درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:02   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!

  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
  چرا در محیط کار استرس می‌گیریم؟
  جریمه استفاده از واتس‌اپ برای این کارمندان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50261صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 14:00
مانند یک استارت آپ فکر کنید
پیشنهاد فوربز برای طرز فکر کارآفرینان
هر شرکتی می تواند با پیروی از مراحل ساده به یک شرکت کارمندمحور تبدیل شود. در اینجا مواردی که باید برای تغییر برنامه کارکنان خود بدانید، پذیرفتن آینده کار و برنده شدن در جنگ برای جذب با استعدادهاست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر می خواهید در شرکت خود استعدادهای برتر را حفظ و یا جذب کنید، باید مانند یک استارت آپ فکر کنید. در عین حال، لازم نیست که شما گوگل، فیس بوک و یا استارت آپی در دره سیلیکون باشید تا مزایای جذاب و خلاقانه برای کارکنانتان ارائه دهید.

هر شرکتی می تواند با پیروی از مراحل ساده به یک شرکت کارمندمحور تبدیل شود. در اینجا مواردی که باید برای تغییر برنامه کارکنان خود بدانید، پذیرفتن آینده کار و برنده شدن در جنگ برای جذب با استعدادهاست.

*مدل قدیمی: مزایای کارمند سنتی

در حالی که مزایای کارکنان براساس شرکت ها متفاوت است، بسیاری از کارفرمایان ممکن است برخی از مزایای سالانه زیر را ارائه دهند:

بیمه سلامت؛ برنامه بازنشستگی، دو تا چهار هفته تعطیلات؛ مزایای حمل و نقل؛ تخفیف کارمندی.

با این نوع مزایا، هیچ چیزی ذاتا اشتباه نیست. با این حال، در بازار کار رقابتی امروز، کیفیت مزایای شما بستگی به کارمندان فعلی و آینده شما دارد.

ممکن است زمان بازبینی برنامه مزایای کارکنان شما شده باشد. اینجا می گوییم که چگونه این تحول را انجام دهید.

مرحله اول: شما چه نوع شرکتی می خواهید؟

با برخی از واکنش ها شروع کنید. از خودتان بپرسید: چه نوع شرکتی می خواهید؟ چگونه با کارکنان خود رفتار می کنید؟ کارکنان شما چه احساسی در مورد کار کردن در شرکت شما دارند؟

کارکنان، مشتریان، تامین کنندگان و سهامداران چگونه برند شما را توصیف خواهند کرد؟ مزایای کارکنان شما منعکس کننده قدرت برند شماست.

این سوالات پایه ای، برای ارزیابی وضعیت فعلی طرح مزایای کارکنان شما مهم است.

مرحله دوم: از کارکنان خود بپرسید چه نوع شرکتی باید باشید.

کارمندان شما، نیروی حیاتی شرکت شما هستند. بازخوردها را بگیرید و آن را با تفکر و برنامه خود ترکیب کنید.

از کارکنان خود بپرسید چه احساسی نسبت به مزایای کارکنان فعلی دارند و بازخوردها را جمع آوری کنید.

مرحله سوم: مزایایی را پیدا کنید که به کارمندان و شرکت کمک می کند.

اضافه کردن مزایای کارمندان جدید موفقیت نیست. کارفرمایان زمانی پیروز می شوند که کارکنانشان برنده شده باشند.

جنگ بر سر استعدادها شدید است. نه تنها شما نیاز به جذب استعدادهای برتر دارید، بلکه باید سازمان خود را برای مدت طولانی حفظ و تقویت کنید.

از دیدگاه کارفرمایان اگر شما نمی توانید استعدادها را برای دراز مدت حفظ کنید، این به معنای بالا بودن نقل و انتقال کارکنان است.

جابه جایی کارکنان به روحیه آنها آسیب می رساند. این ماجرا برای شرکت هزینه هم در بردارد، چرا که برای استخدام و آموزش کارمندان جدید باید پول پرداخت شود.

با این حال، داشتن مزایایی مناسب می تواند در میان کارکنان وفاداری ایجاد کند و این ماجرا هم می تواند منجر به افزایش رضایت، بهره وری و نتیجه شود.

به این ترتیب، کارکنان خوشحال هستند. مدیریت خوشحال است و سهامداران هم خوشحال می شوند.

*مزایای کارمند جدید

مزایای کارکنان جدید نسبت به صنعت و شرکت متغیر است. اما در اینجا برخی از مزایای شرکت های استارت آپی و دیگر شرکت ها آورده شده است.

1. تعطیلات نامحدود

صبر کنید! شما نمی توانید 364 روز سال در تعطیلات باشید.

تعطیلات نامحدود به معنی است که کارکنان قادر هستند تصمیم بگیرند چه میزان به تعطیلات بروند.

با قراردادن این تصمیم به دوش کارمندان، شرکت قدرت تصمیم گیری مهمی به کارمندانش می دهد. این رابطه یک پیوند مهم ایجاد می کند. واقعیت این است که اگر کارکنان مناسب استخدام کنید، باید مسئول و قاطع باشند. بنابراین شما می تواند این انتظار را داشته باشید که کارکنان از خط مشی تعطیلات سواستفاده نمی کنند.

2. غذای رایگان

غذای رایگان قدردانی و وفاداری کارکنان را افزایش می دهد. البته همه شرکت ها منبع مالی و فضایی برای این کار ندارد، اما می توانید ساده تر شروع کنید. مثلا یک بار در هفته صبحانه رایگان بدهید. یا می توانید برنامه «نهار و یادگیری» در نظر بگیرد و همراه با نهار یک سخنران دعوت کنید تا کارکنان هم موضوعات جدید بیاموزند.

3. کمک هزینه بازپرداخت وام دانشجوی

کمک هزینه بازپرداخت وام دانشجوی داغترین مزایای کارمندی در سال 2017 بود. این مورد همچنین یکی از بهترین راه ها برای جذب نسل Millennials و فارغ التحصیلان است.

در بررسی سال 2015 از دانشجویان امریکایی، 76 درصد پاسخگویان گفتند اگر کارفرمایی مزایای بازپرداخت وام دانشجویی ارائه دهد، عاملی برای تصمیم گیری برای پذیرش کار خواهد بود.

این در حالی است که کمتر از 5 درصد شرکت ها در حال حاضر چنین مزایایی ارائه می دهند. اما انتظار می رود این درصد ها در سال های آینده افزایش پیدا کند.

4. ساعت کاری انعطاف پذیر

شما به زمانی متغیر نیاز دارید. ویزیت دکتر و یا آوردن کودک از مدرسه به انعطاف پذیری زمان کار نیاز دارد. کارفرمایانی که زمان انعطاف پذیر می گذارند در نهایت برنده هستند.

راه های زیادی برای ارائه زمان انعطاف پذیر در شرکت های شما وجود دارد. یکی از گزینه ها این است که کارمندان در منزل کار کنند. البته که چهره به چهره بودن و همکاری در دفتر کار کمک می کند که به هدف برسید. اما هنگامی که کارکنان انعطاف پذیری برای کار از خانه دارند، احساس ارزشمندی و اعتماد می کنند.

هنگامی که کارکنان احساس ارزش و اعتماد کنند، به سازمان بیشتر وفادار می مانند و این کار خوب است.

منبع: tccim


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  چرایی کاهش اعتماد به رسانه‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد