درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 18:07   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50255صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 26 مرداد 1401 - 10:11
چطور استارت آپ هوش مصنوعی خلق کنیم؟
هوش مصنوعی قطعاً چیزی است که امروز در دنیای تکنولوژی مدام اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد که هرروز یک استارت آپ جدید در این عرصه وارد می‌شود. حالا هم بسیاری از شرکت‌ها خود را به‌عنوان اپراتورهای هوش مصنوعی معرفی می‌کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت هوش مصنوعی شما باید در حوزه‌ای کار کند که مشتریان آن مایل به استفاده از هوش مصنوعی یا اتوماسیون باشند. به‌طور مثال، مردم هنوز روبات را به‌عنوان یک پزشک قبول ندارند.
 
 احتمالاً خیلی‌ها دوست دارند وارد دنیای استارت آپ ها شوند و خودشان کاری را خلق کنند. حالا اگر این کار در حوزه هوش مصنوعی باشد که می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. فوربز در گزارشی به چگونگی خلق استارت آپ هوش مصنوعی پرداخته است.
 
 طبق این گزارش، هوش مصنوعی قطعاً چیزی است که امروز در دنیای تکنولوژی مدام اتفاق می‌افتد. به نظر می‌رسد که هرروز یک استارت آپ جدید در این عرصه وارد می‌شود. حالا هم بسیاری از شرکت‌ها خود را به‌عنوان اپراتورهای هوش مصنوعی معرفی می‌کنند.
 
 حقیقت این است که این تکنولوژی در دهه‌های گذشته وجود داشته، اما امروز بیشتر به آن بهاداده می‌شود. حالا همگرایی فناوری، هوش مصنوعی را به واقعیت تبدیل کرده است.
 
 جیمی ساترلند، مدیرعامل و بنیان‌گذار Sonix (استارت آپ خدماتی هوش مصنوعی برای رونویسی) می‌گوید: پیشرفت تکنولوژی تشخیص گفتار در 30 ماه گذشته بیش از 30 سال گذشته بوده است.
 
 به گفته او قدرت محاسبات در حال افزایش است و فرصت مناسبی است تا برنامه‌های کاربردی جدید که تا چند سال پیش امکان حضور آنها فراهم نبود، وارد عرصه شوند. بااین‌حال بازار هوش مصنوعی به‌طور فزاینده‌ای رو به افزایش است؛ اما حالا چگونه می‌توانید خودتان را از بقیه جدا کنید؟ استراتژی‌های مورد نظرات چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این پرسش، از مدیران و بنیان‌گذاران استارت آپ های مختلف هوش مصنوعی سؤال شده است.
 
 دنیل اکنل، افسر ارشد استراتژی و مدیر Dialpad (او قبلاً مدیرعامل TalkIQ بوده است):
 
 بنیان‌گذاران معمولاً سه عنصر اصلی برای ساخت یک شرکت هوش مصنوعی را فراموش می‌کنند. اول‌ازهمه استخدام تیمی با ترکیب متفاوت از تجربه آکادمیک و تخصص توسعه محصول است. این ترکیب برای طراحی ویژگی‌ها و ارائه محصول به بازار بسیار مهم است.
 
 دومین مسئله انتظارات واقع بینانه است که چه مشکلاتی دارید و کدام ها را نمی‌توانید حل کنید. درنهایت این بسیار مهم است که با مشتریان خود به‌طور مستقیم ارتباط برقرار کنید. اگر شما برای محصولی که تولید کرده‌اید هیجان‌زده نیستید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که دیگران برای آن پول بپردازند.
 
 روی رانانی، مدیرعامل و بنیان‌گذار Chorus
 
 نقشه راهی داشته باشید که محصولتان به‌سرعت و حتی بدون اجرای هوش مصنوعی به دست مشتریانتان برسد. راه‌حل‌هایتان را متناسب با روزها و گردش کارتان تنظیم کنیم.
 
 پینی یاکوئل، مدیرعامل Optimove
 
 توانایی ریاضی برای ایجاد یک استارت آپ هوش مصنوعی کافی نیست. چراکه شرکت‌های زیادی در شروع کار با توجه مشکلات کسب‌وکار متوقف‌شده‌اند.
 
 آنچه می‌تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد، دانستن حل چالش‌های صنعت خاص با استفاده از هوش مصنوعی است. برای این کار شما باید در تعریف و چارچوب‌بندی مشکلات پیشرفت کنید. درواقع خلاقیت و تخصص شما برگ برنده شماست، نه یک الگوریتم.
 
 ماهش رام، مدیرعامل Solvvy
 
 شرکت هوش مصنوعی شما باید در حوزه‌ای کار کند که مشتریان آن مایل به استفاده از هوش مصنوعی یا اتوماسیون باشند. به‌طور مثال، مردم هنوز روبات را به‌عنوان یک پزشک قبول ندارند.
 
 اندرو فیلو، مدیرعامل و بنیان‌گذار Wrike
 
 کلمه هوش مصنوعی را به نام شرکت خود اضافه نکنید. بااینکه هوش مصنوعی خیلی تخیلی نیست، اما هنوز هم هستند افرادی که از این کلمه می‌ترسند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید مشتریان بالقوه خود را بترسانید از این کلمه در اسم شرکت استفاده نکنید.
 
 منبع: tccim
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


  ایموجی‌ها چه تاثیری بر زبان و ارتباطات افراد داشته‌اند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد