درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 21:55   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50329صفحه نخست » چهارشنبه، 2 شهریور 1401 - 12:02
جریمه ۳۷ میلیون دلاری فیس‌بوک به دلیل نقض حریم شخصی کاربران
شرکت متا قبول کرده برای تسویه شکایت مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران و ردیابی فعالیت آنها از طریق موبایل هایشان بدون اجازه آنها ۳۷.۵ میلیون دلار بپردازد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت متا قبول کرده برای تسویه شکایت مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران و ردیابی فعالیت آنها از طریق موبایل هایشان بدون اجازه آنها ۳۷.۵ میلیون دلار بپردازد.

به گزارش مهر، این تسویه مربوط به شکایت گروهی بود که در دادگاه فدرال ثبت شده و اکنون نیازمند تاییدیه قاضی است. با انجام تسویه اتهامات علیه فیس بوک حل و فصل می شود. طبق این پرونده فیس بوک به نقض قانون ایالت کالیفرنیا و جمع آوری داده های کاربرانی متهم بود که سرویس موقعیت مکانی را در موبایل هایشان خاموش نکرده بودند.

کاربران اعلام کرده بودند تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات موقعیت مکانی شان با فیس بوک نداشته اند اما شرکت با استفاده از آدرس IPهای آنها این داده ها را جمع آوری و برای تبلیغات هدفمند استفاده کرده است.

تسویه مذکور شامل کاربرانی در آمریکا می شود که پس از ۳۰ ژانویه ۲۰۱۵ میلادی از فیس بوک استفاده کرده بوده‌اند.

در ژانویه ۲۰۱۸ میلادی، مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این شرکت به کنگره اعلام کرد «مانولو پارک» یک شرکت کالیفرنیایی از داده های موقعیت مکانی کاربران برای تبلیغات هدفمند و دسترسی به افراد در مناطقی خاص استفاده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد