درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 21:16   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50295صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 30 مرداد 1401 - 09:30
فصلنامه مطالعات فرهنگ- ارتباطات موفق به کسب رتبه الف شد
نشریه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات»، با صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای سومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه الف شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشریه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات»، با صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای سومین سال متوالی، موفق به کسب رتبه الف شد.

بنا به اعلام
روابط‌عمومی پژوهشگاه، فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات»، براساس آیین‌نامه نشریات علمی مصوب ۱۳۹۸/۲/۹ در ارزیابی سال ۱۴۰۰، ازسوی کمیسیون بررسی نشریات علمی کشور، رتبه الف را دریافت کرد.

پیشتر نیز در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، مطابق بررسی‌های به‌عمل آمده از سوی کمیسیون مذکور، این فصلنامه کسب عنوان الف را از آن خود کرده بود.

انتشار به موقع هر شماره از نشریه در دوره مربوطه در طول یک سال، همکاری با انجمن‌های علمی، مرتبه علمی سردبیر، درج فهرست مقالات هر شماره و آرشیو نشریه، خروجی PDF و XML استاندارد، به‌روز بودن اطلاعات نشریه در وبگاه (تاریخ آخرین به روزرسانی وبگاه نشریه، عنوان، هدف و چشم انداز، ترکیب اعضای گروه دبیران، وابستگی سازمانی و تخصص آنان، ادرس نشریه و تلفن ، نمایه ها و ..)، درج فرآیند داوری در وبگاه نشریه، اجرای صحیح، همسان و استاندارد ماخذنویسی در تمام مقالات (درون‌متنی، برون‌متنی و در فهرست منابع) استفاده از منابع به‌روز، داشتن منابع و ماخذ به زبان اصلی و انگلیسی، بازه زمانی بررسی اولیه مقالات دریافتی (اعلام نظر به نویسنده یا آغاز فرایند داوری)، ازجمله معیارهای ارزیابی این فصلنامه است.

همچنین داشتن وبگاه استاندارد، زیرساخت‌ها و اطلاعات شناسنامه‌‌ای نشریات، رعایت آئین نگارش،‌ ساختار و کیفیت مقالات، رعایت فرایند پذیرش مقالات و داوری تخصصی، وضعیت نشریه در نمایه‌های استادی، تخصصی و اجتماعی و به کارگیری مقررات و امکانات سخت افزازی و نرم افزاری برای رعایت اخلاق علمی نشر و جلوگیری از بروز تخلفات علمی از دیگر معیارهای ارزیابی کمیسیون نشریات است.

فصلنامه «مطالعات فرهنگ-ارتباطات»، به مدیر مسئولی قاسم زائری و سردبیری علی انتظاری، در حال حاضر بیست‌وسومین سال انتشار خود را پشت سر می‌گذارد و تاکنون ۵۷ شماره از آن که آخرین آن متعلق به بهار ۱۴۰۱ بوده، منتشر شده است. مدیریت اجرایی این فصلنامه با رقیه مهری است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد