درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50289صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 29 مرداد 1401 - 17:54
۸ فایده تحول دیجیتال
تحول دیجیتال نحوه عملکرد یک سازمان را تغییر می‌دهد. سیستم‌ها، فرآیندها، گردش کار و فرهنگ همه بخشی از این فرآیند هستند. این تحول روی همه سطوح سازمان تاثیر می‌‌‌گذارد و داده‌‌‌ها را از همه زمینه‌‌‌ها گرد هم می‌‌‌آورد تا به طور موثرتری باهم کار کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| تحول دیجیتال ادغام فناوری دیجیتال در تمام زمینه‌‌‌های یک کسب و کار است که منجر به تغییرات اساسی در نحوه عملکرد یک تجارت می‌شود. ۹۰‌درصد شرکت‌ها در فضای ابری تجارت می‌کنند. از آنجا که شرکت‌ها داده‌‌‌ها را به فضای ابری منتقل می‌کنند، بیشتر کارهایی که انجام می‌شود تکرار خدمات موجود در قالب دیجیتال است. اما تحول دیجیتال واقعی بسیار بیشتر از این است و در واقع می‌تواند در سراسر سازمان تحول‌‌‌آفرین باشد و موجب ایجاد یک چارچوب فناوری برای انتقال این خدمات و داده‌‌‌ها به بینش‌‌‌های عملی شود که می‌تواند تقریبا هر جنبه از یک سازمان را بهبود بخشد.

در کنار انتقال داده‌‌‌ها به فضای ابری، از قدرت تحول دیجیتال برای ارزیابی مجدد و بهینه‌‌‌سازی سیستم‌ها و فرآیندهای خود استفاده کنید و مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی قابل همکاری و انعطاف‌‌‌پذیر هستند که هوش تجاری قوی ارائه کنند و شرکت شما را برای موفقیت‌‌‌های آینده آماده کنند. تحول دیجیتالنحوه عملکرد یک سازمان را تغییر می‌دهد. سیستم‌ها، فرآیندها، گردش کار و فرهنگ همه بخشی از این فرآیند هستند. این تحول روی همه سطوح سازمان تاثیر می‌‌‌گذارد و داده‌‌‌ها را از همه زمینه‌‌‌ها گرد هم می‌‌‌آورد تا به طور موثرتری باهم کار کنند. برای بسیاری از شرکت‌ها، محرک تحول دیجیتال به هزینه مربوط می‌شود. انتقال داده‌‌‌ها به یک محیط ابری عمومی، خصوصی یا ترکیبی هزینه‌‌‌های عملیاتی شامل هزینه‌‌‌های سخت‌‌‌افزار و نرم‌‌‌افزار را کاهش می‌دهد و در عین حال اعضای تیم را برای کار بر پروژه‌‌‌های دیگر آزاد می‌کند.


۱- جمع‌‌‌آوری داده‌‌‌های پیشرفته: بیشتر کسب و کارها کوه‌‌‌هایی از داده‌‌‌های مشتری را جمع‌‌‌آوری می‌کنند، اما مزیت واقعی بهینه‌‌‌سازی این داده‌‌‌ها برای تجزیه و تحلیل است که می‌تواند کسب و کار را به جلو سوق دهد. تحول دیجیتال سیستمی را برای جمع‌‌‌آوری داده‌‌‌های مناسب و ترکیب کامل آن با هوش تجاری در سطح بالاتر ایجاد می‌کند. این روش باعث می‌شود واحدهای عملکردی مختلف سازمان بتوانند داده‌‌‌های خام را به بینش در نقاط تماس مختلف تبدیل کنند. با انجام این کار، یک نمای واحد از پیشینه مشتری، عملیات، تولید، مالی و فرصت‌‌‌های تجاری ایجاد می‌شود. ارزیابی نحوه جمع‌‌‌آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک‌‌‌گذاری داده‌‌‌های مشتری به عنوان بخشی از این فرآیند بسیار مهم است. هنگامی که در حال بازنگری پشتیبانی فناوری خود هستید، باید اطمینان حاصل کنید که داده‌‌‌های حساسی که به نرم‌‌‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سایر پلت‌فرم‌‌‌ها وارد و خارج می‌‌‌شوند با لایه‌‌‌ای از رمزگذاری داده‌‌‌های SaaS محافظت می‌‌‌شوند.

۲- مدیریت منابع قوی‌‌‌تر: تحول دیجیتال اطلاعات و منابع را با مجموعه‌‌‌ای از ابزارها برای کسب و کار ادغام می‌کند. به جای نرم‌‌‌افزار و پایگاه داده پراکنده، منابع شرکت را یکپارچه می‌کند. میانگین تعداد اپلیکیشن‌‌‌های مورد استفاده در کسب و کارهای سازمانی در سال ۲۰۲۰، ۹۰۰ است. تحول دیجیتال می‌تواند برنامه‌‌‌ها، پایگاه‌‌‌های داده و نرم‌‌‌افزارها را در یک مخزن مرکزی برای هوش تجاری یکپارچه کند. تحول دیجیتال یک بخش یا واحد عملکردی نیست بلکه همه حوزه‌‌‌های یک کسب و کار را در برمی‌گیرد و می‌تواند منجر به نوآوری و کارآیی فرآیند در سراسر واحدها شود. از فروش و بازاریابی گرفته تا امور مالی و... هر بخش از داده‌‌‌های حساس استفاده می‌کند. بهینه‌‌‌سازی و ایمن‌‌‌سازی داده‌‌‌ها در هر جایی که جریان دارد مهم است و در عین حال تیم‌‌‌ها را به ابزارهایی با کاربرد آسان برای انجام کارهایشان مجهز می‌کند.

۳- بینش مشتری مبتنی‌بر داده: داده‌‌‌ها می‌توانند کلید پیدا کردن بینش مشتری باشند. با درک بهتر مشتری و نیازهای آنها، می‌توانید یک استراتژی تجاری مشتری‌‌‌محور ایجاد کنید. داده‌‌‌ها استراتژی‌‌‌ها را قادر می‌‌‌سازد تا محتوای مرتبط‌‌‌تر، شخصی‌‌‌شده و چابک‌‌‌تری ارائه دهند.

۴- تجربه بهتر مشتری: در نظر بگیرید که چگونه تحول دیجیتال نه تنها می‌تواند کارآیی تیم‌‌‌های شما را ارتقا دهد بلکه تجربیات یکپارچه‌‌‌تر و بصری‌‌‌تری را برای مشتریان شما به ارمغان می‌‌‌آورد. این ارتباطات ایمیل گرفته تا پورتال‌‌‌های کاربر، محصولات دیجیتال و حتی سرعتی که با آن به مشتریان بالقوه جدید دسترسی پیدا می‌‌‌کنید، را شامل می‌شود. مشتریان انتظارات زیادی برای تجربه دیجیتال دارند. مصرف‌کنندگان به داشتن انتخاب‌‌‌های بی‌‌‌پایان، قیمت‌های پایین و تحویل سریع عادت کرده‌‌‌اند. تجربه مشتری میدان نبرد جدید برای برندهاست. به گزارش گارتنر، بیش از دو سوم از شرکت‌ها می‌‌‌گویند که بیشتر بر اساس تجربه مشتری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

Accenture گزارش می‌دهد که «تجربه‌مشتری» به عنوان محرک اصلی رشد تجاری پایدار ظاهر شده و پیشنهاد می‌کند که حتی یک امتیاز افزایش در امتیازات می‌تواند منجر به‌میلیون‌‌‌ها دلار رشد سالانه شود. یکی از راه‌‌‌های متمایز کردن برند خود با مشتریان این است که نشان دهید برای حریم خصوصی آنها ارزش قائل هستید. کنترل نحوه جمع‌‌‌آوری و استفاده از داده‌‌‌هایشان را به مشتری بدهید و به آنها اختیار دهید تا بتوانند در مورد داده‌‌‌هایشان تصمیم بگیرند.

۵- تشویق به فرهنگ دیجیتال: با ارائه ابزارهای مناسب به اعضای تیم - متناسب با محیط آنها - تحول دیجیتال، فرهنگ دیجیتال را تشویق می‌کند. در حالی که این ابزارها راه بی‌‌‌نظیری برای همکاری فراهم می‌کنند، همچنین به حرکت دیجیتالی کل سازمان نیز کمک می‌کنند. این تغییر فرهنگ دیجیتال برای پایدار ماندن کسب و کارها بسیار مهم است. ارتقای مهارت و یادگیری دیجیتالی، اعضای تیم را وادار می‌کند تا از مزایای تحول دیجیتال استفاده کنند.

۶- افزایش سود: شرکت‌هایی که تحت تحول دیجیتال قرار می‌‌‌گیرند، کارآیی و سودآوری‌‌‌شان ارتقا می‌‌‌یابد. این نتایج را در نظر بگیرید که توسط مرکز SAP برای بینش تجاری و اقتصاد آکسفورد گزارش شده است: ۸۰‌درصد از سازمان‌هایی که تحول دیجیتال را تکمیل کرده‌‌‌اند، سود خود را افزایش داده‌‌‌اند. ۸۵‌درصد می‌‌‌گویند که سهم بازار خود را افزایش داده‌‌‌اند. به طور متوسط، رهبران انتظار ۲۳‌درصد رشد درآمد بیشتر از رقبا را دارند.

۷- افزایش چابکی: تحول دیجیتال سازمان‌ها را چابک‌‌‌تر می‌کند. با استفاده از دنیای توسعه نرم‌‌‌افزار، کسب و کارها می‌توانند چابکی خود را با تحول دیجیتال برای بهبود سرعت بازار و اتخاذ استراتژی‌‌‌های بهبود مستمر افزایش دهند. این امکان نوآوری و انطباق سریع‌تر را فراهم می‌کند و در عین حال مسیری برای بهبود فراهم می‌کند.

۸- بهبود بهره‌‌‌وری: با داشتن ابزارهای فنی مناسب که با هم کار می‌کنند می‌تواند جریان کار را ساده کرده و بهره‌‌‌وری را بهبود بخشد. خودکار کردن بسیاری از کارهای دستی و یکپارچه‌‌‌سازی داده‌‌‌ها در سراسر سازمان، اعضای تیم را قادر می‌‌‌سازد تا کارآمدتر کار کنند. بدیهی است علاوه بر این‌‌‌ها، فواید دیگری نیز در به‌کارگیری تحول دیجیتال در کسب و کار وجود دارد اما موارد ذکرشده از اساسی‌‌‌ترین فوایدی ا‌‌‌ست که طیف وسیعی از کسب و کارها می‌توانند از آن بهره‌‌‌مند شوند.
 

مترجم: ساجده خطیری
منبع: donya-e-eqtesad

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد