زمانی که یک کانال مشخص برای ارتباطات خارجی شرکت ها وجود داشته باشد، هیچ اختلاطی در ارسال پیام به خارج از شرکت ایجاد نمی شود و همه چیز هماهنگ پیش می رود.

اگر قرار به فداکاری است، چه کسی نخستین فداکار است؟

رکودهای غیرقابل پیش بینی و کاهش نقدینگی در گردش، از مشکلاتی است که بارها شرکت ها را درگیر می کند و حل آن به فداکاری نیاز دارد. موسسان استارت آپ ها باید در زمان بروز این شرایط از کارکنان خود انتظار فدارکاری دارند. به طور معمول، مردم باید برای تصمیم گیری در این باره آزاد باشند. زمان بحران، زمان خوبی برای شناختن طرز فکر گروه است و اینکه چه کسی حاضر است در شرایط بحران با کمترین فشار به شما کمک کند؟ گاهی پیش می آید که کارکنان شرکت و حتی هم گروهی ها حاضر به فداکاری نباشند. در این شرایط، موسس استارت آپ باید به عنوان نمونه وارد میدان شده و دست به فداکاری بزند.

انتظارات را مدیریت کنید

زیاده روی در ارتباطات، از پراکندن اطلاعات غلط بهتر است. استارت آپ شما باید از بازار سریع تر عمل کند. به روز کردن سهامداران و مشتریان با داشتن برنامه ای با جزییات عملیاتی و تعهد به انجام آن تا جای ممکن، از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود. ارتباطات در همه سطوح نقش مهمی در برنامه ریزی و تنظیم و اجرای یک استراتژی در بحران دارد.

بحران ها هرچقدر آثار مخربی داشته باشند، استارت آپ ها را مجبور به آرایش دوباره و بهبود وضعیت خود می کنند. هرچه موسسات استارت آپ ها این نکته ها را بیشتر تمرین کنند، قدرت آن ها در رویارویی با بحران ها بیشتر می شود.

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد